Yeni profil mesajları

merhabalar, eşleşmeyebilir, bu tamamen karakter meselesi diyebilirim, bende 3 adet var şu anda 2 erkek bir dişi ve çok şirin 4 günlük bir yavru :))
hikayeyi anlatmak için a erkek, b erkek c de dişi olsun , ilk başta a yalnız kalmasın diye c yi aldık , ama a erkeği c dişisine hiç mi hiç bakmadı , sebebi evcil ve bana çok alışkın olmasından dolayı , sonra b erkeği geldi ve c ile çok iyiler biraz sabır
Kuşuma eş aldık anlaşamadılar , ve kuşumun cinsiyetine biri erkek diyorr biri dişi diyorr eş 2. eş aldık yeni gelenler hep halsiz uyuyor ve benim kuşum onlara tıslıyor arada bi ısırıyor napıcam bilmiyorum.
mrb hocam kusları vermediyseniz ben seve seve bakabilirim kus hakkında yeteri kadar bilgim var onlar için ufak birde odam var yaşam alanlarını ve onlara sunduğum imkan yem vs sini gelip görebilirsiniz
merhaba papağanınıza talibim beyaz sanırım gövdesi ve dişi dimi ?150tl verebilirim.gaziosmanpaşadayım gelip elden alabilirim 0539 820 01 41 gürsel
Merhaba, dışarıda bitap düşmüş şekilde bulduğumuz sultan papağanımız sürekli bizimle vakit geçirmek istiyor kafesini hiç sevmiyor. Henüz dün aldık kafesini ama yem yemek için bile girmiyor. Elimizde tutup koymak zorunda kalıyoruz bir sakıncası var mıdır acaba? Nasıl sevdirebiliriz? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.
Selamun aleykum benim papağanında da yani problem var nasıl bir yol izlediniz kanama oluyor tüy dokuluyor
Selamun aleykum usta senin sordugun sor vardı papaganla ilgili kanadinin kanaması uğramaması ve tüy dökmesi o problemi nasıl hallettiniz yardımcı olur musun yaklaşık 4 aydır belirli aralıklarla aynı şekilde devam ediyor
Selamun aleykum usta papağan in durumu sonra nasıl oldu çözüm olarak ne yaptınız. Benim papağan yaklasik 4 aydır aynı şekilde belirli araliklarla kanadı kanıyor uçamıyor tüyleri dökülüyor tüy kopan tuy uçlarında kan toplanmış oluyor yardımcı olurmusun
Arkadaşlar merhaba benim 2 tane sultan papaganim var limon la zeytin .ikiside yaşlarını doldurdu yani ciftlesmeye hazir fakat erkek kuşum kur ötüşü yapiyor ama zeytin nin umrunda degil .bugün yuvalik taktim zeytin ve limon yuvaligin kenarlarini kemirdi ama zeytin girmiyor. ciftlestilermi bilmiyorum.limon kafesin köşesine gecip peceteleri kopariyor ve çeşitli sesler cikariyor .zeytinnin hamile oldugunu anlayamiyorum yardim edebilir misiniz .ve ben bu sitede yeniyim.
Merhabalar forumda yenıyım. Sultanımın cinsiyetı hakkında bilgi almak istiyorum
Merhaba Kardeşim,
Eminönünden kesinlikle alma. Hiç bir şekilde evcilleştiremezsin. Alacaksan ya yavru, ya da full evcil alman lazım. Eğer facebook adresin var ise, sana 2-3 tane grup linki vereyim. O gruplara bakıp, istediğin gibi bir papağan bulabilirsin. Fakat alırken istanbul içi ve elden alırsan dolandırılma riskinde olmaz.
https://www.facebook.com/groups/1460219800876903/?ref=group_browse_new
https://www.facebook.com/groups/istanbulsahibinden2el0esya/?ref=group_browse_new
https://www.facebook.com/groups/papagansatis/?ref=group_browse_new
Bu gruplara üye olup yavru veya full evcil kuş bulabilirsin.
Pakistan papağanları 2 çeşit oluyor. Indian ringneck ve African ringneck. Alırsan mutlaka Indian ringneck al. Bunların farkı da indian ların gagası kırmızı olur. African ların gagası siyah olur. Onun haricinde bu tür papağanlar çok ilgi isteyen türlerdir.Aksi taktirde çok çabuk strese girip kendini yolabiliyorlar.
Merhaba abi bende pakistan papağanı almak istiyorum bu ara araştıyorum eminönünde gezdim baktım ama güvenemediğim için almadım daha senin yazılarına denk geldim senden bilgi almak istiyorum bakımı alımı vs ile ilgili yardımcı olursan sevinirim
merhaba konu açtıum kuşumun durumu çok kötü Allah için yardım edin bildiginiz varsa söyleyin hiç mi hayvansever yok ????
Merhaba
22 yasindayim veteriner fakultesinde 4. Sinif ogrenciyim bana ucretsiz sultan papagini verebilir misiniz suanda alacak maddi durumum yok tesekkurler