Sultanıma Eş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

z1rzOp

New member
Mesajlar
40
Yaş
33
Konum
Uşak
#1
Selam arkadaşlar. 1,5 yaşında, erkek, normal gri sultanım var. ona 1 eş almayı düşünüyorum. türleri inceledim ve lutino hoşuma gitti. ilk etapta üretim düşünmüyorum ve yavruluk takmayacam. zaten şu anda mevsimsel olarak da doğru bulmuyorum. bu konudaki önerilerinizi bekliyorum. TŞK.
 

Mehmet

New member
Mesajlar
240
Yaş
26
Konum
İzmir
#2
Cvp: Sultanıma Eş

lutino olarak alıcaksınız yanlız dişi seçmeye karar verin biliyorsunuz lutinoların dış görünüşten anlaşılmıyor.tüy dökümüne girmiş ve cinsiyeti kesinleşmiş kuşları tercih edin kolay gelsin :super:
 

z1rzOp

New member
Mesajlar
40
Yaş
33
Konum
Uşak
#3
Cvp: Sultanıma Eş

teşekkür ederim Mehmet bey. cinsiyet konusunda petshop sahibinin bilgisi ve insafına kalıcam gibi:huh: yaş farkı fazla olmaması içinde tüy dökümünü geçirmiş kuşlara yönelicem.
 

Mehmet

New member
Mesajlar
240
Yaş
26
Konum
İzmir
#4
Cvp: Sultanıma Eş

şöyle illa pet shoptan kuş almanız gerekmez aceleyle yapılan bir şey olmasın daha sorna başınız agrır üreticilerden kuş almayı denediniz mi ?
 

z1rzOp

New member
Mesajlar
40
Yaş
33
Konum
Uşak
#5
Cvp: Sultanıma Eş

ben uşakta ikamet ediyorum ve hiç bildiğim bi üretici yok malesef. sizin tanıdığınız, bildiğiniz bi üretici yada petshop var mı burada?
 

z1rzOp

New member
Mesajlar
40
Yaş
33
Konum
Uşak
#6
Cvp: Sultanıma Eş

bu akşam sultanıma eş almaya gittim. lutino yoktu ama gri ağırlıklı kanat uçları sarı olan 1 dişi vardı türünü bilmiyorum. 8 aylık dedi kuşcu. acaip hareketli ve yabaniydi, almadım bende :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...