sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mesajlar
3,313
Yaş
41
Konum
İzmir
#4
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Valla zamanında benim buna yakın öten bir sultanım vardı. Ben de o zamanlar acemiydim. Çözemiyordum, sonra sordum soruşturdum kur ötüşü bu erkek dediler. Yanına dişi aldım 6 - 7 ay beraber yaşadılar, birbirlerini kaşıyorlar, ayırmaya kalksam ortalığı yıkıyorlar, ikisi de yuvalığa girip çıkıyorlar vs herşey hazır, ortam müsait şartlar olağan üstü fakat hiçbir zaman çiftleşme olmadı. En sonunda birgün kazara bir erkek kuş aldım geldim eve 30 dkk geçmedi bir de baktım ki aylardır beklediğim o sahne karşımda cereyan ediyor. Meğersem bizimkisi çok kızışmış bir dişiymiş. Ve iki dişi bakmışız biz.

Şimdi senin kuşu bu sesleri çıkartırken haraket ve tavırlarıyla da görsek daha iyi olurdu. Sen videoyu baya uzaktan çekmişsin. Ses kimden çıkıyor, öterken ne yapıyor belli değil. Bunu da benim başıma gelen çok nadir bir olayın senin başına da gelmiş olma ihtimalini göz önünde bulundurarak istiyorum. Düşük bir ihtimal de olsa!
 

barkin

New member
Mesajlar
185
Yaş
27
Konum
istanbul
#5
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

koyu rengi olan(galiba pearl veya normal grey) sultan dişi, white face sultanın erkek, lutino sultanında erkek gibi diğer videodan izlediğime göre. bu videodaki ötüşlerde yavaş yavaş erkek gibi ötmeye başlayan papağanın. yani gelişme dönemine giriyor gibi. ama belli olmaz.
 

gorkem87

New member
Mesajlar
235
Yaş
31
Konum
istanbul
#6
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Elaman' Alıntı:
Valla zamanında benim buna yakın öten bir sultanım vardı. Ben de o zamanlar acemiydim. Çözemiyordum, sonra sordum soruşturdum kur ötüşü bu erkek dediler. Yanına dişi aldım 6 - 7 ay beraber yaşadılar, birbirlerini kaşıyorlar, ayırmaya kalksam ortalığı yıkıyorlar, ikisi de yuvalığa girip çıkıyorlar vs herşey hazır, ortam müsait şartlar olağan üstü fakat hiçbir zaman çiftleşme olmadı. En sonunda birgün kazara bir erkek kuş aldım geldim eve 30 dkk geçmedi bir de baktım ki aylardır beklediğim o sahne karşımda cereyan ediyor. Meğersem bizimkisi çok kızışmış bir dişiymiş. Ve iki dişi bakmışız biz.

Şimdi senin kuşu bu sesleri çıkartırken haraket ve tavırlarıyla da görsek daha iyi olurdu. Sen videoyu baya uzaktan çekmişsin. Ses kimden çıkıyor, öterken ne yapıyor belli değil. Bunu da benim başıma gelen çok nadir bir olayın senin başına da gelmiş olma ihtimalini göz önünde bulundurarak istiyorum. Düşük bir ihtimal de olsa!
gündüz öterken bi yakalasam hemen çekcemde öyle aklına estiği zaman ötüyor geneldede gece ötüyor görüntü bozuk çıkıyor :D[hr]
barkin' Alıntı:
koyu rengi olan(galiba pearl veya normal grey) sultan dişi, white face sultanın erkek, lutino sultanında erkek gibi diğer videodan izlediğime göre. bu videodaki ötüşlerde yavaş yavaş erkek gibi ötmeye başlayan papağanın. yani gelişme dönemine giriyor gibi. ama belli olmaz.
hayır erkek değil bi kere petshopcu yemin etti dişi diye :D
 

gorkem87

New member
Mesajlar
235
Yaş
31
Konum
istanbul
#9
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Elaman' Alıntı:
gorkem87' Alıntı:
hayır erkek değil bi kere petshopcu yemin etti dişi diye :D

Çarpılır da düzelir, fazla yemin etmesin :).
kesin erkek diyorsan takas düşüncem artık tekrardan petshopa geri vermek istemiyorum. o kadar da alıştım.tek tesellim emin ellere gitmesi olur.
 
Mesajlar
3,313
Yaş
41
Konum
İzmir
#10
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Bekle istersen biraz daha bu arada kameraya vs alıştır şöyle yakında videosunu rahat rahat çektirecek hale gelsin. Yine bakarız.
 

gorkem87

New member
Mesajlar
235
Yaş
31
Konum
istanbul
#11
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Elaman' Alıntı:
Bekle istersen biraz daha bu arada kameraya vs alıştır şöyle yakında videosunu rahat rahat çektirecek hale gelsin. Yine bakarız.
ama yaa bu üçüncü oldu
1.yavru erkek sultan diye aldım ilk aldığım. yavru değilde baston kullancak yaştaymış.
2.dişi diye aldım kabadayı çıktı :D
3.ve sonuncusu bunuda dişi diye aldım erkekliğe ilk adımları atmak üzere

yok o değilde abim durmadan dalga geçiyor şükoya kanka almışın diye :D
 

gorkem87

New member
Mesajlar
235
Yaş
31
Konum
istanbul
#12
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

sedat abi akşam yuvalığı taktım kafese nasıl tepki vercekler diye beni erkek annesi dışındaki bu videodakikuşu ve babayı sanki kafesten kovarcasına kovaladı yakaladığını dövdü. sence dişi olsaydı şayet yuvalığı taktığımda kur yapması gerekmiyormuydu .
 
Mesajlar
3,313
Yaş
41
Konum
İzmir
#13
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

gorkem87' Alıntı:
sedat abi akşam yuvalığı taktım kafese nasıl tepki vercekler diye beni erkek annesi dışındaki bu videodakikuşu ve babayı sanki kafesten kovarcasına kovaladı yakaladığını dövdü. sence dişi olsaydı şayet yuvalığı taktığımda kur yapması gerekmiyormuydu .
Belli bir süre sonra erkek kuş yuvalık olayına girildiğinde kendi dişi yavrusunu bile tanımaz döver öldürür icabında. Bu adını koyabilmen için bir kriter değil. O nokta da cinsiyete değil yuvalığı sahiplenme ihtimaline ve yumurtalara zarar verme ihtimallerine göre haraket ediyor kapiş?
 

gorkem87

New member
Mesajlar
235
Yaş
31
Konum
istanbul
#14
Cvp: sesten cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz?videolu

Elaman' Alıntı:
gorkem87' Alıntı:
sedat abi akşam yuvalığı taktım kafese nasıl tepki vercekler diye beni erkek annesi dışındaki bu videodakikuşu ve babayı sanki kafesten kovarcasına kovaladı yakaladığını dövdü. sence dişi olsaydı şayet yuvalığı taktığımda kur yapması gerekmiyormuydu .
Belli bir süre sonra erkek kuş yuvalık olayına girildiğinde kendi dişi yavrusunu bile tanımaz döver öldürür icabında. Bu adını koyabilmen için bir kriter değil. O nokta da cinsiyete değil yuvalığı sahiplenme ihtimaline ve yumurtalara zarar verme ihtimallerine göre haraket ediyor kapiş?
yumurta olmadan böyleyse yumurta olduğunda şavaş alanına çevirir herhalde :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...