KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

AhmetŞ

Active member
Mesajlar
9,328
Yaş
33
Konum
Bursa
#1
Arkadaşlar bildiğiniz gibi her yıl 14-20 nisan tarihleri arasında Peygamber Efendimiz (s.a.v.) in doğumu olan kutlu doğum haftasını kutlarız bizde site sakinleri olarak buna bir nebzede olsa katkıda bulunmak istedik ve bir kampanya başlatmayı planladık kampanya mız;
1-Hatim
2-Sure ve Dualar
3-Salavat
4-Hadisi Şerif olarak 22 nisan (cuma) akşamına kadar devam edecektir. Hedefimiz en az 1 hatim tamamlamak ve dua ve salavatlarla efendiler efendisini anmak. Sure cüz ve sayfa olarak Kuranı kerim okumak isteyenler Özel mesaj yolu ile bana (AhmetŞ) ulaşabilirler.
Kendimiz veya aile çevremize dağıtabiliriz. Alınan ve okunan sure ve cüzlerin karşısında okunup okunmadığı ve kim tarafından okunduğu yazılacak böylelikle okunmayan cüzleri almak için talip olabileceksiniz. Allah şimdiden hepimizden razı olsun niyetimizi kabul etsin inşallah.


1.Cüz( [font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font])
2.Cüz -( [font=Tahoma, Geneva, sans-serif]ademusta )[/font]
3.Cüz-([font=Tahoma, Geneva, sans-serif]ademusta)[/font]
4.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]erkanmedeni®[/font]
5.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]emirhan35 (?)[/font]
6.Cüz-( [font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Emirrr )[/font]
7.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]ademusta[/font]
8.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
9.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
10.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
11.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
12.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
13.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
14.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
15.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
16.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
17.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
18.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
19.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
20.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
21.Cüz [font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font]
22.Cüz-([font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Nsp)[/font]
23.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Gogopesttgo[/font]
24.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font]
25.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
26.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery[/font]
27.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font]
28.Cüz-[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font]
29.Cüz -[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]AhmetŞ [/font]
30.Cüz-([font=Tahoma, Geneva, sans-serif]hozmese)[/font]


Salavat Sayısı:60.000
(Allahümme Salliala Seyyidina Muhammed)
AhmetŞ-10.000
[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]emirhan35[/font] 10.000
[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]Omery - [/font]30.000
[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]salih43 10.000[/font]


OKUNAN SURELER
[font=Tahoma, Geneva, sans-serif]hozmese[/font][font=Tahoma, Geneva, sans-serif] -41 adet Yasin[/font]


Okumak istediğiniz Cüz, sure, dua ve salavatları konu altında veya bana özel mesaj ile iletirseniz konuyu güncel tutmamız için iyi olacaktır.

Konu altında gereksiz maşallah güzel konu v.b. gibi yorumlar yerine hadis, ayet ve konu ile alakalı güzel sözler yazabilirsiniz. konumuz muhabbet topiğine dönüşmesin (gereksiz yorumlar silinecektir)...
herkes istediği zaman başlayabilir 20 nisan son gün o tarihe kadar okunacak olanların bitmesi gerekiyor.



Geçen senenin konusu: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kutlu-dogum-kampanyasi.html
 

emirhan35

New member
Mesajlar
36
Yaş
27
Konum
İzmir
#2
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

10.000 salavatta ben alıyorum çok isabetli ve güzel bir iş yapıyorsunuz Allah sizden ve katılanlardan razı olsun inşaallah :)
 

Nsp

New member
Mesajlar
685
Yaş
26
Konum
İstanbul
#3
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

22.Cüz de benim olsun Ahmet Hocam. Cok isabetli bi organizasyon olmus olur.Allah razı olsun
 

hozmese

New member
Mesajlar
14
Yaş
33
Konum
istanbul
#6
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

30. Cüzü Ben Alabilirim bide okumaya ne zaman başlıcaz hemen mi yoksa 20 si akşamımı

ayriyetten okuyabilirsem 41 tanede Yasin okumayı planlıyorum cumartesi ve pazar gecesi inşallah bitiririm.
 

AhmetŞ

Active member
Mesajlar
9,328
Yaş
33
Konum
Bursa
#8
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

hozmese' Alıntı:
30. Cüzü Ben Alabilirim bide okumaya ne zaman başlıcaz hemen mi yoksa 20 si akşamımı

ayriyetten okuyabilirsem 41 tanede Yasin okumayı planlıyorum cumartesi ve pazar gecesi inşallah bitiririm.
hemen başlayabiliriz sıkıntı yok :)
 

ademusta

New member
Mesajlar
1,012
Yaş
26
Konum
Ankara
#15
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

Arkadaşlar Kuranı Kerim okumayı bilmeyip de bu haltime katılmak ısteyen arkadaslar varsa internetten guvenılır kişilerin cüzlerinden takıp edebilir bu sayede  bu hatime katkı saglamıs olur. Önemli olan niyet olduğu için bence kabul olacaktır. Bu arada @AhmetŞ abı benım 2 cuz bitti abi Allah kabul etsin İnşallah:D
 

AhmetŞ

Active member
Mesajlar
9,328
Yaş
33
Konum
Bursa
#17
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

ademusta' Alıntı:
Arkadaşlar Kuranı Kerim okumayı bilmeyip de bu haltime katılmak ısteyen arkadaslar varsa internetten guvenılır kişilerin cüzlerinden takıp edebilir bu sayede  bu hatime katkı saglamıs olur. Önemli olan niyet olduğu için bence kabul olacaktır. Bu arada @AhmetŞ abı benım 2 cuz bitti abi Allah kabul etsin İnşallah:D
maşallah gardaşım hemen verelim birtane daha :)
 

ademusta

New member
Mesajlar
1,012
Yaş
26
Konum
Ankara
#18
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

AhmetŞ' Alıntı:
ademusta' Alıntı:
Arkadaşlar Kuranı Kerim okumayı bilmeyip de bu haltime katılmak ısteyen arkadaslar varsa internetten guvenılır kişilerin cüzlerinden takıp edebilir bu sayede  bu hatime katkı saglamıs olur. Önemli olan niyet olduğu için bence kabul olacaktır. Bu arada @AhmetŞ abı benım 2 cuz bitti abi Allah kabul etsin İnşallah:D
maşallah gardaşım hemen verelim birtane daha :)
Olur abi. Bitane daha yazabilirsin. Sıradaki cüzü alıyorum ozaman ben.(7)
 
Mesajlar
339
Yaş
27
Konum
Kocaeli
#19
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

Ahmet bey 8(dahil) ile 18(dahil) arasındaki cüzleri yazarsaniz sevinirim arkadaşlarım ve aileleri aldılar 10cüz.
Ayri olarak 20.cuzude yazarsiniz 19 bos kaldi suanlik :)
 

salih43

New member
Mesajlar
125
Yaş
28
Konum
ısparta
#20
Cvp: KUTLU DOGUM KAMPANYASİ

maşallah gardaşım hemen verelim birtane daha :)

ahmet abi kimin ne okuduğu biraz karışmış sanırım o yuzden en sonunda kim ne kadar yaptıysa buraya yazarsa daha iyi olur bence