Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

04sansli avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?


 Konu: Rainbow  Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:16
#1
Merhaba arkadaşlar acaba yuvalığın kafeste takılma yerinin önemi varmıdır ? Benim papağanların sürekli en üst tünekte duruyorlar ve sadece yem yemek için aşşaya iniyoarlar doğal olarak ve hiç yuvalığa girmiyorlar yuvalığı kafeste daha yüksek biryere taksam etkili olurmu yoksa onlar ihtiyaçları olduğunda kendiliğinden kullanırlarmı yuvalığı ?


30d8n6p.jpg
rti5wy.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:25
#2
ora giriş çıkış kapılarıysa olmamış kardeşim
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:27
#3
(25.03.2013, Saat:23:25)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ora giriş çıkış kapılarıysa olmamış kardeşim

evet giriş çıkış kapıları banada tuhaf geldi biraz ama orada hazır açılmış kapı vardı oyüzden taktım. olmassa son çare yandaki telleri kesip oraya takıcam.
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:28
#4
tünek çok yüksekte.zaten kafesiniz yuvalık için uygun değil.başka kapısı yok anlaşılan.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:31
#5
(25.03.2013, Saat:23:28)missdance Nickli Kullanıcıdan Alıntı: tünek çok yüksekte.zaten kafesiniz yuvalık için uygun değil.başka kapısı yok anlaşılan.

evet ne yazık ki yok ama en üst tüneğin ordan kendi imkanlarımda yer açıp oraya monte etsem sorun çözülürmü acaba ?
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:36
#6
kafesin yan tarafından tel kesip oraya sabitleyebilirsiniz.ama yanda olsun yani.orta bir yerde olsun tüneği zaten ona göre ayarlarsınız.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:46
#7
(25.03.2013, Saat:23:27)04sansli Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(25.03.2013, Saat:23:25)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ora giriş çıkış kapılarıysa olmamış kardeşim

evet giriş çıkış kapıları banada tuhaf geldi biraz ama orada hazır açılmış kapı vardı oyüzden taktım. olmassa son çare yandaki telleri kesip oraya takıcam.

en güzeli odur
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:50
#8
(25.03.2013, Saat:23:46)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(25.03.2013, Saat:23:27)04sansli Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(25.03.2013, Saat:23:25)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ora giriş çıkış kapılarıysa olmamış kardeşim

evet giriş çıkış kapıları banada tuhaf geldi biraz ama orada hazır açılmış kapı vardı oyüzden taktım. olmassa son çare yandaki telleri kesip oraya takıcam.

en güzeli odur
değiştirdim şuanda eğer şimdiki takılı olduğu yerdeki telleri kessem daha elverişli olurmu ?
14xpf2d.jpg
1z3xqwy.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:54
#9
Kardeşim giriş kapısına yuva olmaz, gün gelir yumurta olunca orayı kullanmazsın. Son resimde daha iyi olmuş. Bende öyle kullanmıştım,gördüğüm kadarıyla 4 tele denk gelmiş, orayı keseceksin kargaburunla kıt kıt Smile Sonra uçlarını bi güzel zımpara yap mis gibi kullan. Fikir olması açısından eski kafesimde kullandığım resmi koyuyorum

lgbu7.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ?
 Tarih: 25.03.2013, Saat:23:56
#10
(25.03.2013, Saat:23:54)trm Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim giriş kapısına yuva olmaz, gün gelir yumurta olunca orayı kullanmazsın. Son resimde daha iyi olmuş. Bende öyle kullanmıştım,gördüğüm kadarıyla 4 tele denk gelmiş, orayı keseceksin kargaburunla kıt kıt Smile Sonra uçlarını bi güzel zımpara yap mis gibi kullan. Fikir olması açısından eski kafesimde kullandığım resmi koyuyorum

lgbu7.jpg

anladım Smile cevaplarınız için çok teşekkürler cok faydalı oldu yarın ilk iş bulunduğu yerdeki telleri keserim iyi zımparalamak lazım Smile
Ara
 


Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ? konusu
Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ? Konusunun Linki Direk Link
Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yuvalığın kafeste takıldığı yerin önemi varmıdır ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yuvaligin icine toprak koysam bisey olurmu arkadaslar cebo0606 19 1,163 18.02.2016, Saat:23:32
Son Yorum: Limon78
Exclamation Büyük Kafeste Çeşit Üretim ? kamil_17 5 758 13.11.2015, Saat:23:32
Son Yorum: kamil_17
  tek kafeste iki cift olamsi yumurtaya yatma ve yavrular acisindan sorun olur mu kemal_sefa 1 443 20.05.2015, Saat:09:28
Son Yorum: ademusta
  yuvalığın içine ne koymalıyım enesBaBa 3 515 10.04.2015, Saat:19:07
Son Yorum: SedatCengaver
  yuvalik takacagim ama kafeste tek kapi var. öneri... dursun1 8 637 06.03.2015, Saat:23:33
Son Yorum: dursun1
  eşleşen sultan papağanı kaç günde yumurtlar erken yumurtlama şansı varmıdır halittuna 7 1,202 25.02.2015, Saat:19:25
Son Yorum: roycolt
  Kafeste ayna acheil 7 672 18.02.2015, Saat:17:05
Son Yorum: erkannermin
  kafeste siyah bisey var canli seldatanem 11 1,011 02.02.2015, Saat:02:43
Son Yorum: seldatanem
  Yuvalıgın yeri nasıl olmuş? daghan1tr 10 1,121 22.01.2015, Saat:15:38
Son Yorum: daghan1tr
  Üretime hazırlanan kuşlarımız için E vitamini ile Spirulina'nın önemi KaYRaCiK 8 944 19.01.2015, Saat:11:32
Son Yorum: Altun



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status