• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yumurtladı ama...
#1
arkadaşlar takip edenler bilir 10 gün önce sultanlarımı eşe atmıştım hemen anlaşmış eş tutmuşlardı bugün yuvalığa baktığımda çok sevindim ilk yumurta gelmişti dişinin dışkısından anladım iri iri pislik yapıyordu bu muhabbettede böyledir asıl önemli olan kuşlarımı defalarca çiftleşirken gördüm ama bir türlü tutturamıyorlar erkek üstünde ya kanadını eşlemeye çalışıyor yada biraz durup iniyordu ama ben evde yokken çiftleştilerse bilemem tabi ki şimdilik büyük ihtimal yumurta boş ama boş diyerek atıcak halim yok 10 gün sonra ışıkla kontrol ederim belkide ben yokken eşleşmişlerdir doludur inş. bu yumurtayı bile görmem beni çok heyecanlandırdı kimbilir yavruları görsem nasıl bir heyecan olucak bende düşünmek bile istemiyorum Allah herkese nasip kısmet etsin bu duyguyu...

BANDIRMA KUŞ SEVENLER VE YETİŞTİRENLER DERNEĞİ Z77 (bilezik no)

2 adet sultan papağanı Gulumseme

4 adet muhabbet kuşu Clap

5 takım siyah yanak JUMBO hint bülbülü Alkis



#2
Hayırlı olsun egemen abi,dedigin gibi biraz sabret 5 6. gün kontrol edersin,zaten ciftleşmeyi 1 kere bile tutturmuş olsalar, dişi o bir ciftleşme ile 2 3 döllü yumurta yapabiliyor, benim, senin gibi dölsüz düşündügüm yumurtaların coğu hep dolu olmuştur..

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#3
benimde kuşlarımda şuan 5 yumurta var, çiftleştiklerini hiç görmedim, 9 günde eş olup yumurtladı, baklım inş güzel ve sağlıklı yavrular alırız

#4
benimkilerde paso yumurtluyo bakalım kaçı dolu çıkacak Acik-agizli-gulumseme inşallah sizinkilerde olur

Tosbik


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yavru tüylenmeye başladı , çiftleşip yeniden yumurtladı Emre.Adana.01 5 369 26.03.2017, Saat:01:24
Son Yorum: raifmeric
  Yumurtladı Onur Ermiş 4 203 27.02.2017, Saat:20:41
Son Yorum: Onur Ermiş
  Sultan çiftim yumurtladı, deneyimlerinize ihtiyacım var.. musty_skr 20 2,038 13.03.2016, Saat:23:58
Son Yorum: musty_skr
  Sultan Papağanım yumurtladı fakat yumurtadan bisey çıkmıyor ne yapmalıyım? Mutlu and Süslü 0 597 13.02.2016, Saat:15:55
Son Yorum: Mutlu and Süslü
  Arkadaslar kuşlarım geçen ayın 16 sinda yumurtladi ama hala bişey yok yunus34 0 485 08.02.2016, Saat:19:47
Son Yorum: yunus34
  2tane yumurtladı devamı gelicekmi ? Emre.Adana.01 3 574 09.01.2016, Saat:23:11
Son Yorum: Emre.Adana.01
  Dişi dün yumurtladı, erkek yaklaşınca kovalıyor cemg 8 908 12.12.2015, Saat:12:35
Son Yorum: sefer
  kuşum yumurtladı ne yapacağımı bilmiyorum Gammze 3 752 04.08.2015, Saat:20:12
Son Yorum: Gammze
  Sultanım yumurtladı sanırım eş tutmadan :) enclock 3 1,118 11.05.2015, Saat:17:47
Son Yorum: enclock
  çifleşme olmadı büyük ihtimalle ama yumurtladı emretuna 2 664 30.04.2015, Saat:17:06
Son Yorum: emretuna



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi