Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ates11 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yulafın zararı,faydası?


 Konu: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:41
#1
bugün yulaf aldım ve ayrı bir yemlige koydum acaba bir zararı olurmu veya faydalımı olur tam bilemedim kafeste 3 yemlik var şu an 1.yem 2.yulaf 3. de günlük veya 2 günde koydugum birkac tane cekirdek acaba dogrumu yanlışmı şimdiden herkeze teşekkürler....
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:43
#2
abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile
Supernatural The Walking Dead Arrow Game Of Thrones How I Met Your Mother The Big bang Theory The Tomorrow People Under The Dome
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:47
#3
(20.05.2013, Saat:01:43)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum, zararı olarakta yağ yapıyordu sanırım. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile

cok sevdiler sultan-cennet-muhabbette oyüzden yesinler bol bol dedim ama sonradanda aklıma takıldı
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:49
#4
yulaf yağ yapmaz yulafı yazın bol bol verebilirsin kışın evin soğuksa fazla verilmesi tavsiye olunmaz üşütebilir kuşu
.........26 Ağustos 1922.........
Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi.
Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi.
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!

Yahya Kemal Beyatlı
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:50
#5
(20.05.2013, Saat:01:47)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:43)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum, zararı olarakta yağ yapıyordu sanırım. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile

cok sevdiler sultan-cennet-muhabbette oyüzden yesinler bol bol dedim ama sonradanda aklıma takıldı
benimde sultanım bayılıyor abi delirdi desem yeridir Smile
Supernatural The Walking Dead Arrow Game Of Thrones How I Met Your Mother The Big bang Theory The Tomorrow People Under The Dome
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:51
#6
(20.05.2013, Saat:01:49)Kuvayi Milliye Nickli Kullanıcıdan Alıntı: yulaf yağ yapmaz yulafı yazın bol bol verebilirsin kışın evin soğuksa fazla verilmesi tavsiye olunmaz üşütebilir kuşu
ne özelligi varda yulafın kışın üşütüyo ömer
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:53
#7
bildiğim kadarıyla yağ oranı düşük
.........26 Ağustos 1922.........
Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi.
Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi.
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!

Yahya Kemal Beyatlı
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:54
#8
(20.05.2013, Saat:01:50)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:47)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:43)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum, zararı olarakta yağ yapıyordu sanırım. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile

cok sevdiler sultan-cennet-muhabbette oyüzden yesinler bol bol dedim ama sonradanda aklıma takıldı
benimde sultanım bayılıyor abi delirdi desem yeridir Smile
sultanı gectim cennet gibi piskopatı bile yola getirdi ya bu kafamı yapıyo nedir cennet beni odaya girsin diye bakıyo BlankAlkis

(20.05.2013, Saat:01:53)Kuvayi Milliye Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bildiğim kadarıyla yağ oranı düşük

eyvallah ömercim sagol bu arada ispinozları verdim baharatların 2 side erkekmiş Blank
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:01:59
#9
(20.05.2013, Saat:01:54)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:50)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:47)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:43)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum, zararı olarakta yağ yapıyordu sanırım. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile

cok sevdiler sultan-cennet-muhabbette oyüzden yesinler bol bol dedim ama sonradanda aklıma takıldı
benimde sultanım bayılıyor abi delirdi desem yeridir Smile
sultanı gectim cennet gibi piskopatı bile yola getirdi ya bu kafamı yapıyo nedir cennet beni odaya girsin diye bakıyo BlankAlkis

(20.05.2013, Saat:01:53)Kuvayi Milliye Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bildiğim kadarıyla yağ oranı düşük

eyvallah ömercim sagol bu arada ispinozları verdim baharatların 2 side erkekmiş Blank
eyvallah
biliyordum sanırım ispinozları verip cennet aldı oda hayırlı uğurlu olsun bendede 2 çift ispinoz var birinde 6 yavru diğerinde 3 yumurta var birde sultanlar yumurtlasaydı iyi olacaktı Smile
.........26 Ağustos 1922.........
Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi.
Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi.
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!

Yahya Kemal Beyatlı
Ara
 Konu: Cvp: yulafın zararı,faydası?
 Tarih: 20.05.2013, Saat:02:04
#10
(20.05.2013, Saat:01:59)Kuvayi Milliye Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:54)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:50)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:47)ates11 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(20.05.2013, Saat:01:43)Smiley Nickli Kullanıcıdan Alıntı: abi yulafın tüylere iyi geldiğini biliyorum, zararı olarakta yağ yapıyordu sanırım. zararı için tecrübeli üyelerin görmesi lazım Smile

cok sevdiler sultan-cennet-muhabbette oyüzden yesinler bol bol dedim ama sonradanda aklıma takıldı
benimde sultanım bayılıyor abi delirdi desem yeridir Smile
sultanı gectim cennet gibi piskopatı bile yola getirdi ya bu kafamı yapıyo nedir cennet beni odaya girsin diye bakıyo BlankAlkis

(20.05.2013, Saat:01:53)Kuvayi Milliye Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bildiğim kadarıyla yağ oranı düşük

eyvallah ömercim sagol bu arada ispinozları verdim baharatların 2 side erkekmiş Blank
eyvallah
biliyordum sanırım ispinozları verip cennet aldı oda hayırlı uğurlu olsun bendede 2 çift ispinoz var birinde 6 yavru diğerinde 3 yumurta var birde sultanlar yumurtlasaydı iyi olacaktı Smile
hayırlısı be kardeş oda olur
Ara
 


yulafın zararı,faydası? konusu
yulafın zararı,faydası? Konusunun Linki Direk Link
yulafın zararı,faydası? Konusunun HTML Kodu HTML Link
yulafın zararı,faydası? Konusu BBCode Linki BBCode Link
yulafın zararı,faydası? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ekmegin zarari varmi ahmets1905 6 771 10.12.2015, Saat:16:18
Son Yorum: Açelya
  bu nedir zarari varmidir? daghan1tr 6 929 16.11.2014, Saat:23:48
Son Yorum: daghan1tr
  yumurta maması zararı maral433 13 1,695 15.10.2014, Saat:00:58
Son Yorum: SedatCengaver
  kara lahanın bir zararı varmı? geveze_07 3 1,007 06.01.2014, Saat:22:13
Son Yorum: Dmg
  yulafın fazlası zararmı ? adles 5 971 07.10.2013, Saat:15:09
Son Yorum: Jeren
  ballı sütün bi zararı var mıdır ? mstafaer 16 2,864 24.09.2013, Saat:16:53
Son Yorum: AhmetŞ
  Ilık mamanin zararı olur mu Okan Tufan 5 1,128 03.05.2013, Saat:18:32
Son Yorum: ömer02
  balsız kraker yaptım zararı olurmu ates11 0 647 07.04.2013, Saat:21:52
Son Yorum: ates11
  Nar yerler mi ? Yeseler bile zararı olurmu? tanerermec 9 2,066 29.03.2013, Saat:13:00
Son Yorum: cagrisev
  parrot yeminin sultana zararı olurmu ? enesacar 11 1,549 21.02.2013, Saat:20:01
Son Yorum: enesacar



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status