Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Eylem avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun


 Konu: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:20:02
#1
arkadaşlar şuan gördüğünüz resimdeki erkek ama ara sıra dişi gibide ötüyor yoksa 2side dişimi? dişi ondanmı erkek sandığım kuştan kaçıyor? 2side pearl kırçıllı kısımlardan anlaşılıyormuş sanırım. erkek ilk geldiğinde çeşitli ötüyordu şimdi ise çok az farklı ötüyor dişi olma ihtimali varmı?

351g8ao.jpg buyrun.. erkek mi acaba yoksa yanlışmı verdiler?


24peb6d.jpg buda dişim . dişi olduğundan eminim çünkü yumurtluyor ve seisnden kırçıllılıgından anlasılıyor 2side pearl

cinsiyet yardımı lütfen Sad
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:20:10
#2
Aslında 2 sininde erkekolduğundan şüphelenmen lazım üstteki erkek ama alttaki ötüşünden belli olur .
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:20:11
#3
alttaki yumurtluyor zaten ötüşündende belli oluyor fakat ben üstteki sarışının cinsiyetinden emin değilim sanki :S
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:20:20
#4
üstteki erkek ama daha ywruya benziyo çükü siyahlıkları tam atmamış tüy dökümünden sonra tamamen sarıya dönücek yüzü ayrıca fotoların tam olanlarını eklersen dahada net olurdu yüzleri gözüküyo sadece.
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:22:39
#5
üstteki erkek gibi duruyor birde şu var dişinin yanında olduğu için onun seslerini de çıkarıyor olabilir benim erkek olan da öyle konuşmuyor genellikle dişi gibi ses çıkarıyor ama erkek yani Acik-agizli-gulumseme
tatlı gümüşümHeart
yakışıklı haşmetim Alkis

http://s7.rimg.info/da3a98be30e4705c44e1...b98913.gif
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 13.11.2012, Saat:23:32
#6
üsttekinin kesinlikle erkek olduğunu düşünüyorum kuşlar bulundukları ortama göre hal ve tavırlarını gerçekten değiştirebiliyorlar. benim de pearly cinsi kuşum var ilk aldığımda sadece dişi gibi ötüyordu o da arada sırada. sonra istanbula ailemin yanına gittiğimizde deli gibi ötüyodu uyutmuyodu bizi çünkü evde sürekli bir hareketlilik vardı sürekli ses vardı Smile ama bursaya geri geldiğimizde başta ötüşleri tamamen kesildi. televizyonu açtığımda yüksek sesli açıyorum artık veya ona daha fazla ilgi gösteriyorum daha çok konuşuyorum ki yine azıcık da olsa ötmeye başladı. sonuçta bir kere ötüşlerini duymuşsunuz. görünüşü de erkeği andırıyor ayrıca
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 14.11.2012, Saat:12:46
#7
anladım çok teşekkür ederim peki yaşları hakkında birşey söyleyebilirmisiniz Smile Gümüş haklısın dediğin doğru olabilir Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 14.11.2012, Saat:12:51
#8
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ci...hmini.html burdan bakabilrisin
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 14.11.2012, Saat:13:57
#9
üstteki erkek vede alttakı yumurtladığı için dişi ama şöyle bir durum var erkek daha küçük ondan ciftleşmeyi bilmeyebilir.
Baykuşdan Pervamız yok, Biz Şahinler Sürüsüyüz!
F a t i h - S u l t a n - M e h m e d
Ara
 Konu: Cvp: Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun
 Tarih: 14.11.2012, Saat:15:27
#10
evet haklısın erkek küçük ama erkek sürekli çiftleşmek istiyo nasıl oluyo Acik-agizli-gulumseme dişide kaçıyo

baktm ömer teşekkür ederim
Ara
 


Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun konusu
Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun Konusunun Linki Direk Link
Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yoksa 2side dişimi? foto var buyrun Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  arkadaşlar kuş aldım erkek mi dişimi ona göre değişecem bekliyorum yorumları kerata 5 122 07.12.2016, Saat:14:05
Son Yorum: kerata
Resim Cinsiyet ACİL YARDIM KANAT ALTI FOTO MEVCUT plasmatic 1 242 29.09.2016, Saat:18:32
Son Yorum: Mehmet1071
  Dişimi ben Dişi diye Aldim lutinoma Forumda Erkek Dediler Cengom63 4 278 12.08.2016, Saat:12:11
Son Yorum: Cengom63
  Cinsiyet icin kanat foto ekledim lebowski 7 373 23.05.2016, Saat:22:12
Son Yorum: lebowski
  Sultan papağanım erkekmi disimi ona gore es alicam Temel 12 1,061 23.05.2016, Saat:16:43
Son Yorum: gkhnsrydn
  kuşların ikisi de dişimi yardım eder misiniz ? 35sansli35 7 492 24.04.2016, Saat:17:02
Son Yorum: kırmızıpapağan
  erkekmi dişimi tahmini yaş nedir paşamm25 0 269 24.04.2016, Saat:00:32
Son Yorum: paşamm25
  Dişimi net fotoğraf Erdem3367 43 1,948 21.03.2016, Saat:01:31
Son Yorum: SedatCengaver
  Disimi erkekmi 1 yasinda dediler Cengom63 28 1,127 15.03.2016, Saat:00:30
Son Yorum: Gogopesttgo
  Arkadaşlar Dişimi Erkek Mi Erdem3367 6 599 24.02.2016, Saat:13:27
Son Yorum: Erdem3367



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status