• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni Yavrular.
#1
Merhaba Arkadaşlar, işlerim nedeniyle uzun bi süredir aranızda değildim. Biraz fırsat bulunca ekliyim dedim. Yeni yavrularda geldi zaten bu arada. Bundan önceki kuluçkada yuvayı çıkartıp dinlendiririm diyordum kuşları ama onlar daha yavru 10 günlükken çiftleşmeye başladılar bile oyüzden biraz zorunlu bi yavrular oldu Acik-agizli-gulumseme 1. Yavru 9 günlük daha. Bakalım bunlar ne çıkıcak merakla bekliyorum.

[Resim: thumb-210038.jpg]
#2
Hayırlısı olsun maşallah Allah nazarlardan korusun sağlıklı uzun ömürleri olsun Angel
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#3
Maşallah bende bu hafta dört yavru aldm
:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
#4
Teşekkürler Hülya Abla fazla ilgilenemiyordum bugün dışarda görünce anneyide babayıda bi çekiyim koyuyum dedim foruma.

Hayırlısı olsun Fatih sağlıkla büyürler inşallah.
#5
çok tatlılar maşallah, güzelce büyüsünler Smile
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#6
Teşekkürler Zeynep, şuan daha en çirkin halleri 5 gün sonra tüyleri çıkmaya başlıcak, gerçi ozaman daha da çirkin olucaklar Acik-agizli-gulumseme Yani her halde çirkinler Acik-agizli-gulumseme
#7
evet çok çirkinler ama bi o kadar da sevimliler. bence en çirkin halleri kursakları dolu dolu olunca sarkıyor ya kocaman kese gibi. o hali cidden aşırı çirkin oluyor Smile)
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#8
Bende o halini çok seviyorum ağzına kadar doymuş keyifleri yerinde oluyor. Aynı böyle bişey oluyor Acik-agizli-gulumseme

[Resim: 3jbrk.jpg]
#9
öööfff tipe bak ya Smile) neyse maşallah maşallah Smile
lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık
#10
Maşallah maşallah Allah sağlıklı uzun ömür versin yavrular gıt gide cogalacağa benziyor forumumuzda hadi hayırlısı bakalım


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yeni eş berkayyaman67 3 71 11 saat önce
Son Mesaj: raifmeric
  yeni erkek sultan aldim disi ilgilenmiyor. bi yardim melodi0704 0 47 21.04.2017, Saat:23:08
Son Mesaj: melodi0704
  yavrular çıkmadı gülnarin 9 322 31.01.2017, Saat:11:32
Son Mesaj: AhmetŞ
  Yeni Eş , Uyum ve Ciftlesmeme Kömüş 2 178 13.01.2017, Saat:13:06
Son Mesaj: Kömüş
  Yavrular büyüyor Karanlık_Olan 0 170 23.12.2016, Saat:11:18
Son Mesaj: Karanlık_Olan
  yavrular büyüyor sezginaly 2 255 14.11.2016, Saat:20:37
Son Mesaj: sezginaly
  merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım size sorum olacak yardımcı olurmusunuz muhammet61 0 202 07.11.2016, Saat:00:06
Son Mesaj: muhammet61
  Dişi Kuluçkaya Yatmıyor + Eş Didişmesi (+ YENİ SORUN ) cagrisev 7 1,099 08.10.2016, Saat:15:59
Son Mesaj: mazlum
  Yeni çiftim Karanlık_Olan 4 355 30.09.2016, Saat:00:11
Son Mesaj: Karanlık_Olan
  Yeni kus berkayyaman67 0 206 16.09.2016, Saat:14:44
Son Mesaj: berkayyaman67



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi