Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
yasarcanu avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yeni yavru kuşum


 Konu: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 04.06.2012, Saat:18:41
#1
Merhaba...

Yeni bir bebek kuş aldım.Yem kırmayı biliyor, uçabiliyor, gagası hafif siyah yani daha bebek.Hi. korkmuyor yani sakin pargıma kolayca alabiliyorum ve kolayca sevebiliyorum.Şılınga ile mama vermem dogrumudur yem kırmasını biliyor ama daha iyi beslenebilmesi için verebilirmiyim.Kuşumun poposunda dışkı vardı hemde bayağı kalmıstı orda ben de zeytinyağlı pamuk ile yumuşatıp temizledim poposunu ve biraz kirli sanırım bulundugu ortamda dışkılar üzerine sıçramış ama çok akıllı benden korkmuyor minicik bisey .d kuşumu nasıl temizleyebilirim sizce ?
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 04.06.2012, Saat:18:45
#2
Banyoluk alabilirsin veya ufak bir kaba su koyup bırakabilirsin kendini temizler büyük ihtimal. Olmazsa fısfıs ta öneriyorlar, sen sıkarsın o kendini temizler Smile Üşütmemesine dikkat etmelisin. Resimlerinide koyda görelim akıllı yavrunu Smile
KOCAELİ / İzmit Hihi
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 04.06.2012, Saat:19:02
#3
evet merak ettim ben de hayırlı olsun Smile
2 İngiliz Muhabbet (Badem&Çilek)
2 Sultan(Biber&Efe)
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 04.06.2012, Saat:22:07
#4
(04.06.2012, Saat:19:02)srp_tlg Nickli Kullanıcıdan Alıntı: evet merak ettim ben de hayırlı olsun Smile

Tşk ederim ama poposunda sürekli dışkı kalıyor ne yapmalıyım.
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 05.06.2012, Saat:15:24
#5
Yavru kuşlarda ve ortam değişikliğinde popoya dışkı yapışması normal olabiliyor. Biraz zaman verin kuşunuza. Yuvalıktan çıkan bazı yavrular altta kalıp ezilip kirli olabiliyorlar. Zamanla kendisi de bu durumdan rahatsız olup temizleyecektir zaten. Banyo işini de muhafazalı bir ortamda ılık su bulunan sprey ile yavaşça püskürterek yapabilirsiniz...
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 05.06.2012, Saat:15:47
#6
Çok tsk ederim.
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 05.06.2012, Saat:15:51
#7
öncelikle yeni kuşunuzla mutluluklar,sağlıklı ve uzun ömürler dilerim..şırıngayla beslemenize gerek yok biraz yem kırma pratiği yapsın..takip et sen beslenebiliyormu diye..poposundaki dışkı geldiği yerden bulaşmış olabilir..bebekken almanız çok iyi olmuş bebekken alışırsa büyüyünce kolayca eğitilebilir Smile..kuşunuzun temizliğini sıcak bir günde ve öğle vakti yapmanızı öneririm ve hareketli bir zamanında yapın..bahçe fısfısıyla üzerine biraz su sıkabilirsiniz tüylerinin arasını falan kendi halleder..ama sakın sabun vb. kullanmayın Smile
Ara
 Konu: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 06.06.2012, Saat:09:30
#8
Tsk ederim yorum için, evet bebek almamın sebebi cabuk eğitmek için ilk günde parmagıma gelmisti 2. günde kendini kaşıttırıyordu.ama kafesten dışarı çıkmak istiyor sürekli ilk gün kafes olmadıgı için sabaha kadar açık kalmıstı .d

flood yapmak istemem o yüzden bi baska sorumuda buraya yazayım.
Benim çift muhabbet kuşlarım var birde birisi bana alıştı diger dişi olan ise alısmadı.Erkek olanın gözü siyah yani irisi yok dişi olanın ise irisi var.Yani biri büyük biri küçük ama iyi anlasıyorlar, onlara yuvalık aldım içine dahi girmiyolar ama içi bombos çiftlesmlerini istiyorum ya yeni yavrular flan .d bu arada dişi olan albino bembeyaz çok parlak ve temizler ikiside, acaba yaş farkından dolayımı çiftlesmiyolar.
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Yeni yavru kuşum
 Tarih: 06.06.2012, Saat:12:34
#9
(06.06.2012, Saat:09:30)yasarcanu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tsk ederim yorum için, evet bebek almamın sebebi cabuk eğitmek için ilk günde parmagıma gelmisti 2. günde kendini kaşıttırıyordu.ama kafesten dışarı çıkmak istiyor sürekli ilk gün kafes olmadıgı için sabaha kadar açık kalmıstı .d

flood yapmak istemem o yüzden bi baska sorumuda buraya yazayım.
Benim çift muhabbet kuşlarım var birde birisi bana alıştı diger dişi olan ise alısmadı.Erkek olanın gözü siyah yani irisi yok dişi olanın ise irisi var.Yani biri büyük biri küçük ama iyi anlasıyorlar, onlara yuvalık aldım içine dahi girmiyolar ama içi bombos çiftlesmlerini istiyorum ya yeni yavrular flan .d bu arada dişi olan albino bembeyaz çok parlak ve temizler ikiside, acaba yaş farkından dolayımı çiftlesmiyolar.

bu soruya cevap vermek için çiftler arasındaki yaş farkını bilmemiz gerekiyor..aralarındaki yaş farkı fazlaysa çiftleşmemeleri normal.kuşların resmini eklerseniz kanıya varabiliriz..burun resimlerini özellikle..ve çiftleşmelerini istiyorsanız onları asla dışarı çıkarmamalısınız ve rahat bırakmalısınız..insanların az uğradığı,fazla kullanmadığınız bir odaya koyun ve sadece yem ve su değişimi yapın..temizliği de unutmayın,kuşlar başbaşa daha çok zaman geçirirse ve etrafında onları gözleyebilecek,rahatsız edecek canlılar olmassa çiftleşme ihtimalleri artar.
Ara
 


Yeni yavru kuşum konusu
Yeni yavru kuşum Konusunun Linki Direk Link
Yeni yavru kuşum Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yeni yavru kuşum Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yeni yavru kuşum Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation kuşum hasta oldu yardım mavilya 9 196 17.02.2017, Saat:15:59
Son Yorum: raifmeric
  kuşum kafes içinde uçacakmış gibi yapıyor paşa40 9 233 25.01.2017, Saat:14:00
Son Yorum: paşa40
  Yeni dışı aldım ümit21 7 206 17.01.2017, Saat:12:14
Son Yorum: ümit21
  Yavru muhabbet kuşum haraketsiz ,halsiz ve ishal lCnsnRl 3 267 27.10.2016, Saat:23:06
Son Yorum: raifmeric
  yavru muhabbet ZaZa 3 487 08.08.2016, Saat:13:26
Son Yorum: semerkant
  Muhabbet kuşum beni takmiyor 11sweetgirl11 7 513 02.08.2016, Saat:21:38
Son Yorum: rtmz60
  Muhabbet kuşum kendini sevdirmiyor 11sweetgirl11 5 698 02.08.2016, Saat:21:16
Son Yorum: brkerdgn
  Muhabbet kusum su siçiyo journey 6 470 26.06.2016, Saat:16:02
Son Yorum: Emirrr
  Kuşum kesik kesik ötüyor :/ ? hacer26 8 579 01.06.2016, Saat:21:16
Son Yorum: hacer26
  Muhabbet Kuşum Kusuyor pnr 1 438 28.05.2016, Saat:20:20
Son Yorum: Alpdna



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status