Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ayşeby avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..


 Konu: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 15.09.2013, Saat:23:07
#1
[Resim: 2n7gsqa.jpg]
[Resim: 2d8p65x.jpg]
[Resim: 50pkqv.jpg]
[Resim: ndomzl.jpg]


daha bugün aldım arkadaşlar dişi diye aldım umarım öyledir sağlıklı gibi görünüyor sadece gözünde hafif bir kızarıklık var genta damlattım aldığım kişi sorun olursa geri getirebilirsiniz dedi ama gümüşle uyum sağladıklarını düşünüyorum hemen ötüşlere başladılar yem yedi su içti gümüş kafesinin üstünden ayrılmıyor sahiplendi kızımızı Smile yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden.

kimse yardımda bulunmıcak sanırım :?:?
Heart gümüş (white face ) Male

 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:00:23
#2
cinsiyeti için bişey diyemem yanlış bilgi vermeyim ama sanki genç bir kuş gözleri daha yuvarlak sanki resimlerde tam belli değil ama gözleri hafif elipsse eğer yaşına gelmiştir
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:00:31
#3
bende cinsiyet konusundan anlamam ama kuslarınız cok tatlıymış maşallah Heart
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:08:53
#4
Bende yavru olduğunu düşünüyorum Smile Ve yanılmıyorsam Cinnamon.. Ama Piedlik de var sanırım.. Tecrübeli arkadaşlar daha sağlıklı yorum yaparlar.. Hayırlı olsun çok tatlı maşallah Smile
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:09:04
#5
Öncelikle hayırlı olsun türü cinnamon puyfun dediği gibi ensede Bi sarılık gördüm pied gemide olabilir yaş konusuna gelecek olursak ben 3-4 aylık olduğunu düşünüyorum daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaklardır benim söylediklerim kesin değil çünkü emin değilim Smile
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:13:28
#6
(16.09.2013, Saat:09:04)Shift demiş ki: Öncelikle hayırlı olsun türü cinnamon puyfun dediği gibi ensede Bi sarılık gördüm pied gemide olabilir yaş konusuna gelecek olursak ben 3-4 aylık olduğunu düşünüyorum daha tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaklardır benim söylediklerim kesin değil çünkü emin değilim Smile

teşekkürler yorumlar için bende küçük olduğunu düşünüyorum pek ürkek bugn fıffısla banyo yaptrdım güneşe koydum sonra kafesin üstünü çıkardım ki biraz uçsun silkelensin diye ama pek iyi değil uçuşları acemi
Heart gümüş (white face ) Male

 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:13:40
#7
cinsiyetine ötüş videolarından anlayabiliriz belki tabi küçük olduğu oda zor belli etmez ama anlayabilecek arkadaşlar var birşey diyemicem ama çok güzel kuşmuş Smile
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:13:43
#8
(16.09.2013, Saat:13:40)ridvanarabaci demiş ki: cinsiyetine ötüş videolarından anlayabiliriz belki tabi küçük olduğu oda zor belli etmez ama anlayabilecek arkadaşlar var birşey diyemicem ama çok güzel kuşmuş Smile
teşekkür ederim ama dişi sanırım curk curk diye ötüp duruyo gümüşe Smile
Heart gümüş (white face ) Male

 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 16.09.2013, Saat:19:49
#9
cinnamon split to pied.
Yüksek ihtimalle dişi.
 Konu: Cvp: yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum..
 Tarih: 17.09.2013, Saat:03:30
#10
(16.09.2013, Saat:19:49)seththeking demiş ki: cinnamon split to pied.
Yüksek ihtimalle dişi.

teşekkürler bende öyle düşünüyordum cinsiyet konusunda anladığım kadarıyla
Heart gümüş (white face ) Male

 


yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.. konusu
yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.. Konusunun Linki Direk Link
yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
yeni sultanım türü yaşı cinsiyeti ve durumu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  yaşı ve cinsiyeti hakkında yardım lütfen ! toğrulca 11 172 1 saat önce
Son Mesaj: Haluké
  Cinsiyet hakkında yardım alabilirmiyim? muratyildiz27 4 137 Dün, Saat:15:45
Son Mesaj: muratyildiz27
  sultanım 4 5 yaslarına geldı hala konusmuyor erkanlastworld 32 1,864 Dün, Saat:13:50
Son Mesaj: GORAX
  Kendi yavrumun cinsiyeti nedir ? ofcelen 8 223 21.03.2017, Saat:09:58
Son Mesaj: ofcelen
  Yeni Sultanım Hakkında Mutasyonu ve Cinsiyeti Yardım Bekliyorum Abdullah A. 24 531 19.03.2017, Saat:01:40
Son Mesaj: Abdullah A.
  sultanımın cinsiyeti hakkında yardım bird1 0 106 17.03.2017, Saat:17:51
Son Mesaj: bird1
  Kuşun Cınsıyetı ve Yaşı Konusunda yardım Tufanerkol 4 138 17.03.2017, Saat:14:30
Son Mesaj: Emrullah
  Yeni üye vr sultanı bakın bakalım... cliper06 10 375 16.03.2017, Saat:14:01
Son Mesaj: raifmeric
  Kuşumun yaşı ve cinsiyeti hakkında yardım edebilir misiniz? aysee 9 227 13.03.2017, Saat:21:46
Son Mesaj: altinkilici
  Sultan papagani cinsiyeti bakabilirmisiniz disimi Serdarhant 1 93 11.03.2017, Saat:23:19
Son Mesaj: raifmeric



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status