Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

BaharKrc avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yeni Sultanım =)


 Konu: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:40
#1
Tekrardan merhabalar arkadaşlar.. Bir süre önce anneme hediye olarak bir sultancık almıştım.. Konuşmasını istediğim için bugün " geri almak şartıyla " gidip erkek cins ile takas ettim Smile Umarım bize eski kızımız kadar çabuk alışır... İsim önerilerinizi bekliyorum Smile Maşallah demeyi unutmayalım lütfen HeartBlush
f3ula1.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:44
#2
maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:46
#3
(21.07.2013, Saat:16:44)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis

Çok teşekkürler Smile Smile Kızımızı şimdiden özledik gerçi ama Sad Neyse Smile Geri alıcam en nihayetinde.. Smile
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:47
#4
(21.07.2013, Saat:16:46)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:44)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis

Çok teşekkürler Smile Smile Kızımızı şimdiden özledik gerçi ama Sad Neyse Smile Geri alıcam en nihayetinde.. Smile

hayırlısı olsun ama kafesi ve plastik tünekleri degiştirmenizi öneririm yuvarlak kafes ve plastik tünek tavsiye edilmiyor...
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:49
#5
(21.07.2013, Saat:16:47)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:46)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:44)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis

Çok teşekkürler Smile Smile Kızımızı şimdiden özledik gerçi ama Sad Neyse Smile Geri alıcam en nihayetinde.. Smile

hayırlısı olsun ama kafesi ve plastik tünekleri degiştirmenizi öneririm yuvarlak kafes ve plastik tünek tavsiye edilmiyor...

Evet biliyorum.. Aslında kafes almak için gitmiştim pet shopa Smile Ama annem oğluşumuzu çok beğenince takasa girdik Smile En kısa zamanda kafes de değişecek Smile Smile
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:56
#6
(21.07.2013, Saat:16:49)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:47)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:46)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:44)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis

Çok teşekkürler Smile Smile Kızımızı şimdiden özledik gerçi ama Sad Neyse Smile Geri alıcam en nihayetinde.. Smile

hayırlısı olsun ama kafesi ve plastik tünekleri degiştirmenizi öneririm yuvarlak kafes ve plastik tünek tavsiye edilmiyor...

Evet biliyorum.. Aslında kafes almak için gitmiştim pet shopa Smile Ama annem oğluşumuzu çok beğenince takasa girdik Smile En kısa zamanda kafes de değişecek Smile Smile

o zaman şimdiden hayırlı olsun umarım yeni sultanınızla kısa bi süre içinde iyi anlaşmaya başlarsınız...
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:16:57
#7
(21.07.2013, Saat:16:56)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:49)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:47)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:46)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:16:44)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel 1 yaş civarında erkek grey ...AlkisAlkisAlkis

Çok teşekkürler Smile Smile Kızımızı şimdiden özledik gerçi ama Sad Neyse Smile Geri alıcam en nihayetinde.. Smile

hayırlısı olsun ama kafesi ve plastik tünekleri degiştirmenizi öneririm yuvarlak kafes ve plastik tünek tavsiye edilmiyor...

Evet biliyorum.. Aslında kafes almak için gitmiştim pet shopa Smile Ama annem oğluşumuzu çok beğenince takasa girdik Smile En kısa zamanda kafes de değişecek Smile Smile

o zaman şimdiden hayırlı olsun umarım yeni sultanınızla kısa bi süre içinde iyi anlaşmaya başlarsınız...

Çok teşekkürler Smile Umarım öyle olur..
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:17:30
#8
Maşallah hayırlı olsun yeni kuşunuz erkek normal grey keşke geri vermeseydiniz diğer kuşunuzuda
Çilek-Lutino-Dişi
Bulut-White Face Pied-Erkek
Mario-Albino-Dişi
Gomez-White Face heavy Pied-Erkek
Momo- Forpus
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:17:31
#9
(21.07.2013, Saat:17:30)çikoo Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Maşallah hayırlı olsun yeni kuşunuz erkek normal grey keşke geri vermeseydiniz diğer kuşunuzuda

Evet bende çok üzüldüm ancak dişiydi ve annem konuşmasını çok istedi Sad Ama geri almak sözüyle takas ettim.. İyi bakılacak orada biliyorum.. O yüzden içim rahat.. Sık sık gidip görücem ve en kısa zamanda geri alıcam zaten..
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Sultanım =)
 Tarih: 21.07.2013, Saat:17:43
#10
(21.07.2013, Saat:17:31)puyf Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:17:30)çikoo Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Maşallah hayırlı olsun yeni kuşunuz erkek normal grey keşke geri vermeseydiniz diğer kuşunuzuda

Evet bende çok üzüldüm ancak dişiydi ve annem konuşmasını çok istedi Sad Ama geri almak sözüyle takas ettim.. İyi bakılacak orada biliyorum.. O yüzden içim rahat.. Sık sık gidip görücem ve en kısa zamanda geri alıcam zaten..
inşallah en kısa sürede tekrar geri alırsınız zaten biliyorsunuzki bu kuşunuz ilerde yanına arkadaş isteyecektir onu alırsınız minik minik yavruları olur annenizde o yavrularıda konuşturur artık Smile
Çilek-Lutino-Dişi
Bulut-White Face Pied-Erkek
Mario-Albino-Dişi
Gomez-White Face heavy Pied-Erkek
Momo- Forpus
Ara
 


Yeni Sultanım =) konusu
Yeni Sultanım =) Konusunun Linki Direk Link
Yeni Sultanım =) Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yeni Sultanım =) Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yeni Sultanım =) Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni evine hoş geldin cimbom avakado 10 463 12.10.2016, Saat:11:10
Son Yorum: cLippeRship
  Zeytin ile yeni el yapimi kafesi :) :) :) mazlum 4 209 10.10.2016, Saat:14:36
Son Yorum: mazlum
  Yeni kafes çalışmam. Adige60 5 539 06.10.2016, Saat:13:17
Son Yorum: alic
  Sultan ciftim daha yeni Limooon 5 180 02.10.2016, Saat:19:36
Son Yorum: Limooon
Wink YEni ALBİNO DİŞİ SULTANİM mazlum 0 126 02.10.2016, Saat:19:04
Son Yorum: mazlum
  yeni kafes yorumlarınızı bekliyorum Sezgincakir1 6 289 25.09.2016, Saat:05:26
Son Yorum: aytaç1993
  Yeni başlamak istiyenlere tavsiyeleriniz Etudiant 6 256 25.08.2016, Saat:16:23
Son Yorum: EKOL
  Yeni Kuş Besliyorum Yardım Edebilirmisnz ? Abdullah38 31 846 22.08.2016, Saat:20:13
Son Yorum: Abdullah38
  Sultanım susmuyordu eş aldım yanına fakat CananSEVİL 12 412 27.07.2016, Saat:21:49
Son Yorum: CananSEVİL
  yeni papağanımın ısırması normal mi metalicdreams 2 188 27.07.2016, Saat:00:16
Son Yorum: hks



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status