Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

trm avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yeni Kafesim...


 Konu: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:11
#1
Uzun bi araştırma sonucunda karar kıldığım kafesimi aldım, yarın kargosu geliyor... Gelince resimlerini atıcam şimdilik temsili resimlerini koyuyorum, ölçüleri 80x80x150 | Dayang A-16 | , 3 çelik yemlik, 3 tahta tünek, birde hediye oyuncak gelicek Smile

[Resim: l5mnn.jpg]

[Resim: l5mqd.jpg]
 Konu: Cvp: Yeni Kafes
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:14
#2
Hayırlı olsun.
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:15
#3
Teşekkür ederim Haluk abi daha iyisi senin olsun.
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:16
#4
FİYATI NE KADAR
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:18
#5
Ben tanıdık vasıtası ile toptan fiyatına aldım o yüzden kendi aldığım fiyatı söylemicem, piyasa fiyatları 650 TL'den başlıyor.
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:22:27
#6
hayırlı olsun emre sultanın güzel güzel pislesin mutlu zamanlar geçirsin Smile
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 17.03.2013, Saat:23:08
#7
Bilgehan abi bundan mı yapacaz biz Acik-agizli-gulumseme

Emre hayırlı olsun ben de böyle bişe hayal ediyorum inşallah
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 18.03.2013, Saat:01:06
#8
Hayirlı olsun emre...bende tam fiyatını soracaktmki söylemiyormusşun Smile
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 18.03.2013, Saat:01:10
#9
hayırlı olsun sultanların güle güle kullansınlarSmile
Çilek-Lutino-Dişi
Bulut-White Face Pied-Erkek
Mario-Albino-Dişi
Gomez-White Face heavy Pied-Erkek
Momo- Forpus
 Konu: Cvp: Yeni Kafesim...
 Tarih: 18.03.2013, Saat:01:36
#10
(17.03.2013, Saat:23:08)ozan demiş ki: Bilgehan abi bundan mı yapacaz biz Acik-agizli-gulumseme

Emre hayırlı olsun ben de böyle bişe hayal ediyorum inşallah

abi canın sağolsun senin en kralını yaparız Smile
 


Yeni Kafesim... konusu
Yeni Kafesim... Konusunun Linki Direk Link
Yeni Kafesim... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yeni Kafesim... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yeni Kafesim... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan Papağanı el yapımı kafesim Rafık 11 2,222 18.01.2017, Saat:03:03
Son Mesaj: BaxaBie
Smile Yeni kafesimize bir de siz bakın Alprncyln 7 428 23.12.2016, Saat:17:25
Son Mesaj: whitesinek
  Yeni oyun alanımıza tavsiyelerinizi bekliyorum :) MehmetDavarci 5 701 06.10.2016, Saat:22:58
Son Mesaj: ugr
  Yeni oyun alanım Slyt2006 13 1,613 03.05.2016, Saat:14:49
Son Mesaj: Slyt2006
  Yeni kafesimiz :) tahasevket 6 876 29.04.2016, Saat:17:37
Son Mesaj: Adige60
  sultanlarıma yapmış olduğum yeni kafesim karapınar 45 2,877 22.04.2016, Saat:09:57
Son Mesaj: karapınar
  Yeni yuvalık çalışmam. Adige60 9 898 18.04.2016, Saat:08:48
Son Mesaj: Adige60
  Yeni kafesimiz geldi dizayn hakkında önerileriniz :) saymex 19 1,619 02.04.2016, Saat:21:21
Son Mesaj: plus41
Wink Yeni Yaptığım Tünek emrealtan 20 1,710 30.03.2016, Saat:21:41
Son Mesaj: emrealtan
  Kafesimin yeni dizayni hakkinda recep002 9 683 28.03.2016, Saat:14:47
Son Mesaj: recep002



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status