• Derecelendirme: 2/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni gelen kuşum;
#1
Merhaba arkadaşlar;dün forum vesilesiyle Kemal arkadaşımdan 21:00'de teslim aldım.
Kafesine yerleştirdim.Malesef kafese yerleştirdikten bir müddet sonra kendini kafes tellerine ve tüneklere vurdu;bende çok endişelendim üstünü örttüm kafesin.
Sabah kalktığımda kısmen sakinleşmiş durumdaydı.
Tahmin ettiğim gibi salmada büyüdüğü için kafes ortamına alışması biraz süre alıcak,tıslıyarak benim yaklaşmamam gerektiğini anlatmak istiyor.
Umarım beni tehlike olarak algılmaz ve yakında barış imzalarız.
Telefonla evdekilere sordum ötüyormuş;muhtemelen anne ve babasını çağırıyor.
İşte bu tablo bana üzücü geliyor;ilerde ona eş alıcam;alışma süreci ne kadar sürer bilmiyorum.
Şuan alıp çıkarıp sevmek gibi bir teşebbüsüm olmadı ve olmucakta zaten benim hayvanlara bakışım daha farklı...
Kormadığını anladığım an harekete geçicem yavaş yavaş alıştırmaya çalışıcam.
Ciddi bir tavsiyesi olan varsa dikkate alırım.
İyi forumlar.


#2
hayırlı olsun çabucak alışır umarım Smile

2 İngiliz Muhabbet (Badem&Çilek)
2 Sultan(Biber&Efe)
#3
Hayırlı olsun.Sizin düşünceniz de iyimiş.

#4
2 hafta kadar kuşunuza alışması için zaman verin
daha sonra eğitim için forumda ki bilgiler çerçevesinde hareket ederek güvenini kazanınBlank

#5
Kuşum bana alışmasını istemekten vazgeçtim yeni bir eş aldım şuan ona alışması daha öncelikli benim içinSmile
Ama ilk günlerdekinden farklı artık kafesi benimsedi.Konuşmasını zaten istemiyordum(gereksiz gördüğüm için) sadece benden çok korkmasın istiyordum;şuan ilk geldiği kadar korkmuyor kafese yanaşınca çırpınmıyor oda şimdilik yeterli.
Yeni aldığım kuş için dişi denildi ısrarla henüz bir yaşına girmemiş,4 aylık olduğu söyleniyor ama bendeki erkek kuş dört aylık olduğu için karşılaştırınca bariz büyük;yetişkin kuş kadarda değil tahminen 6 aylık.
Gelen kuş erkek çıkarsa artık ikisindede birer dişi alıcam ne yapalım.
İkiside yerli üretim şuan bir aradalar bir hafta ayrı kafeste izledim sorun yok gayet sağlıklı...

#6
(14.11.2011, Saat:11:07)Zafer Bey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kuşum bana alışmasını istemekten vazgeçtim yeni bir eş aldım şuan ona alışması daha öncelikli benim içinSmile
Ama ilk günlerdekinden farklı artık kafesi benimsedi.Konuşmasını zaten istemiyordum(gereksiz gördüğüm için) sadece benden çok korkmasın istiyordum;şuan ilk geldiği kadar korkmuyor kafese yanaşınca çırpınmıyor oda şimdilik yeterli.
Yeni aldığım kuş için dişi denildi ısrarla henüz bir yaşına girmemiş,4 aylık olduğu söyleniyor ama bendeki erkek kuş dört aylık olduğu için karşılaştırınca bariz büyük;yetişkin kuş kadarda değil tahminen 6 aylık.
Gelen kuş erkek çıkarsa artık ikisindede birer dişi alıcam ne yapalım.
İkiside yerli üretim şuan bir aradalar bir hafta ayrı kafeste izledim sorun yok gayet sağlıklı...

Zafer Abi bence eş almakla büyük hata yapmışsın kuşun sadece 2-3 haftaya ihtiyacı vardı Sad bildigin Gibi bende Kemal abiden aldım ve kuşun durumu çok iyi aşırı sevdiriyor artık ve elimden çekirdek yiyior . eş alarak Sad egitimi kısıtmalışsın ve o daha çok küçük. bence 1 sene beklese idin hem alışırdı hem egitilirdi hemde boyu boyuna yaşı yaşına güzel 1 eş bulurdun ama sen öyle dogru söyledü isen bilmem Confused


Jako Papağanı = Yakup


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Papağanım ve Muhabbet Kuşum? Burakurtuluss 2 104 14.06.2017, Saat:13:53
Son Yorum: garanti24
Heart Merhaba, aranıza yeni katıldım sanex 12 372 29.05.2017, Saat:23:06
Son Yorum: Emrullah
  Yeni Aldığım Sultan Papağanım msuat 0 135 29.04.2017, Saat:23:49
Son Yorum: msuat
  Aranıza yeni katıldım thetinq 5 251 23.03.2017, Saat:13:44
Son Yorum: totti
Fikir Eve yeni giren sultan papağanı hakkında mst.kar 6 319 01.03.2017, Saat:17:13
Son Yorum: altinkilici
  Ailemize yeni katılan turtamızın davranıslarını paylaşmak bilgi almak isterim. Yücel.sentürk 2 239 23.02.2017, Saat:01:30
Son Yorum: Ibrahim06
  Merhabalar araniza yeni katıldım omer83 3 259 28.01.2017, Saat:21:31
Son Yorum: AhmetŞ
  Kuşum Çikolata yedi sıkıntı olurmu afa03 8 448 24.01.2017, Saat:17:30
Son Yorum: ali koray123
  Yeni aldığım papağanım için yardımınız gerekli paşa40 23 792 24.01.2017, Saat:11:01
Son Yorum: paşa40
  Yeni Kuş Alacam bubrax44 12 648 23.01.2017, Saat:23:58
Son Yorum: BirYabancı



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi