Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

dezor avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?


 Konu: Fikir  Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:09:39
#1
Arkadaşlar bugün yeni sultan papağanı aldım yarın resimlerini yüklerim ama gagasının bi parçası (alt ucu) siyah kafasındaki uzun sarı tüylerde çok az ve düzgün değil satıcı bana birinin evinden getirdiğini söylemişti nedenini sorduğumda bakamamış filan gibi şeyler söyledi, çok zorladı bunu al diye, 4-6 aylık gibi dedi (tahminimce daha büyük duruyo ama çok tatlıydı Smile ) çok hareketli, orada kendi kendine konuşmaya çalışıyo kafesin yanına gidince hemen oda yanına geliyo filan diye bunu seçtim yoksa tam 2,5 haftadır lutino bekliyodum tamda gelmişti Acik-agizli-gulumseme Akşama resimlerini yüklerim erkek olduğu kesin çok güzel ötüyo Acik-agizli-gulumseme daha ilk günden elime bile çıktı aslında Acik-agizli-gulumseme ama hala elimden yem yemiyo kaçmıyoda öyle bakıyo Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:09:54
#2
Çok fazla üstüne gitmemeni tavsiye ederim foroğraflarını paylaşırsan bizlerde yorum yapabiliriz
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:10:02
#3
(07.08.2013, Saat:09:54)cerduran Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Çok fazla üstüne gitmemeni tavsiye ederim foroğraflarını paylaşırsan bizlerde yorum yapabiliriz

şuan evde değilim gider gitmez fotoğrafları yükliycem, bide kuyruğundaki tüyler kırıktı petşupcu onları tutup yoldu kuyruksuz kaldı sorun yaratırmı acaba?
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:10:13
#4
Hayırlı olsun yeni sultanın fotolarını bekliyoruz çekilen kuyruk tüyü bir sorun yaratmaz yerine temiz düzgün bir şekilde yenileri gelecek merak etme
Çilek-Lutino-Dişi
Bulut-White Face Pied-Erkek
Mario-Albino-Dişi
Gomez-White Face heavy Pied-Erkek
Momo- Forpus
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:10:14
#5
(07.08.2013, Saat:10:02)dezor Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(07.08.2013, Saat:09:54)cerduran Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Çok fazla üstüne gitmemeni tavsiye ederim foroğraflarını paylaşırsan bizlerde yorum yapabiliriz

şuan evde değilim gider gitmez fotoğrafları yükliycem, bide kuyruğundaki tüyler kırıktı petşupcu onları tutup yoldu kuyruksuz kaldı sorun yaratırmı acaba?

yoldurmasaydın daha iyiydi ama merak yerine yenisi gelecektir Smile uzayacaktır yani
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:10:27
#6
Hayırlı olsun fotoğraflarını da bekliyoruz Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 07.08.2013, Saat:21:37
#7
(07.08.2013, Saat:10:13)çikoo Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun yeni sultanın fotolarını bekliyoruz çekilen kuyruk tüyü bir sorun yaratmaz yerine temiz düzgün bir şekilde yenileri gelecek merak etme


Teşekkür ederim
http://s1367.photobucket.com/user/denizt...slideshow/
buyrun buradan resimlerine bakabilirsiniz Smile

21afng5.jpg

(07.08.2013, Saat:10:13)çikoo Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun yeni sultanın fotolarını bekliyoruz çekilen kuyruk tüyü bir sorun yaratmaz yerine temiz düzgün bir şekilde yenileri gelecek merak etme

(07.08.2013, Saat:10:14)cerduran Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(07.08.2013, Saat:10:02)dezor Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(07.08.2013, Saat:09:54)cerduran Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Çok fazla üstüne gitmemeni tavsiye ederim foroğraflarını paylaşırsan bizlerde yorum yapabiliriz

şuan evde değilim gider gitmez fotoğrafları yükliycem, bide kuyruğundaki tüyler kırıktı petşupcu onları tutup yoldu kuyruksuz kaldı sorun yaratırmı acaba?

yoldurmasaydın daha iyiydi ama merak yerine yenisi gelecektir Smile uzayacaktır yani

(07.08.2013, Saat:10:27)Shift Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun fotoğraflarını da bekliyoruz Acik-agizli-gulumseme

Teşekkür ederim, de neden yoldurmamalıydım?
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 08.08.2013, Saat:10:41
#8
Normal grey erkek.
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 08.08.2013, Saat:10:48
#9
Hayırlı olsun ilk günden böyle olmanız çok iyi Smile Sevindim senin adına Smile
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı?
 Tarih: 08.08.2013, Saat:12:37
#10
(08.08.2013, Saat:10:48)htoksoy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun ilk günden böyle olmanız çok iyi Smile Sevindim senin adına Smile

Teşekkür ederim Smile hatta şuan omzumda Smile ama hala sağlıklı olup olmadığına emin olamadım elimden hala korkuyo ama bi tek elimden Acik-agizli-gulumseme öpmeme bile izin veriyo
Ara
 


Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı? konusu
Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı? Konusunun Linki Direk Link
Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yeni Erkek Sultanım Sağlıklımı? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Cinsi nedir dişi mi erkek mi nurullahoruc23 13 216 Bugün, Saat:00:20
Son Yorum: candark4349
  Resimdeki Grey kesin erkek mi?Yorum bekliyorum.. kerata 11 229 Dün, Saat:23:47
Son Yorum: kerata
Resim Erkek Kuşum Çifleşmiyor ( Cevap Bekliyorum) Kadir1212 2 43 Dün, Saat:23:28
Son Yorum: Kadir1212
  hangisi erkek hangisi dişi? kerata 18 402 09.12.2016, Saat:22:34
Son Yorum: bicirikkus
  arkadaşlar kuş aldım erkek mi dişimi ona göre değişecem bekliyorum yorumları kerata 5 122 07.12.2016, Saat:14:05
Son Yorum: kerata
  ilk sultanım cinsiyet ve yaş söyler misiniz metuzo 6 172 04.12.2016, Saat:10:59
Son Yorum: Bıcırık17
  foruma yeni katıldım sultan papaganımın cinsi nedir acaba. sharq08 5 121 27.11.2016, Saat:21:28
Son Yorum: mutan
  Cinsiyet Yeni ötüşü 5 aylık şuan kerata 9 327 27.11.2016, Saat:10:23
Son Yorum: aliyil62
  3. Kusum artik erkek dediler fikirlerinizi bekliyorum cegacihan 5 240 21.11.2016, Saat:19:14
Son Yorum: cegacihan
  Yeni Albinom Paşa.05 0 101 20.11.2016, Saat:22:03
Son Yorum: Paşa.05



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status