• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yeni dostum ve bi türlü çözemediğim hastalığı,sıkıntısı
#1
Herkese selam olsun. İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.. öncesi ve sonrası halinde anlatacağım ki derdimi iyice anlatayım.
12 yaşındaki muhabbet kuşumu kaybettikten sonra büyük bi hevesle gittim ve bayramın ilk günü ailemle Sultan papağanı aldık. öncedende araştırdığım için sıkıntı olmayacağını düşündüm ve gönül rahatlığı ile aldım. büyük bi hevesle herşeyini hazırladım uğraştım.çünkü evde kafese hapsetmicektim. güzel bi tünek filan yaptım alışmıştı sıkıntı yoktu sadece biraz zayıftı o da çok yavru ve balıkçıda olduğundan ötürü diye düşünmüştüm. herşey çok iyiydi. ta ki bayram bittiği ertesi güne kadar. birden tüy kabartmalar, ayağındaki şişlik ve sonrasında yüksek bi ateş. veterinere gittim filan derken araştırmalar sonucunda bi kaç ilaç ve vitamin aldım.Ateşi düşürdük ayağına ilk günler pek basamasa da sonradan yürümeye başladı ayaklarındaki ateş düştü.kullandığım antibiyotik ise Vitaform idi. bu seferde iyice zayıflamaya başladı. araştırdıktan sonra göğüs kuruması ve e-coli diye şüphelendim. bu gün veterinere gittim ve o bana Mintiverm verdi ve içindeki parazitleri temizleyeceğini söyledi ve başka bi veteriner bunu bi gün kullan sonra ya vitamine ya vitaforma devam et dedi. Baytril verip iyice hayvanın midesini bağışıklık sistemini karıştırmaya gerek yok dedi. Ne yapacam hiç bilmiyorum aklım çok karıştı bilgi kirliliği çok oldu. Belki tek olduğu için sıkılırsa diye yanına bi muhabbet getirdim dün akşam biraz neşe kattı ve papağanımı kaybetmek istemiyorum çünkü alıştık en önemlisi o bi can. denemediğim ilaç kalmadı hepsini uyguladım her sabah ayaklarına masaj bile yaptım krem ile şişlikler için.. şuan kendini topladı gibi yürüyo filan ama yinede kafesin dibinde duruyo yemini yiyor geri çekiliyor. iştahında hiç bi problem yok çok şükür ama göğüsü işte her şeyi o batırıyor tom moralimi o bozuyo. ve bazen denge bozukluğu yaşıyor halen. Belki uzun oldu biraz belki karışık özür dilerim..fotoğraflarınıda paylaşacağım.
Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum.
İlk günü ;
11iz6vm.jpg
Hastalığın ilk günü;
308uq00.jpg
Az önceki hali;
kb1x8k.jpg

2edbl3m.jpg

f09p1i.jpg
Göğüs kuruluğu;
10sf8sg.jpg
Kavrayamama;
116mik1.jpg

Alex (Lutino) Female

Çipetpet Male
#2
çok çok geçmiş olsun inşallah sağlığına kavuşur çokta tatlıymış maşallah.

Bozuk olunca maya; ne ar tanır ne de haya.

Mevlânâ Celâleddîn Muhammed Belhî (Rûmî)
#3
Gögüsü bıçak gibi sivrimi ? gögüsüden şikayetçisiniz ama tam olarak anlayamadım ben ve sanırım veteriner iç parazit gibi bir şey demiş dışkısı nasıl ?

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#4
Tamer bey teşekkür ederim inşallah öyle olur..
Emir bey evet kenarıda çökük zayıflık bariz ortada yani. dışkısının fotosunu atıyorum
bunun kadar yeşil değil hafif beyazlık var fotodan öyle çıkmış ve yem sorunuda var aslında. dışkının yanındakiler kırılmış yemler farkındaysanız. iki kırıyosa birini atıyo yada ikisini atıyor bilmiyorum fakat yemese böyle bu kadar çok dışkı yapmaz değil mi? altını değişeli henüz 30dk oldu çünkü.

mvrqc8.jpg

Alex (Lutino) Female

Çipetpet Male
#5
Yem kırıyor sıkıntı yok belki halsizliğinden dolayı kırmakta zorlanıpta bazılarını düşürüyordur. Dışkısı iç parazite benzemiyor ve şunu kesinlikle göz ardı etmeyin sadece 1 kişiyi dinleyin güvendiğiniz veterinerden devam edin yola yoksa herkes bir şeyler söyler

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#6
teşekkür ederim.. diğer bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorumF04

Alex (Lutino) Female

Çipetpet Male


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Tek Göz hastalığı (Göz Sulanması) Ornithosis AhmetŞ 40 23,517 11.08.2017, Saat:17:49
Son Yorum: melodi0704
  Yeni kuşum hasta mı? handeg 1 76 30.07.2017, Saat:01:10
Son Yorum: zekiucak
  kuşlarda guatr hastalığı Mazi86 2 66 09.07.2017, Saat:19:49
Son Yorum: Mazi86
  sultan papağanı hastalığı acil yardım bekliyorum reqq123 3 222 12.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: Ayşe32
Fikir Sultanimın hastaliği ne olabilir yada hasta mı kurutma olabilir mi ? mehmettoma 17 611 07.05.2017, Saat:10:27
Son Yorum: Baha.aliser
Resim Dişi Lutino'mun hastalığı ne olabilir? ghiacciolina 7 302 23.04.2017, Saat:22:47
Son Yorum: ghiacciolina
  Yeni kuşum bayıldı soude 4 344 24.03.2017, Saat:18:12
Son Yorum: raifmeric
  HAYDAR aşırı hasta. yeni sahiplendim. tunahanak11 11 582 15.03.2017, Saat:10:41
Son Yorum: raifmeric
  yeni papağanım ötmüyor LİMONÇİKO 2 297 26.02.2017, Saat:01:29
Son Yorum: Ciko61
  arkadaşlar kuşumun kac aylık oldugunu ögrenmem lazım yardım edin yenı aldım ege1743 2 304 18.01.2017, Saat:01:37
Son Yorum: candark4349



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi