• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yeni arkadaşım yem yemiyor :(
#1
Sad 
dün aldığım sultan şuana kadar yem yemedi bu normalmidir acaba ve fazla hareket etmiyor sanırım çokda yabani değil yemi için ve tüneklerini falan düzeltmek için elimi kafese soktuğumda kaçmıyor ve ürkmüyor.yem yanında diğer yem kabına havuçda rendeledim ama bi değişme yok.

#2
(22.12.2011, Saat:10:42)gaffar27 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dün aldığım sultan şuana kadar yem yemedi bu normalmidir acaba ve fazla hareket etmiyor sanırım çokda yabani değil yemi için ve tüneklerini falan düzeltmek için elimi kafese soktuğumda kaçmıyor ve ürkmüyor.yem yanında diğer yem kabına havuçda rendeledim ama bi değişme yok.
gaffar bey şu anda normaldir yeni ortama yeni bir yere alışması gerekiyor.zamanla düzelecektir siz ilginizi eksik etmeyiniz...



#3
Gaffar abi Okan gerekeni söylemiş.Çok fazla rahatsız etmeden gözlemlemeye devam edin.İlk gün alışamadığı için yem yememesi normal olabilir.Ama ilerleyen günlerde de devam ederse bir sorun haline gelicektir.Ayrıca yemin dışındaki meyve ve sebzeler için fazla acele etmeyin.Önce bi yemini yeyip kendine gelsin daha sonra meyve ve sebzeler ikram edin.Bu arada hayırlı olsun sultancığınız resimlerinide bekleriz Smile

#4
İlk günler özellikle yabani olanlar ya yemez ya da gizli gizli yer. Zamanla düzelecektir.

#5
(22.12.2011, Saat:13:58)Noldor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gaffar abi Okan gerekeni söylemiş.Çok fazla rahatsız etmeden gözlemlemeye devam edin.İlk gün alışamadığı için yem yememesi normal olabilir.Ama ilerleyen günlerde de devam ederse bir sorun haline gelicektir.Ayrıca yemin dışındaki meyve ve sebzeler için fazla acele etmeyin.Önce bi yemini yeyip kendine gelsin daha sonra meyve ve sebzeler ikram edin.Bu arada hayırlı olsun sultancığınız resimlerinide bekleriz Smile

resimleri baska bir konu halinde eklemiştim istersen oradan bakabilirsin.ilginiz için teşekkürler.

#6
EVet gaffar abi herkezin söyledigi gibi,Yeni gelen sultanlar hemen yemiyor,hele yabani ise bu süre bayagı bir uzuyor.. Veya erhan abinin dedigi gibi gizli gizli yiyorlar ..
Eğer içinizi bir korku sardı ise artık yemligi kuşun rahat görebilecegi bir yere asın..

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultanım yeni kuşa sinirlendi mordecai 3 157 29.05.2017, Saat:02:11
Son Yorum: mordecai
  Yeni aldığım sultanım çok durgun mertarikan 3 139 29.05.2017, Saat:00:30
Son Yorum: SedatCengaver
  yumurta dışında hiç bi şey yemiyor koti 1 109 22.05.2017, Saat:01:18
Son Yorum: SedatCengaver
  Yeni sultanim dj_musty 0 101 15.05.2017, Saat:11:08
Son Yorum: dj_musty
  Yeni aldigim sultan sirtini kaşıyor Dewo 13 377 12.05.2017, Saat:14:18
Son Yorum: Dewo
  yeni üye furkanxyz 5 349 13.03.2017, Saat:18:13
Son Yorum: furkanxyz
  Yeni yavrularımin tam olarak türünü bilen yazabilir mi şimdiden teşekkürler Papaganbaba 7 441 13.02.2017, Saat:00:35
Son Yorum: Papaganbaba
  4-5 gündür yemek yemek yemiyor yeni sultanım rukawa123 2 286 08.02.2017, Saat:20:00
Son Yorum: rukawa123
  kuşumun yanına yeni bi papiş alıcam yaş tahmini nasıl yaparım BirYabancı 3 304 26.01.2017, Saat:21:02
Son Yorum: caltuntas
  Yeni evine hoş geldin cimbom avakado 10 994 12.10.2016, Saat:11:10
Son Yorum: cLippeRship



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi