Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
watcher34 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru


 Konu: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:15
#1
Merhaba. Şöyle bir sorunum var;

Yeni bir sultan papağanı alacağız, evde de 2 adet çok canayakın gayet evcil muhabbet kuşlarımız var. Alacağımız yavru küçük olacak. Zaten alıcağımız yavru petshoptan değil bir evden alınacak, yani kuş ele alışkın olacak biraz ama bize de alışması için muhabbet kuşlarımızı 1 hafta falan evden göndermelimiyiz? Ne dersiniz?
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:19
#2
evde başka odaya koyma imkanınız varsa göndermenize gerek yok bence zaten yavru oldugu için çabucak alışacaktır ama muhabbet kuşları kıskanabilir aynı şey benim başıma geldi muhabbet kuşlarım sultanın ayagını ısırıyorlardı mecburen muhabbet kuşlarını sahiplendirdim inşallah böyle bi durumla karşılaşmazsınız....
Ara
 Konu: Cvp: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:33
#3
(21.07.2013, Saat:14:19)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: evde başka odaya koyma imkanınız varsa göndermenize gerek yok bence zaten yavru oldugu için çabucak alışacaktır ama muhabbet kuşları kıskanabilir aynı şey benim başıma geldi muhabbet kuşlarım sultanın ayagını ısırıyorlardı mecburen muhabbet kuşlarını sahiplendirdim inşallah böyle bi durumla karşılaşmazsınız....

evdeki muhabbetlerin ikisi de erkek ve yaklaşık 1 buçuk ay önce bir araya geldiler. biri 3 diğeri 1 yaşında. biraraya geldiklerinde öyle bir sorunla karşılaşmadık, o yüzden yeni gelecek yawruyla da anlaşırlar gibi geliyor. inşallah yanılmayız Smile
Ara
 Konu: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:37
#4
Bence ayırmayın ama sultancık açıklandık onları salmayın sonra aşılırlar muhabbetler çift olduğu için sultanla pek uğraşmazlar sanmıyorum benim sultanla mubiş fena kanka Smile
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:38
#5
(21.07.2013, Saat:14:33)watcher34 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:14:19)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: evde başka odaya koyma imkanınız varsa göndermenize gerek yok bence zaten yavru oldugu için çabucak alışacaktır ama muhabbet kuşları kıskanabilir aynı şey benim başıma geldi muhabbet kuşlarım sultanın ayagını ısırıyorlardı mecburen muhabbet kuşlarını sahiplendirdim inşallah böyle bi durumla karşılaşmazsınız....

evdeki muhabbetlerin ikisi de erkek ve yaklaşık 1 buçuk ay önce bir araya geldiler. biri 3 diğeri 1 yaşında. biraraya geldiklerinde öyle bir sorunla karşılaşmadık, o yüzden yeni gelecek yawruyla da anlaşırlar gibi geliyor. inşallah yanılmayız Smile

inşallah yanılmazsınız muhabetler biraz kıskanc oluyorlar belkide kafes dışında çok iyi arkadaşda olabilirler ama aynı kafese koymanızı kesinlikle önermiyorum...
Ara
 Konu: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:40
#6
Bendede aynı kafeste olmasınlar gerçi bir süre sonra herkes birbirinin kafesinde takılıyor Smile
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:45
#7
(21.07.2013, Saat:14:38)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:14:33)watcher34 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21.07.2013, Saat:14:19)focust1 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: evde başka odaya koyma imkanınız varsa göndermenize gerek yok bence zaten yavru oldugu için çabucak alışacaktır ama muhabbet kuşları kıskanabilir aynı şey benim başıma geldi muhabbet kuşlarım sultanın ayagını ısırıyorlardı mecburen muhabbet kuşlarını sahiplendirdim inşallah böyle bi durumla karşılaşmazsınız....

evdeki muhabbetlerin ikisi de erkek ve yaklaşık 1 buçuk ay önce bir araya geldiler. biri 3 diğeri 1 yaşında. biraraya geldiklerinde öyle bir sorunla karşılaşmadık, o yüzden yeni gelecek yawruyla da anlaşırlar gibi geliyor. inşallah yanılmayız Smile

inşallah yanılmazsınız muhabetler biraz kıskanc oluyorlar belkide kafes dışında çok iyi arkadaşda olabilirler ama aynı kafese koymanızı kesinlikle önermiyorum...

yok aynıı kafese koymayı zaten asla düşünmüyoruz. muhabbetlerimizin de iki ayrı kafesi var hatta ve birbirlerinin özel alanlarına saygı duyuyorlar, kimse kimsenin kafesine girmiyor Smile evet muhabbetler kıskanç biraz Smile o kıskançlık bizimkilerde de var, tipsizle biraz fazla konuşunca boncuk hemen ağzımızın içine kadar giriyor benimle de konuş diye Smile ama ısırma zarar verme gibi eğilimleri olmadı bu zamana kadar

(21.07.2013, Saat:14:40)Açelya Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bendede aynı kafeste olmasınlar gerçi bir süre sonra herkes birbirinin kafesinde takılıyor Smile

kesinlikle ayrı kafaeslerde olacaklar. hatta ilk birkaç gün ayrı odalar uygun olacak sanıyorum
Ara
 Konu: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:46
#8
Çok nadir durumlar dışında bence sorun yaşanmıyor hatta benim muhabbet kuşum sultanı besliyor
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru
 Tarih: 21.07.2013, Saat:14:48
#9
(21.07.2013, Saat:14:46)Açelya Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Çok nadir durumlar dışında bence sorun yaşanmıyor hatta benim muhabbet kuşum sultanı besliyor

umarım bizde de öyle olur Smile biz de çok örnek gördük iyi anlaştıklarına dair, birazda bu sayede karar verdik bir yawru sultan almaya
Ara
 


Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru konusu
Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru Konusunun Linki Direk Link
Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yeni Alınan Yavru Sultancık Hakkında Bir Soru Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Papağanım hakkında bir şey sorucam BirYabancı 15 328 20.02.2017, Saat:16:45
Son Yorum: MİÇO129
  Yeni yavrularımin tam olarak türünü bilen yazabilir mi şimdiden teşekkürler Papaganbaba 7 208 13.02.2017, Saat:00:35
Son Yorum: Papaganbaba
  4-5 gündür yemek yemek yemiyor yeni sultanım rukawa123 2 119 08.02.2017, Saat:20:00
Son Yorum: rukawa123
  Çiftleşme hakkında yardım rumeliruzgari 2 116 04.02.2017, Saat:23:30
Son Yorum: paşa40
  ötüşü hakkında video yükledim bakar mısınız arkadaşlar paşa40 2 115 31.01.2017, Saat:06:27
Son Yorum: muratyildiz27
  Petshoplar hakkında BirYabancı 11 287 29.01.2017, Saat:20:31
Son Yorum: BirYabancı
  kuşumun yanına yeni bi papiş alıcam yaş tahmini nasıl yaparım BirYabancı 3 151 26.01.2017, Saat:21:02
Son Yorum: caltuntas
  Evcilleştirme hakkında bi sorum var BirYabancı 3 152 26.01.2017, Saat:00:24
Son Yorum: BirYabancı
  Lutino Sultan Papağanı hakkında DarkPassenger 10 345 21.01.2017, Saat:23:47
Son Yorum: DarkPassenger
Bilgi Arkadaşlar monk papağanı hakkında bilgi verirmisiniz Alperen8 1 108 13.01.2017, Saat:21:27
Son Yorum: Alperen8



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status