• 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni akvaryumum ve balıklarım :)
#1
Rainbow 
Serhat ve Mehmet kardeşim yardımıyla sonunda yeni akvaryumumu kurabildim Smile Biraz kalabalık oldu akvaryum ama zamanla azaltıcım inşallah Acik-agizli-gulumseme Şimdilik 2 teleskop 5 tül kuyruk 1 tanede vatozum var.Nasipse hafta içide bir tane çöpçü alıcam oda son olucak bşka balık eklemiycem Smile Bunlarda fotoğrafları :
[Resim: 10208.jpg]
[Resim: 10276.jpg]
[Resim: 10296.jpg]
[Resim: 10311.jpg]
[Resim: 10339.jpg]
#2
maşallahhhhhhhhh kardeşim Smile
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
#3
[Resim: 10366.jpg]
[Resim: 10415.jpg]
[Resim: 10448.jpg]
#4
Bnm Vatoz senin vatozu Döver Acik-agizli-gulumseme
Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#5
(01.05.2011, Saat:16:26)qnr demiş ki: maşallahhhhhhhhh kardeşim Smile

Eyw kardeşim Smile Serhat ben döverim senin vatozunu akıllı olsun Tongue Smile
#6
Çok güzel demek isterdim ama bana pek hitap etmiyor ne yazık ki Wink.

Ben daha çok ağırlıklı bitki ve ufak tropikal balıklarla bezeli akvaryumlardan hoşlanıyorum. Baya baya amazondan bir metre kare olsun istiyorum yani.

Bu sayfadakiler gibi. Japonla,çöpçüyle,vatozla zaten işim olmaz Acik-agizli-gulumseme. Yakında sende bu akvaryumun içeriğinden kurtulup değişik bir yapılanma içerisine girebilirsin. Astronot falan beslemeye çalışabilirsin mesela hatta discus vs de olabilir. Bi kere bulaştımı kurtulmak zor oluyor.

Bende de verdiğim linkteki resimlerdeki akvaryumlara benzer hatta çok daha güzel bir akvaryumum vardı geçmiş senelerde. Harika ramirezi cichlids çiftlerim vardı içinde ve neon sürüm vardı. neonlar sık sık azalıp yok oluyordu lakin çok sevdiğim için durmadan tamamlıyordum.

Artı olarak hemen hemen her türlü balığın üretimini de yaptım. Hala aile bireyime ait büyük akvaryum balığı üretimhanesi var. istediğin bir şey varsa izmire gelmeden bana haber et ürettikleri birşeyse torbalatayım Wink
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
#7
Sedat abi yazdıklarını zevkle,merakla okudum Smile Maşallah abi seninde beslemediğin balık kalmamış Acik-agizli-gulumseme Benimde pek balıklarla ilgim yok abi annem istediği için edindim balıkları.Benim hoşlandıklarım yunuslar onlarında maliyeti fazla olduğu için şuan o işe giremiyorum.İlerde olurda meslek sahibi olursak o zaman besliycem kocaman bi tankta yunusları Acik-agizli-gulumseme
Abi izmire gelirsem işinde olmazsa Mehmetle beraber geliriz hem gezmiş oluruz üretimhaneyi ;hemde senle tanışmış oluruz nasip olursa Smile
#8
Buyrun gelin serhata inat yiyelim içelim Acik-agizli-gulumsemeAcik-agizli-gulumsemeAcik-agizli-gulumseme. lakin biladerimin bağtıl inançları var. Üretimhaneye asla yabancı kimseyi sokmaz öyle bir cinstir Smile. Ama dediğim gibi istenen bir balık olursa hazırlatırım.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
#9
abi nazardan dolayı sokmuyordur.balık sarı prenses besledim ama zamanım olunca palyaço balıgı alıp besleyecemmmm annama inat Acik-agizli-gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
#10
Arada Kaynadım Dodgy Acik-agizli-gulumseme
Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yeni aldığım forpus papağanım brskktn 10 1,321 17.03.2016, Saat:23:58
Son Mesaj: brskktn
  Sultan ailemizin arasına katılan yeni üyemiz Momo :) çikoo 2 647 09.12.2015, Saat:14:09
Son Mesaj: çikoo
  Yeni Forpus Papağanım :) Ozgur.K 15 3,237 19.10.2015, Saat:23:53
Son Mesaj: Ozgur.K
  Fırından Yeni Çıkan Civcivlerim :) Alpdna 22 3,144 22.06.2015, Saat:23:32
Son Mesaj: Alpdna
  Rio`m dan Yeni Fotolar :) Mehmet Öztürk 2 1,127 20.03.2015, Saat:21:40
Son Mesaj: Mehmet Öztürk
  Evimin Yeni Uyesi Rio.. :) Mehmet Öztürk 30 3,358 17.03.2015, Saat:13:04
Son Mesaj: Mehmet Öztürk
  Ailemizin yeni üyesi Ahmetd 11 1,799 12.01.2015, Saat:10:57
Son Mesaj: cihadkina
  Ailemizin Yeni Üyesi :) maşuk01 24 2,685 21.12.2014, Saat:01:30
Son Mesaj: sultanşükrü
  Akvaryumum batuj 0 514 30.08.2014, Saat:19:39
Son Mesaj: batuj
  CEKU yeni resimlerrr=) video gokidz 5 1,107 08.06.2014, Saat:22:37
Son Mesaj: gokidz



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi