• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yeminden baska bisey yemiyor
#1
Sultanimiz cimbom sadece yemini yiyor bu normal mi arkadaslar? HNi siz diyorsunuz ya sevdigi yicekleren odul fln verin diye bizimki yemiyor ki hic bisi koydugumuz herseye hirliyor tadina bile bakmiyor ne yapicaz ?

#2
siz hergün taze meyve sebze koymaya devam edin. elbet birgün pes edip tadına bakacaktır. benim velet de yemiyordu şimdi biz yemek yerken kıyameti koparıyor.

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#3
Peki surekli ayni seyli mi koyayim ? Mesela marul alisana kadar koyayim en iyisi umarim yer Smile

#4
olabilir. birine alışmadan ötekine alışması daha uzun süre alabilir. ama ben hergün buzdolabını açtığımda meyve sebze gözüme ilk hangisi çarptıysa onu verdim. belli bi sıralama yapmadım. havucu rendeleyip koyun ayrı bir yemliğe çok seviyorlar.

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#5
Tmm tsk ederimmm Smile

#6
Ben dahil birçoğumuz kuşlarımızın meyve sebze tüketmemesinden şikayetçiyiz. Bıkmadan usanmadan hergün kafeslere asılan ve gün sonunda tek bir ısırık bile alınmadan çürüyen meyveler sebzeler herkesin sinirini bozuyor olmalı Yapan var mı yok mu bilmiyorum ama kendi yöntemlerimi sizlerlede paylaşmak isterim. Devamı İçin Tıklayın



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yemden başka bir şey yemiyor ezgiozdemir 1 105 17.06.2017, Saat:02:11
Son Yorum: SedatCengaver
  papağan yemi yemiyor Prmdkelif 6 351 02.04.2017, Saat:21:52
Son Yorum: Prmdkelif
  Meyve yemiyor Bekir Tuğbay 6 452 23.03.2017, Saat:15:29
Son Yorum: GORAX
  Yemin kabuğunu çıkartıyor yemiyor nil sip 7 350 25.01.2017, Saat:22:03
Son Yorum: paşa40
  yemden başka bişey yediremiyorum niloya 4 306 05.01.2017, Saat:09:31
Son Yorum: soude
  Kuşum yemiyor papatyam12 3 352 16.12.2016, Saat:19:52
Son Yorum: papatyam12
  Meyve ve sebze yemiyor Poyraz23 3 416 24.11.2016, Saat:11:37
Son Yorum: mutan
  yem yemiyor bob_up 2 282 24.11.2016, Saat:11:34
Son Yorum: mutan
  Sultanlarım Yem Yemiyor SoLdier 1 313 02.10.2016, Saat:00:37
Son Yorum: konia
Fikir yumurtadan başka bişe yemiyor ne yapmalıyım? kerata 3 479 04.09.2016, Saat:20:39
Son Yorum: konia



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi