Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Bahadırr avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?


 Konu: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:18:53
#1
Merhaba Arkadaşlar Smile
Belki Basit Bi Soru Ama Hiç Açık Yem Almadım,Petshoplardan Bulamadım Undecided
Darı Çeşitlerinin Hepsini Nerde Bulabilirim ?
Tohum Veya Diğerleri İçin Aktarlarda Bulabilirim Diye Düşünüyorum ,Ama Darı Açık Olarak Nerde Bulabilirim ?
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:01
#2
cevabını kendin vermişsin aktarda bulunur bizim burda hem aktar hem sebzecilik hemde muhtarlık yapan bir muhtar abimiz var ondan alıyorum ben mesala
birde ankaralı arkadaşlar var forumda belki onların tavsiye edeceği adresler de olabilir
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:04
#3
Aktarlarda Hiç Dikkat Etmedim Darı Olup Olmadığına Ben Dodgy
Bugün Gidip Bakacağım Smile Karışım Yem Yapcaz Sitede Vardı Bugün Smile
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:08
#4
bu benim de sıkıntım Sad internet üzerinden var mıdır bunları satan bir yer? ayrı ayrı yani? bir site bulmuştum ama kaybettim
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:12
#5
ben karıştırma yaparken 2-3 tane petshop dolaşıyorum, burada tavuktan horoza herşey satıyo petshopçular, hepsinden eksikleri tamamlayıp evde karıştırıyorum Smile


Not: Konu doğru kategoriye taşındı.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:14
#6
(29.03.2013, Saat:19:12)AhmetŞ demiş ki: ben karıştırma yaparken 2-3 tane petshop dolaşıyorum, burada tavuktan horoza herşey satıyo petshopçular, hepsinden eksikleri tamamlayıp evde karıştırıyorum Smile


Not: Konu doğru kategoriye taşındı.
ah ahmet abi ah ben ayrı bir bursada yaşıyorum Smile benim petshopçum açık yem bile satmıyor yemi istanbuldan alıp geliyorum Smile nereleri dolaşayım nerede o yemciler bana da bir söylesen?
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:14
#7
bende gezdim bu gün bulamadım aktara bakmadım ama varsa banada haber edermisin bahadır
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:15
#8
Abimmm Kusura Bakma ,Kategorilendirmeyi Bilmiyorum Ben Undecided
Konuyu Açarken Nerden Seçiliyor Kategori Bilmiyorum Smile
Ahh Burdada Olsa Öyle Ulusa Gidicem Bide Confused
Ankaradaki Arkadaşlar Bi Yazsa Görcem Amaa Confused

Tabikide Haber Veririm Smile
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:17
#9
(29.03.2013, Saat:19:14)pnr34 demiş ki:
(29.03.2013, Saat:19:12)AhmetŞ demiş ki: ben karıştırma yaparken 2-3 tane petshop dolaşıyorum, burada tavuktan horoza herşey satıyo petshopçular, hepsinden eksikleri tamamlayıp evde karıştırıyorum Smile


Not: Konu doğru kategoriye taşındı.
ah ahmet abi ah ben ayrı bir bursada yaşıyorum Smile benim petshopçum açık yem bile satmıyor yemi istanbuldan alıp geliyorum Smile nereleri dolaşayım nerede o yemciler bana da bir söylesen?

Bende merkezi bilimyorum ama inegölde çok kolay yemciler, karışık darı kilosu 4kilo içinde vitamin falanda var, onun dışında kanarya yemi (karışık), yulaf ve kenevir alıyorum bazen değişik bişey varsada karıştırıyorum çok memnunuzAcik-agizli-gulumseme
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ?
 Tarih: 29.03.2013, Saat:19:19
#10
(29.03.2013, Saat:19:17)AhmetŞ demiş ki:
(29.03.2013, Saat:19:14)pnr34 demiş ki:
(29.03.2013, Saat:19:12)AhmetŞ demiş ki: ben karıştırma yaparken 2-3 tane petshop dolaşıyorum, burada tavuktan horoza herşey satıyo petshopçular, hepsinden eksikleri tamamlayıp evde karıştırıyorum Smile


Not: Konu doğru kategoriye taşındı.
ah ahmet abi ah ben ayrı bir bursada yaşıyorum Smile benim petshopçum açık yem bile satmıyor yemi istanbuldan alıp geliyorum Smile nereleri dolaşayım nerede o yemciler bana da bir söylesen?

Bende merkezi bilimyorum ama inegölde çok kolay yemciler, karışık darı kilosu 4kilo içinde vitamin falanda var, onun dışında kanarya yemi (karışık), yulaf ve kenevir alıyorum bazen değişik bişey varsada karıştırıyorum çok memnunuzAcik-agizli-gulumseme
abii o karışımlardan yapıp benim yavrucuklarım için de yollar mısın? şaka bir yana cidden yemi bile istanbuldan getirmek bir garip oluyor ama napayım :S artık netten alayım diyorum ama site bulamıyorum Sad
 


Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ? konusu
Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ? Konusunun Linki Direk Link
Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yem Karışımı İçin Malzeme Nerden Bulabilirim ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Versele Laga Prestige Paraketler İçin Meyveli Sağlık Tohumu Ödülü EKOL 18 897 10.10.2016, Saat:11:43
Son Mesaj: EKOL
  Yavru sultan için yeni mama Cengizhan90 0 397 30.08.2016, Saat:21:28
Son Mesaj: Cengizhan90
  Sultanlara layık ideal günlük yem karışımı hazırlama çalışmaları O5man 5 709 01.03.2016, Saat:21:34
Son Mesaj: O5man
  Pellet Sultanlar icin Limon78 3 584 22.02.2016, Saat:15:47
Son Mesaj: LeKLeK
  Sultanlar için yem önerisi İst_Enes 2 511 19.02.2016, Saat:11:05
Son Mesaj: İst_Enes
  Bitki Karışımı erge 1 476 13.02.2016, Saat:23:40
Son Mesaj: sefer
  Yem Karışımı (tohumlar) Limon78 3 712 13.02.2016, Saat:12:17
Son Mesaj: Limon78
Brick sultan için canlı yem kurt samet ç 2 622 31.01.2016, Saat:19:25
Son Mesaj: samet ç
  Hızlı gelişmesi icin fıstık66 1 567 02.01.2016, Saat:21:22
Son Mesaj: Emirrr
  kuşumun yumurtalarının dolu mu boş mu olduğunu nerden anlarım maşuk.aşık 4 447 26.11.2015, Saat:15:02
Son Mesaj: HarunÇ



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status