Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

enginayan777 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yavru sultan papağanı ayagı?


 Konu: yavru sultan papağanı ayagı?
 Tarih: 30.08.2011, Saat:09:50
#1
arkadaşlar bir haftalık şehir dışı gezimden geldşğimde kuşlarımdaki sorunlarla karşılaştım. 1 hafta kuşlar anneme emanetti. saolsun yemini suyunu koymuş ama pek sevmemiş kuşlar yabanileşmiş ele alınca bağırıyolar çığlık atıyolar. bunlar sorun değilde asıl önemli olan en büyük yawru bir ayağının üzerine basmıyor kırık yok bi veteriner adayı olarak kırık olmadığından eminim. parmaklarını kapatmıyor ve ayağının üzerine basmıyor. kafesin tellerine bile o ayağı ile tutunmuyor. diğer bir problemde en küçük yawru kafasında ve boynunda hiç tüy çıkmadı. kelaylak kuşu gibi kaldı. Smile daha önceki hiç bir kuluçkada böle bişey yasamadım. sizce büyüdükçe bu tüyler çıkacakmı.? fotoları ekliyorum yardımcı olursanız sevinirim. kafasında tüy olmayan yawru 37 günlük. büyük olan yawruda 43 günlük.

3028.jpg
Ara
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:10:32
#2
Yabanileşmenin sorun olacağını sanmıyorum. Sen gerekli ilgiyi göstererek ve elinden besin vererek yeniden onları kazanabilirsin.

Ayağı problemli olan yavru için ayakta herhangi bir travma yoksa BVitamini kompleksi öneriyorum. Eğer travma varsa resimlemeni rica edeceğim.

Kafa kısmı kel kalan yavru ise çok üzüldüm, bugüne kadar hiç tüy çıkmamışsa bundan sonra da çıkacağını sanmıyorum. Tabi tüylerini yoldularsa sorun değil yeniden çıkar. Fakat çıkmadı diyorsun, sanırım bundan sonra da çıkmaz. Neden böyle birşey olduğu dikkatimi çekti, anne ve babası akraba ya da kardeş vs mi acaba ? Kan bağı olan çiftleşmelerden 2. 3. kuluçkadan sonra problemler olabiliyor.

Geçmiş olsun umarım biran önce toparlarsın ortalığı. İyi bayramlar.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:11:14
#3
akrabalık olaması neredeyse imkansız. kuşların birini izmirden bir toptancı üretiyodu ayvalıktaki petshobundan aldım. diğer erkek olanı ise adanada doğmuş daha sora istanbulda biri almış bakamadığı içinde ben aldım. adanadaki sahibi ile hala görüşüyorum.
belkide anne baba yoldu tüylerini. ama benim dikkatimi çeken bişey daha var bu kuşta diğer kardeşlerinden daha geç gelişiyor. sadece tüylerine bakarak sölemiyorum bunları. diğer yawrular 1- 1.5 hafta önce uçmayı sökmüşlerdi. şuanda salsam evin içinde yakalayamam o yawruları ama sonun cu yawru daha yerden bile havalanamıyor. kafasının ön kısmında sarı sarı tüyler çıkmış yanaklarında da kırmızılıkları görebiliyorum ama boyun kısmında yok malesef çok ilginç ya. daha önce böle bişey yaşayan oldumu acaba?
Ara
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:12:02
#4
Yolunup ta bu hale geleni görmüştüm. Fakat tüyü çıkmayanı ben görmedim. Fakat kardeşimle konuştum olabiliyormuş. Komple tüyü hiç çıkmayan muhabbet görmüş.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:12:20
#5
onu bende biliyorum bu ona benzemiyo. o bir virüs fransız tüy dökümü hastalığı diye geçiyo uzun tüyleri başta olmak üzere bütün tüylerin dökülebildiği durumlar olabiliyo. annenin yolma olasığıda var çünkü bu yawru son yawru ve yuvadan geç çıktı biraz. anne sıkılmış olabilir diye düşünüyorum.
Ara
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:17:35
#6
(30.08.2011, Saat:12:20)enginayan777 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: onu bende biliyorum bu ona benzemiyo. o bir virüs fransız tüy dökümü hastalığı diye geçiyo uzun tüyleri başta olmak üzere bütün tüylerin dökülebildiği durumlar olabiliyo. annenin yolma olasığıda var çünkü bu yawru son yawru ve yuvadan geç çıktı biraz. anne sıkılmış olabilir diye düşünüyorum.

Mümkün ancak annenin yolduğu durumlarda yavruda yolunan bölgede kanamalar, ufak yaralar ve kopuk kopuk tüy kökleri bazen de kapsüller kalıyor. Eklediğin resim çok net değil lakin gördüğüm kadarıyla bu yavruda böyle bir durum söz konusu değil. Eğer buna benzer bir seneryoysa zaten yakında yeni fişekler patlamaya başlar. O zaman da yulaflı ve havuçlu mamalar öneririm, daha çabuk toparlar.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:18:05
#7
yulaflı mama derken ? açık bi tarif alabilirmiyim. yulafmı alıcam ben şimdi yoksa yulaflı bisküvi gibi bişeylerden mi bahediyosunuz.
Ara
 Konu: Cvp: acil yardıma ihtiyacım var
 Tarih: 30.08.2011, Saat:19:47
#8
Yumurta maması hazırlayabilirsin, forumda tarifleri var içine yulaf ve havuç koyarsan eğer tüy çıkacaksa daha çabuk ve güzel çıkar. Bisküvi değil yani bildiğin yulaf. Marketlerde kahvaltı için olanlar var ben onlardan kullanıyorum aynı şey. Kırık ve kabuksuz olduğu için tercih ediyorum. Mamaya yulafın tozunu da koyabilirsin tabiki.
-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
 


yavru sultan papağanı ayagı? konusu
yavru sultan papağanı ayagı? Konusunun Linki Direk Link
yavru sultan papağanı ayagı? Konusunun HTML Kodu HTML Link
yavru sultan papağanı ayagı? Konusu BBCode Linki BBCode Link
yavru sultan papağanı ayagı? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın kuyruk tüyleri neden böyle? Alperen8 7 95 Dün, Saat:21:21
Son Yorum: Nsp
Sad Sultan Papağanım Öldü Ama Neden? konia 2 108 29.11.2016, Saat:20:04
Son Yorum: Eflatun61
  sultan papağanı titreme, ishal ve kabarıklık candark4349 4 254 26.11.2016, Saat:23:45
Son Yorum: candark4349
  kuşumun ayağı şiş son hali Woollen 5 116 26.11.2016, Saat:17:59
Son Yorum: alpersultan
Video Sultan papağanım poposunu kaşıyor(videolu) GhettoBird 12 167 26.11.2016, Saat:13:23
Son Yorum: mutan
  sultan papağanlarımın ölüm nedenleri korsan81 0 51 25.11.2016, Saat:10:17
Son Yorum: korsan81
  Yavru papağan devamlı kaşınıyor bybelen 3 114 14.11.2016, Saat:09:42
Son Yorum: bybelen
Sad sultan papağanı burun'da kızarıklık, dışkı yeme barıs.çiko 10 194 11.11.2016, Saat:23:54
Son Yorum: MrGrey
  yavrunun ayağı şiş ve basamıyor Woollen 10 286 08.11.2016, Saat:00:13
Son Yorum: Woollen
  Sultan papağanım sürekli uyukluyor caname00 7 273 02.11.2016, Saat:13:29
Son Yorum: EKOL



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status