• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yavru Öldürme :S
#1
arkadaşlar erkek sutlanım yavruları öldürüyo :S NEDEN :S 4 tane vardı 2 sini gece öldürmüş :S 1inide daha yeni öldürüyodu :S yavurcağız hala can çekişiyo :S

Ben beslediğini sanıyodum ama meğerse yavrunun kanatlarını ayagını kemiriyomuş :S bi çıkardım yavruyu kanlar içinde :S cik cik liyo hala :S üzüntüden ağladık ya :S

Erkek sultanıda birazdan petshopa götürücem artık eş falan almıcam sultanıma 2. eşi bu aynı şeyler yine gerçekleşti :S

| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
#2
Gecmıs olsun dostum ya . COk üzüldüm gercektenKararsiz



Male : Mülo

Female : Sarıkız

#3
Sağol.
Allahıma şükürler olsun ki yaraladığı yavruyu sona anda çıkardım kanlar içindeydi kanını temizledim erkekği ayırdım. sonra yuvaya koydum yavruyu 1 umut yaşar diye . anneside bi süre dışarda bekletti sonra yavruyu altına aldı oda .
Daha demin yavruya mama verdim. Hali kötü yani
2 kanadı kırık yaada yarısı yok tam anlayamadım . sağ ayak parmaklarında sorun var.
Yani son anda yetiştm aldım yoksa bunu öldürücekti.

Yaşıyor şuan yavru ama büyüdüğünde uçamaz galiba ve topallıycak gibi.

| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
#4
allah allah geçmiş olsun kardeşim çok kötü sen yavrular çıktıktan sonra mı erkeği aldın yoksa yavruların öz babası mı bunları yaptı?

#5
Ayy çok kötü bir durum ya Sad

#6
(11.05.2013, Saat:14:58)fıstık34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar erkek sutlanım yavruları öldürüyo :S NEDEN :S 4 tane vardı 2 sini gece öldürmüş :S 1inide daha yeni öldürüyodu :S yavurcağız hala can çekişiyo :S

Ben beslediğini sanıyodum ama meğerse yavrunun kanatlarını ayagını kemiriyomuş :S bi çıkardım yavruyu kanlar içinde :S cik cik liyo hala :S üzüntüden ağladık ya :S

Erkek sultanıda birazdan petshopa götürücem artık eş falan almıcam sultanıma 2. eşi bu aynı şeyler yine gerçekleşti :S

allahalla kardeşim bende korktum şimdi az önce benim yavruda geldi hüsamettin (pied erkek) kızımı yuvalıktan çıkardı zorla gerçi bi kaç saat oldu sadece üstüne yatıyor yolduğunu felan görmedim ama olabilirmi acaba



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İlk yavru :) Yuvalığa pisleme? (Videolu) emrah.b 4 157 19.06.2017, Saat:21:10
Son Yorum: Alperen8
Sad Yavru sultancığımın kursağında leke melodi0704 4 130 18.06.2017, Saat:23:53
Son Yorum: melodi0704
  Bu ciftden albino yavru gelme ihtimali var mi? MehmetDavarci 3 233 08.05.2017, Saat:20:22
Son Yorum: Alperen8
  Yuvalıkta Yavru Varken Tekrar Yumurtlama Sorunu rserdar 0 123 03.05.2017, Saat:10:27
Son Yorum: rserdar
  yuvada yavru ve yumurta nekep33 7 233 26.04.2017, Saat:20:56
Son Yorum: nekep33
  Yavru sorunu strike35 4 209 11.04.2017, Saat:10:20
Son Yorum: raifmeric
  yavru sultan kaçıncı gün uçar? kerata 0 175 09.04.2017, Saat:23:05
Son Yorum: kerata
  1 günlük yavru reis29 5 297 03.04.2017, Saat:10:30
Son Yorum: reis29
  Yavru tüylenmeye başladı , çiftleşip yeniden yumurtladı Emre.Adana.01 5 370 26.03.2017, Saat:01:24
Son Yorum: raifmeric
  Yavru gelisimi Ayça Altan 7 348 21.03.2017, Saat:16:45
Son Yorum: raifmeric



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi