Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

onur07 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yaş ve cinsiyeti nedir ?


 Konu: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:09
#1
2gtvxhk.jpg
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:10
#2
Hayırlı olsun kuşunuz pearl cinsi ayak ve sırt fotosuda atarsanız yardımcı oluruz
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:11
#3
peki abi atıyım
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:18
#4
Çok açık olarak ben bu arkadaşa cevap verilmesi taraftarı değilim. Hele ki tavrından dolayı henüz özür dilemediği göz önüne alındığında.
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:24
#5
özür dilerim haluk abi oldumu ?
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:31
#6
(15.09.2013, Saat:19:24)onur07 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: özür dilerim haluk abi oldumu ?

Kuşun pearl cinsi, yüksek ihtimalle dişi. Sırt resmini istememizin sebebi pearl erkekler tüy dökümüyle birlikte sırt tüylerindeki pearling (bir tüyde iki veya fazla renk) özelliklerini yitirmeye başlıyorlar. Ancak gördüğüm kadarıyla bu kuş en azından 8+ aylık. Bu nedenle yüksek ihtimalle dişi olduğunu söyleyebilirim.

Özür dilemek bir erdemdir kardeşim. Bu erdeme sahip olman bana değil sana olumlu yönde bir getiri sağlar. Burada yazan arkadaşlar, ben de dahil olmak üzere, bu işi bir zevk işi olarak, gönüllülük esasıyla yapıyorlar. Bilgileri tecrübeleri ölçüsünde cevap yazıyorlar. Bunu yaparken belirli bir zaman ve emek harcıyorlar. Elbette cevap bekleyeceksin sorularına ama, sabırlı olman daima senin yararınadır.
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:32
#7
24vi1z7.jpg

2qd7j9k.jpg
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:41
#8
Haluk abi gereken açıklamayı yapmış tekrardan hayırlı olsun
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:43
#9
dişimi yani ?
Ara
 Konu: Cvp: yaş ve cinsiyeti nedir ?
 Tarih: 15.09.2013, Saat:19:46
#10
(15.09.2013, Saat:19:43)onur07 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: dişimi yani ?
Dişi yazmış zaten Haluk abi evet dişi
Ara
 


yaş ve cinsiyeti nedir ? konusu
yaş ve cinsiyeti nedir ? Konusunun Linki Direk Link
yaş ve cinsiyeti nedir ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
yaş ve cinsiyeti nedir ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
yaş ve cinsiyeti nedir ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Cinsi nedir dişi mi erkek mi nurullahoruc23 10 175 3 saat önce
Son Yorum: newceri
  Lutino cinsiyet nedir ? kursaddcandann 2 56 Bugün, Saat:01:12
Son Yorum: kursaddcandann
  Kuşumun cinsiyeti nedir? umutak 1 48 Dün, Saat:16:05
Son Yorum: umutak
  sultan papağanım kaç aylık ve cinsiyeti nedir yardım edermisiniz niloya 6 150 07.12.2016, Saat:11:57
Son Yorum: dj_musty
  Kusumun cinsiyeti ? Alperen8 1 92 04.12.2016, Saat:18:40
Son Yorum: Bıcırık17
  forumda yeniyim sultanın cinsi nedir acaba sharq08 5 157 28.11.2016, Saat:23:38
Son Yorum: sharq08
Bilgi sultanımın yaşı ve türü nedir ? burak32 6 149 28.11.2016, Saat:18:27
Son Yorum: almura35
  Türü ve cinsiyi nedir acaba Erkay 45 786 27.11.2016, Saat:21:36
Son Yorum: mutan
  foruma yeni katıldım sultan papaganımın cinsi nedir acaba. sharq08 5 120 27.11.2016, Saat:21:28
Son Yorum: mutan
Wink Cinsiyeti ve yaşı hakkında bilgi Sebastian63 8 167 26.11.2016, Saat:18:02
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status