Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sefa93 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi


 Konu: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:37
#1
[Resim: 24b592d.jpg]

[Resim: vnz72w.jpg]
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:41
#2
Gri dişi, cinnamon pied için birşey diyemem. Eş olarak aldıysan muhtemelen erkek.
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:45
#3
lutınoda anlasılması zormu oluyo bıde yaşları kaç civarındadır haluk abi

[Resim: xf136e.jpg]
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:47
#4
Lutino sandım önce sonra sırtını fark ettim.
Çift diye almışsınız ama çift olduklarına dair bir belirti var mı? Yavru gibi duruyorlar.
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:53
#5
daha tam gözlemleyemedim ama aldıgım yer 45 gün sonra kalmaz yumurtlar dedi üretim hanemden getiriyorum dedı bunları türleri ne oluyo grii mi lutino mu oluyo bunlar
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:54
#6
(18.09.2013, Saat:22:53)sefa93 demiş ki: daha tam gözlemleyemedim ama aldıgım yer 45 gün sonra kalmaz yumurtlar dedi üretim hanemden getiriyorum dedı bunları türleri ne oluyo grii mi lutino mu oluyo bunlar
Kardeşim sen bunu Ulus'tan direk ilk girişteki yerden almadın mı ?
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:56
#7
girince az ilerde sag tarftan aldım nerden bıldınız acaba
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:22:58
#8
(18.09.2013, Saat:22:56)sefa93 demiş ki: girince az ilerde sag tarftan aldım nerden bıldınız acaba
Geçen haftada görmüştüm bugün de gördüm bunlar daha yavru yumurtlaması zor ki daha diğeri erkek mi o bile belii değil sarı olan çok hoşuma gitmişti hatta k.bakma ama adam yalan demiş Sad Umarım biri dişi biri erkek çıkar
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:23:01
#9
bunları bugun getırdı ben dedım dıye valla bana oyle dedı dun gıtmıstım sana yarın gtırıyım dedı gelmeden 1 saat once haber ver dedı verdımde gıttım kusu getrmıstı adam ama bılmıyorum ıste arkadas garantisini verdi ama adam 45 gün içinde yumurtalamassa getır kusu dedı
 Konu: Cvp: yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi
 Tarih: 18.09.2013, Saat:23:03
#10
(18.09.2013, Saat:23:01)sefa93 demiş ki: bunları bugun getırdı ben dedım dıye valla bana oyle dedı dun gıtmıstım sana yarın gtırıyım dedı gelmeden 1 saat once haber ver dedı verdımde gıttım kusu getrmıstı adam ama bılmıyorum ıste arkadas garantisini verdi ama adam 45 gün içinde yumurtalamassa getır kusu dedı
Hayırlı olsun güzel kuşlar ama 45 güne yumurtlamasını beklemeyin Sad
 


yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi konusu
yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi Konusunun Linki Direk Link
yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi Konusunun HTML Kodu HTML Link
yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi Konusu BBCode Linki BBCode Link
yaş, cinsiyet, tür..?? yeni aldım çiftimi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cinsiyet ve Yaşı yardım. ElestiriBey 0 26 10 saat önce
Son Mesaj: ElestiriBey
Exclamation Yaş-Cinsiyet lütfen ona göre eş alıcam tarcin3333 10 334 23.04.2017, Saat:23:38
Son Mesaj: tarcin3333
  (S.A)Tür/Cinsiyet Hakkinda Mcmv 1 88 22.04.2017, Saat:03:40
Son Mesaj: Mcmv
Resim cinsiyet konusunda yardım Bahadir61 6 144 21.04.2017, Saat:21:49
Son Mesaj: Bahadir61
  Cinsiyet yardımı lütfen GurhanAtakan 8 193 20.04.2017, Saat:21:56
Son Mesaj: Haluké
  Tür yaş cinsiyet nedir(pek fark etmesede benim için) Ustunbey 6 205 18.04.2017, Saat:00:56
Son Mesaj: Ustunbey
  Yaş ve cinsiyet hakkinda yardim umutcanaglar 15 636 17.04.2017, Saat:16:22
Son Mesaj: xkaan27x
  Acil genel bilgi ve cinsiyet yardımı Ultras1906 5 215 16.04.2017, Saat:23:27
Son Mesaj: MİÇO129
  Yeni pied im cinsiyeti için yardımcı olacak var mı? Esmer24006 0 83 16.04.2017, Saat:09:48
Son Mesaj: Esmer24006
  Cinsiyet ve yaş yardımı hakkında yardım lütfen Esmer24006 2 113 14.04.2017, Saat:12:08
Son Mesaj: Esmer24006



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status