Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

ayşeby avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- yardımcı olabilirseniz sevinirim


 Konu: yardımcı olabilirseniz sevinirim
 Tarih: 17.09.2013, Saat:21:03
#1
arkadaşlar pazar günü yeni sultanımı almıstım gümüşe eş, arkadaş olarak resimlerini paylaşmıştım. şimdi gümüş normalde kafese sadece yem su içmek için girmekte gün boyu dışarda kapalı geniş balkonumuz var orda durmaktaydı .yeni aldığım fıstıkta kafesde durmakta gümüş fıstıgın kafesinin üstüne geliyo sürekli ötüşüyolar filan fakat bgn gümüş saldırgan olmaya başladı kafesin üstünden fıstığn ayaklarını gagalamaya başladı napmam gerek bilmiyorum şuan ikiside ayrı ayrı kafeslerde duruyo bu şekilde devam etsin mi birde bgn yeni oldugu için fısfısla banyo yaptırdım uçmasını sağladım tosladı bi kaç yere ama 3. denemede yapabildi yavru forumdan bi kaç arkadaş 3 4 aylık demişti bu şekilde işte biraz uzun oldu ama görüşlerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden .

arkadaşlar bi yardımda bulunsaydınız görüşlerinizle ve bilgilernizle *?
Heart gümüş (white face ) Male

 


yardımcı olabilirseniz sevinirim konusu
yardımcı olabilirseniz sevinirim Konusunun Linki Direk Link
yardımcı olabilirseniz sevinirim Konusunun HTML Kodu HTML Link
yardımcı olabilirseniz sevinirim Konusu BBCode Linki BBCode Link
yardımcı olabilirseniz sevinirim Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yardımcı Olurmusunuz Alperen8 3 190 30.01.2017, Saat:19:39
Son Mesaj: Alperen8
  Erkek sultan Papağanı alıcam yardımcı olun DarkPassenger 1 187 22.01.2017, Saat:08:56
Son Mesaj: caltuntas
  Sultanlarımın agız hareketleri yardımcı olurmusunuz Sezgincakir1 15 1,188 24.06.2016, Saat:13:03
Son Mesaj: Mustafa Karadağ
  arkadaşlar şimdi bır sorum var onemli yardımcı olurmusunuz ? tugberk77 15 1,390 02.02.2016, Saat:12:30
Son Mesaj: tugberk77
  Arkadaşlar kafes alıcam fıyatlar ıçerkıte yardımcı olurmusunuz tugberk77 40 2,630 31.01.2016, Saat:09:15
Son Mesaj: Gökdeniz
  Sultan papağanım için 2 sorum var yardımcı olurmusunuz ? tugberk77 6 814 28.01.2016, Saat:23:17
Son Mesaj: tugberk77
  Şişlik var parmağında yardimci olursaniz onerseyit 0 428 09.12.2015, Saat:16:48
Son Mesaj: onerseyit
  Yeni sultan aldım yardımcı olur musunuz ? masalay29 14 1,617 11.10.2015, Saat:19:47
Son Mesaj: Resolver
  bu bebişlerin türü nedir yardımcı olun lütfen beyaz pençe 2 842 03.09.2015, Saat:17:04
Son Mesaj: beyaz pençe
  Cinnamon Pearl Sanırım..Yardımcı olabilir misiniz? shafck 6 968 25.03.2015, Saat:00:24
Son Mesaj: shafck



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status