Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
deeppoint avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!


 Konu: Question  Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:00
#1
Merhaba Arkadaşlar Ben İlk Defa Kuş Besleyecek Olan Biriyim Ve İlk Kuşum Aşağıda Resimleri Olan Sultan Papağanım 2 Gün Oldu Alalı Ve Yemek Yemiyor Bu Kesin Büyük İhtimalle Suda İçmedi Gözlemlediğim Kadarı İle Hasta Diye Gözüme Uyku Girmiyor Gözlemlediğim Sorunları Şunlar ;

1.Kafesde Yan Tellere Tutunup Gagası İlede Üst Teli Isırarak Duruyor Yani Yanlardan Koyulan Cubuklar Üstünde Durmuyor.(Not Sadece Bu Sabah Durdu Ondada Foto Cektim)
2.Gözlerinin Kenarı Kızarık Ve Şişkinlik Var (İlk Fotoda Belirttim)
3.Uyku Uyuduğunu Görmedim,Yemek Yemiyor(ufak sarı yuvarlak yem ile çekirdek karışık),Su İçtiğinide Görmedim.
4.Dün Normal Bi Dışkısı Vardı Yani İp Gibi Yeşil Olarak Bu Sabah Sarı Beyaz Sulu Bi Dışkısı Vardı
5.Tüyleri İle Cok Oynuyomu Diyim Ne Artık Ve Bazen Gagasında Tutup Ucunu Kemiyor Atıyor.
6.Aynanın Karşısına Koyunca Hiç Susmuyor
7.Cinsi Nedir Acaba Dişimi - Erkek mi Petshop Şimdi Belli Olmaz Dedi Sordugumda
2mw5k5.jpg
2ebdfkx.jpg
a4u04y.jpg
dlqh5j.jpg
1j7ngz.jpg
2e3ophs.jpg
2dkz8y1.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:10
#2
1-Kafes yuvarlak ve uygun değil değiştirmelisiniz.
2-Yemde ki çekirdek kuşunuzu yağlandırır.
3-ip gibi derken uzuyormuydu ve lastik gibi bir dışkımıydı
4-Eve yeni gelen kuşlarda yem yememe yani bir stres durumu söz konusu normal bir durum
5-Gözü için genta göz damlasını kullanın geçecektir.
6-Ayna karşısına koymayın bunalıma sokarsınız
7-Cinsiyeti için kuşunuzu evcilleştirdikten sonra kanat içi fotograflarını çekersiniz yada melodik ötüyorsa erkektir ve bu ötüşlerini bir süre gizleye bilir
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:16
#3
(15.07.2013, Saat:09:10)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 1-Kafes yuvarlak ve uygun değil değiştirmelisiniz.
2-Yemde ki çekirdek kuşunuzu yağlandırır.
3-ip gibi derken uzuyormuydu ve lastik gibi bir dışkımıydı
4-Eve yeni gelen kuşlarda yem yememe yani bir stres durumu söz konusu normal bir durum
5-Gözü için genta göz damlasını kullanın geçecektir.
6-Ayna karşısına koymayın bunalıma sokarsınız
7-Cinsiyeti için kuşunuzu evcilleştirdikten sonra kanat içi fotograflarını çekersiniz yada melodik ötüyorsa erkektir ve bu ötüşlerini bir süre gizleye bilir
1- Sad Üzüldüm Akşam İş Çıkışı İlk İşim Kafes İnşl.
2-PetShopda Çekirdek İle Besliyordu Adam Bi Ay Boyunca Gittim Geldim Maaş Gelene Kadar.
3-İp Gibi Derken Bir Merhemi Tüpten Sıkarsınız Ya Aynı Öyleydi Ve Sarı Dışkı Demiştim Oda 2.ci Resimde Alt Kısımda Gözüküyor Oda Sulu
4-Yem Yememe Nekadar Devam Eder Ve Açlığa Nekdar Dayanır
5-Genta Demişsiniz Hastamı Yoksa Uykusuzlukdan Mı Öyle
6-Ayna Karşısına Geçince Çeşitli Ötüyor O Yüzden Aynanın Karşısına Koymuştum Koymıcam Şimdi
7-Yukarıda Dediğim Gibi Çeşitli Ötüyor Ama Ayna Karşısında
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:23
#4
1-köşeli bir kafes ve ızgarası olsun
2-çekirdeği seyrelterek yeme alıştırın daha sonra tamamen kesin
3-1-2 gun ıcınde yem yemeye su ıcmeye baslar suan arkadaşlarından ayrıldı orta degıstırdı vs.
4-dışkısı problem degıl o zaman yenı gelen kuşlarda ıshal görülmekte
5-aynanın karsısında melodik öttüyse erkektir
6-gözünde enfenksiyon var ufak bir problem genta yeterli olacaktır 4-5 gün sabah 1 damla aksam 1 damla olarak gözüne damlatacaksınız
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:23
#5
Bence ilk is goz damlasini kullanmak ve ishal sanirim patates haslayip vermek daha sonra kare bi kafes temin etmeniz lazm yuvarlak kafesler papaganlarimizin yon duyularni kaybetmelerine neden oluyor gerisini zaten emir kardesimiz anlatmis ..
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:09:41
#6
(15.07.2013, Saat:09:23)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 1-köşeli bir kafes ve ızgarası olsun
2-çekirdeği seyrelterek yeme alıştırın daha sonra tamamen kesin
3-1-2 gun ıcınde yem yemeye su ıcmeye baslar suan arkadaşlarından ayrıldı orta degıstırdı vs.
4-dışkısı problem degıl o zaman yenı gelen kuşlarda ıshal görülmekte
5-aynanın karsısında melodik öttüyse erkektir
6-gözünde enfenksiyon var ufak bir problem genta yeterli olacaktır 4-5 gün sabah 1 damla aksam 1 damla olarak gözüne damlatacaksınız
Aldıgım Yerde Tekti Sadece Üsta Taraflarında Muhabbet Kuşları Vardı Raf Raf Olarak Suştan Tekti Yanındada Tavşan Vardı.Verdiğin Bilgiler İçin Cok Cok Teşkrler
(15.07.2013, Saat:09:23)aliemirim Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bence ilk is goz damlasini kullanmak ve ishal sanirim patates haslayip vermek daha sonra kare bi kafes temin etmeniz lazm yuvarlak kafesler papaganlarimizin yon duyularni kaybetmelerine neden oluyor gerisini zaten emir kardesimiz anlatmis ..
Teşekkür Ederim Verdiğin Bilgi İçin
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:10:02
#7
yanagındakı turuncu rengı cok koyu turuncuysa erkek.. gordugum kadarıyla erkeksultanımız Smileveterınere getır bnce bı baksın hasta falansa allh korusun
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:10:10
#8
(15.07.2013, Saat:10:02)rezzan ve aşkım Nickli Kullanıcıdan Alıntı: yanagındakı turuncu rengı cok koyu turuncuysa erkek.. gordugum kadarıyla erkeksultanımız Smileveterınere getır bnce bı baksın hasta falansa allh korusun

Cinsiyet tahmini öyle yapılmaz yanlış bilgi veriyorsunuz.
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:10:43
#9
Cinsiyetinde Değilim Artık Hasta Olmasın Bana Yeter Arkadaşlar Hepinize Ayrı Ayrı Teşekkür Ederim...
Ara
 Konu: Cvp: Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!!
 Tarih: 15.07.2013, Saat:10:58
#10
Yanagindaki benekler uydurmasi petshop satis politikasidir inanmayin lutfen
Ara
 


Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!! konusu
Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!! Konusunun Linki Direk Link
Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!! Konusunun HTML Kodu HTML Link
Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!! Konusu BBCode Linki BBCode Link
Yardım Edin Onun İçin Gözüme Uyku Girmiyor Kaç Gündür...!!! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Bu hareketlerin anlamı ne ? Lütfen Yardım.. slmlh 10 163 Dün, Saat:19:40
Son Yorum: raifmeric
  Acil Yardım eder misiniz ? vetonur 27 444 Dün, Saat:14:44
Son Yorum: vetonur
Exclamation Çok Acil Yardım Garip Davranıyor BurakT 3 107 26.02.2017, Saat:17:17
Son Yorum: nil sip
  Çok acil yardım, Tufanerkol 2 64 26.02.2017, Saat:12:31
Son Yorum: nil sip
  çok acil yardım lütfen Paşam hasta mı yusufmert06 1 108 25.02.2017, Saat:20:02
Son Yorum: MİÇO129
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 145 20.02.2017, Saat:00:29
Son Yorum: engin
  Acil yardım lazım Nykleus 19 411 19.02.2017, Saat:22:30
Son Yorum: Eminepelin
  fındık'da geçmeyen soğuk algınlığı yardım lütfen Ayşe32 8 191 16.02.2017, Saat:21:26
Son Yorum: Ayşe32
  kuyruğu koptu yardım Eminepelin 3 137 11.02.2017, Saat:23:28
Son Yorum: MİÇO129
  fındık hasta yardım edin lütfen!! Ayşe32 18 377 01.02.2017, Saat:20:35
Son Yorum: azadnil



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status