• Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yardım edebilirmisiniz..
#1
herkeze günaydın.benım minik bi sultanım war yenı aldım.bugun tam 1 hafta oldu alalı.kuşum 2 gündür yemek yemıyor.normalde elimden yemesi lazım ama onuda yemıyor.ishali war.birde dün su içti içer içmez kustu.sonra tekrar su içti.neden olabilir yardım edin lütfen sultanı bole gorunce içim gidio.bide hep uyuyo.dışkısıda yapışıyo makat bölgesine. Sad

#2
Hastalıklar bölümünü okudunuzmu belki orda bir bilgi vardır.... Cok üzüldüm gecmis olsunSad

#3
wala bendeki şikayetlerle tutan bi konu göremedim konu acıym dedim bende Sad

#4
geçmiş olsun çağatay bey. forumdaki tecrübeli üyeler yorum yapacaktır mutlaka.

    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




#5
Çağatay bey geçmiş olsun, acilen kuşun dışkı fotoğraflarını ve kendi fotoğraflarını foruma ekleyin lütfen. bir de ilk iş patates haşlayın ve yemesini sağlayın. ardından pirinç haşlayıp suyunu suluğuna katıp içip içmediğini gözlemleyin içmiyorsa içmesine yardım edin. kuşu sıcak tutmaya çalışın. ama dediğim gibi dışkı fotoğrafları vs paylaşırsanız çok iyi olur bu şekilde söylediklerimiz havada kalır.

lutino dişi: zoe
pied erkek: fındık


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım Hıçkırığa benzer tuhaf bir şey CansuHakan 9 98 13 dakika önce
Son Yorum: SedatCengaver
  sultan papağanı hastalığı acil yardım bekliyorum reqq123 3 115 12.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: Ayşe32
  ARKADAŞLAR ACİL LÜTFEN YARDIM EDİN KORKUYORUM xylongju01 4 146 03.05.2017, Saat:10:04
Son Yorum: ElestiriBey
  ACİL YARDIM!!! Sürekli kabarık bir şekilde uyku halinde ve halsiz Gezgin 2 150 23.04.2017, Saat:22:43
Son Yorum: MİÇO129
  Papaganım sürekli uyuyor Yardım!! Delikaptan 4 487 21.04.2017, Saat:17:26
Son Yorum: Hür
Exclamation müdahale etmezsem bir saate ölür YARDIM Emrullah 11 399 16.04.2017, Saat:22:31
Son Yorum: Emrullah
Exclamation Acil Yardım Elif Naz 6 270 30.03.2017, Saat:20:31
Son Yorum: raifmeric
  fıstık hasta yardım lütfen Ayşe32 21 792 21.03.2017, Saat:20:55
Son Yorum: Ayşe32
  Acil yardım ersin2239 4 243 19.03.2017, Saat:00:57
Son Yorum: candark4349
  yardım lütfen raifmeric 10 404 15.03.2017, Saat:20:08
Son Yorum: raifmeric



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi