Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

yasinsa avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet


 Konu: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:26
#1
Arkadaşlar merak ettigim konu sultan papaganlarının en azgın şımarık yerinde duramayan cinsi hangisidir varsa bileniniz bir zahmet yazarmı
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:28
#2
yasin abi bu kuştan kuşa değişir karakterine bağlı birşey belli bir mutasyonu yokSmile nasıl biz insanlar aynı değiliz onlarda öyleSmile
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:31
#3
ya benim kuş çok iyi alalı 1 hafta oldu kafasını sevdiriyo ele geliyo hatta konusmaya bile basladı ufak ufak ama tek problem haraketli degil genelde sakin dinlenmeyi tercih ediyo yavru olmasına ragmen kafesden cıkmıyo ben zorla cıkartıyorum az söyle hırçın olsa yerinde duramasa süper olucak benim ilk sultanım öyleydi bana bulaşıyodu geliyodu mausenin kablosunu felan kopartıp kaçıyodu kullagımı ısırıp kaçıyodu şimdi bu çok sakin
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:40
#4
ben de kuşumu yeni aldım çok iyi bilmiyorum ama okuduklarıma göre kuşunuz 1 haftada zaten inanılmaz yol katetmış elinize gelip sevdirdiğine göre. Biraz daha zaman verin dışarıyı da keşfetmek isteyecektir bence.
Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:45
#5
abiciğim yukarıdada ayzdığım gibi kuştan kuşa değişirSmile kimi vardır 1 yılda evcileştiremessin kimi vardır 1 günde evcilleştirirsin bu dediğiniz olayda aynısı Smile
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:20:56
#6
bekleyelim biraz daha çok teşekkür ederim atacım her konuda çok yardımcı oluyosun daryal sanada teşekkür ettim
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:21:09
#7
merhaba yasin abi şuan yorumu yazana kadar canım çıktı. fareyi çekiyor şarj kablosunu çıkarıyor tuşları söküyor ekranı didikliyor walla şuanki durumu görseydin inan sultanına şükrederdin
Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:21:35
#8
hakan allah sabır versin heheSmile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:23:18
#9
(30.01.2013, Saat:21:09)limon-55 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: merhaba yasin abi şuan yorumu yazana kadar canım çıktı. fareyi çekiyor şarj kablosunu çıkarıyor tuşları söküyor ekranı didikliyor walla şuanki durumu görseydin inan sultanına şükrederdin

yok be hakancım benim ilk papaganım çok agzındı yani 24 saat rahat durmuyodu kafese giriyodu bi ayagı kapıda bi ayagı yemlıkte hem yem yiyiyo hemde bized bakıyo ki kafese koyucaklarmı diye yani şimdi ilk kuşuma bakıyorum buna bakınca hevesim kaçıyo inş buda agzın bişey olur ama gerçekten benim ilk kuşum oldukten sonra çok kötü olduk ailecek sanki evden bi çocuk ölüsü çıktı çok etkiledi aslında yeni bi kuş almakda istemedım aynısı gibi olmaz diye ama dur bakalım aldık artık ugraşıcaz bi şekilde
Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber…
Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber ?


Ara
 Konu: Cvp: Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet
 Tarih: 30.01.2013, Saat:23:26
#10
arkadaşlara katılıyorum bende 10 gündür sultan besliyorum 5 6 aylık diyolar dişi elime geliyo bana çok yakın ama nedense benimkide çok uyuşuk gibi Acik-agizli-gulumseme aşırı bii hareketlilik göremedim...
Ara
 


Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet konusu
Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet Konusunun Linki Direk Link
Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet Konusunun HTML Kodu HTML Link
Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet Konusu BBCode Linki BBCode Link
Uzun süre sultan besleyenler veya çok iyi anlayanlar baksın bi zahmet Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papaganim surekli cıglık atiyor Al yanak 4 75 3 saat önce
Son Yorum: Al yanak
  foruma yeni katıldım sultan papaganımın cinsi nedir acaba. sharq08 5 109 27.11.2016, Saat:21:28
Son Yorum: mutan
  Bugün Bir Sultan Papağan Aldm Yaşını Ve Cinsiyetini Bilen Biri Söyleyebilirmi Lütve semistank 31 872 22.11.2016, Saat:20:52
Son Yorum: niloya
  whiteface pearl sultan papagani. videolucinsiyeti hakkinda bilsi olan varmi cegacihan 6 273 19.11.2016, Saat:18:11
Son Yorum: gkhnsrydn
  Sultan papağan cinsiyeti anlamı Kamilnahide 6 155 19.11.2016, Saat:00:07
Son Yorum: MrGrey
  sultan papaganimi yeni degistirdim yasi cinsiyeti irki hakkinda bilgi verirmisiz cegacihan 16 600 06.11.2016, Saat:15:55
Son Yorum: cegacihan
  Sultan papağanı streç yermi uğurgs 1 133 26.10.2016, Saat:10:54
Son Yorum: HarunÇ
  Sultan papaganı ve muhabbet kuşu Uur2434 0 115 10.10.2016, Saat:12:47
Son Yorum: Uur2434
  sultan papağanımın cinsiyeti nedir Alperen8 8 282 10.10.2016, Saat:07:37
Son Yorum: Alperen8
  Yeni aldığımız yavru sultan papağanımızın yaşı photograf 0 141 09.10.2016, Saat:15:01
Son Yorum: photograf



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status