Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

abdurrahman avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Tüy yuttu


 Konu: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:31
#1
Ağzından alana kadar tüyü yuttu bişey olurmu hiçbir şeyi yok kafesinde uyuyor erine koydum bir kaç tur uçtu hatta ısırması bile yerinde inşallah bişe yoktur biraz su içirdim hırlaması falan yok çok ciddi bişeye sebebp olurmu ?
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:33
#2
Yuttuğuna emin misin ? Ağzına alıp oynar tüyü sonra top gibi yapıp geri atarlar genelde.
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:34
#3
sorun olmaz
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:37
#4
Yok yuttu hemen gagasını elimle biraz açtım açtım elime evcil olduğu için ısırmadı ilk başta tam gitmemişti ama artık tamamen gitti suda içirdim gitti ama tüy
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:38
#5
Bi sorun olacağını sanmıyorum.
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:38
#6
Hiçbirşey Olmaz .
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:39
#7
Hayır yuttu , gözümle gördüm .

hatta emin olmak için ağzını açıp baktım ilk başta biraz gitmemişti ama sonra yuttu
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:40
#8
Tamam Bişey Olmaz
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:45
#9
birşey olmaz yutmamıştır bence o oynayıp atıyolar genelde =) bu kadar hassas olmayın ya =) Allah beterlerinden korusun neler oluyo.
Ara
 Konu: Cvp: Tüy yuttu
 Tarih: 01.04.2013, Saat:17:50
#10
(01.04.2013, Saat:17:45)asasca Nickli Kullanıcıdan Alıntı: birşey olmaz yutmamıştır bence o oynayıp atıyolar genelde =) bu kadar hassas olmayın ya =) Allah beterlerinden korusun neler oluyo.
OkeyOkeyOkeytoIyiS8Super
Ara
 


Tüy yuttu konusu
Tüy yuttu Konusunun Linki Direk Link
Tüy yuttu Konusunun HTML Kodu HTML Link
Tüy yuttu Konusu BBCode Linki BBCode Link
Tüy yuttu Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Papağanım tel yuttu. 26berk 5 691 29.10.2015, Saat:15:22
Son Yorum: baltazar17



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status