Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

PamukCapkın avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- tüy dökme sorunu.


 Konu: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:27
#1
arkadaşlar bi sorum olacak kuşlarım 2 aydır bendeler şuan 4.5 aylıklar
dikkatimi çekti 3 gündür dişi kuşum tüy döküyor kafes ızgarasının üzerinde baya tüy gördüm bazen erkek kuş kuyruğunu çekiyor bazen kaşınırken döküyor acaba hastamı veya bi sorunmu var
ama kuş çok hareketli erkeğe sürekli kur yapıyor erkekte yapıyor ve zaten birbirlerinin kuyruğunu ayağı ile veya gagası ile tutuyorlar
lütfen yardımcı olurmusunuz ?
Dişi Muhabbetim ( Pamuk )
Erkek Muhabbetim ( Çapkın )
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:33
#2
(30.07.2013, Saat:21:27)PamukCapkın demiş ki: arkadaşlar bi sorum olacak kuşlarım 2 aydır bendeler şuan 4.5 aylıklar
dikkatimi çekti 3 gündür dişi kuşum tüy döküyor kafes ızgarasının üzerinde baya tüy gördüm bazen erkek kuş kuyruğunu çekiyor bazen kaşınırken döküyor acaba hastamı veya bi sorunmu var
ama kuş çok hareketli erkeğe sürekli kur yapıyor erkekte yapıyor ve zaten birbirlerinin kuyruğunu ayağı ile veya gagası ile tutuyorlar
lütfen yardımcı olurmusunuz ?
Tüy dökümünde o zaman endişelenecek bir durum yok benim sultanım da tüyde sıkıntı yapma
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:35
#3
inş. bişe olmaz ya ama heralde hint bülbülü alacam
Dişi Muhabbetim ( Pamuk )
Erkek Muhabbetim ( Çapkın )
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:39
#4
(30.07.2013, Saat:21:35)PamukCapkın demiş ki: inş. bişe olmaz ya ama heralde hint bülbülü alacam
Olmaz bu kadar endişelenmeyin bence sultan papağanı daha iyi hint bülbülü sarmıyo Acik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:40
#5
sultanı anca kışın alabilirim şuan hem yer hemde durum yok Smile
Dişi Muhabbetim ( Pamuk )
Erkek Muhabbetim ( Çapkın )
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:41
#6
(30.07.2013, Saat:21:40)PamukCapkın demiş ki: sultanı anca kışın alabilirim şuan hem yer hemde durum yok Smile
İyi karar senin kardeşim ne diyim Acik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:46
#7
sultanın kafesi hazır gibi bişey eski kafes duruyor şuan muhabbetler duruyor onları verip bülbül alacam ne kdr iyi yaparım bilmem ama sultan alana kdr biraz çoğaltacam Smile
Dişi Muhabbetim ( Pamuk )
Erkek Muhabbetim ( Çapkın )
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:47
#8
(30.07.2013, Saat:21:46)PamukCapkın demiş ki: sultanın kafesi hazır gibi bişey eski kafes duruyor şuan muhabbetler duruyor onları verip bülbül alacam ne kdr iyi yaparım bilmem ama sultan alana kdr biraz çoğaltacam Smile
İnşallah her şey gönlüne göre olur
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:48
#9
inşallah muhabbetleri verip bülbülü almakla ne kdr iyi yapacam bilmiyorum açıkçası Smile
Dişi Muhabbetim ( Pamuk )
Erkek Muhabbetim ( Çapkın )
 Konu: Cvp: tüy dökme sorunu.
 Tarih: 30.07.2013, Saat:21:59
#10
Benim çakır da tüy dökümünde aynısı bende de oluyor sıkıntı yok merak etmeyin Smile
MaleÇAKIR
 


tüy dökme sorunu. konusu
tüy dökme sorunu. Konusunun Linki Direk Link
tüy dökme sorunu. Konusunun HTML Kodu HTML Link
tüy dökme sorunu. Konusu BBCode Linki BBCode Link
tüy dökme sorunu. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Ciftlesmeme sorunu Mrv5n1k 3 251 17.12.2016, Saat:08:33
Son Mesaj: Mrv5n1k
  İshal Sorunu Devam Ediyor Mert1 13 887 28.02.2016, Saat:19:51
Son Mesaj: Mert1
  Dışkı rengi sorunu Mrv5n1k 8 606 19.01.2016, Saat:13:23
Son Mesaj: Mrv5n1k
  gaga sorunu sacem 12 1,441 03.08.2015, Saat:10:30
Son Mesaj: sacem
  Bit sorunu mehmet akif 5 3 817 09.04.2015, Saat:19:29
Son Mesaj: mehmet akif 5
Exclamation Dişi Muhabbet Kuşu, Eşe Alışmama ve Isırma Sorunu spapagani41 4 1,706 10.12.2014, Saat:13:39
Son Mesaj: spapagani41
  kavga sorunu ZaZa 5 1,357 17.06.2014, Saat:16:17
Son Mesaj: mehmet yılmaz
Question Erkek muhabbet kuşumun tüy sorunu semiramis15 8 1,963 10.06.2014, Saat:15:50
Son Mesaj: Mehmet emin
  Çiftleşme Sorunu ( Büyük Sorun ) Enes Tütüncü 4 1,280 27.12.2013, Saat:21:30
Son Mesaj: ali güler
  Kanat sorunu Haluké 7 2,045 17.10.2013, Saat:00:38
Son Mesaj: eserr34



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status