Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
ipuah avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Tüy Değişimi hakkında


 Konu: Tüy Değişimi hakkında
 Tarih: 14.02.2013, Saat:20:21
#1
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ci...#pid100750


böyle bi konu açmıştım ve çoğunluk dişi demişti petshop a götürdüm 2-3 farklı yere 1 i bilmem dedi 2 si erkek dedi biri yaşına 6 aylık falan dedi sonra aldıgım yere götürdüm dedim buna dişi diyorlar hani erkekti bana geldiginde bu hayvan 5-6 haftalıktı dedi 2bucuk haftadırda bende dedi yakın bi zamanda tüy değişimi yapıcak (2-3 ay içinde ) ve bu kuşa benzicek dedi ( orada bi kuş gösterdi ) orada anlattı 2 yavru 1 oldun vardı yavrunun birini ben almıştım dişi olsa kanatlarında böyle kırçıllar olur dedi hiç bi erkekte bu kırçıllar olmaz falan demişti neyse erkektir diye ve tekrardan geri getirdim ben alıştıgım için şuan 1 hafta falan oldu kuşu alalı elimden yem yiyor elime çıkarak avucuma aldıgım suyu içiyor ağızımdan havuc yiyor ve bugün ilk defa omzuma kondu ve dikkatli baktıgımda yüzünün kenarları gri renkten yani yukarıda link te gördügünüz resimdeki gibiyken çok açık sarı olmaya başladı ve yaklaşık gögsünün altı akcigerlerinin yanı orası sararmaya başladı ve saçlarıda sararmaya başladı merak ettiğim konu gerçekten ilk tüy değişimi yapıyorsa tahminen ne zaman gözle görülür renk çıkar? yani tüy değişimi ne zaman tamamlanır?

arkadaşlar bide o konuda dişi 1 yaşını aşmış demişlerdi gerçekten dişi ve 1 yaşını aşmışsa yanında erkek olmadanda yumurtlarmı? yumurtlarsa yumurtlama dönemi varmı? şuan kısık sesle curk yerine daha farklı ötmeye başladı ama melodik değil gündüz çalıştıgım için resmini çekemiyorum az değişiklik olursa tüylerinde resmi koyarım tekrar yumurtlama dönemi yaklaştıysa dişi oldugunu anlarım Acik-agizli-gulumseme bide erkek seslerine hiç tepki vermiyor dişi seslerinde oyun oynamaya başlıyor gagasını falan vuruyor

Cevap verebilecek yokmu arkadaşlar?
Ara
 


Tüy Değişimi hakkında konusu
Tüy Değişimi hakkında Konusunun Linki Direk Link
Tüy Değişimi hakkında Konusunun HTML Kodu HTML Link
Tüy Değişimi hakkında Konusu BBCode Linki BBCode Link
Tüy Değişimi hakkında Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation wf yavru hakkında bilgi verirmisiniz avakado 6 109 4 saat önce
Son Yorum: HarunÇ
  Yaşları ve cinsiyetleri hakkında bilgi istiyorum tendila 7 188 07.02.2017, Saat:20:50
Son Yorum: tendila
  Cinsiyeti hakkında yardım edermisiniz dgc51 17 475 05.02.2017, Saat:21:39
Son Yorum: Haluké
  Cinsiyeti hakkinda yardim Erdi154 6 180 05.02.2017, Saat:14:11
Son Yorum: Erdi154
  yeni aldığım kuş hakkında tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum salih71 7 191 02.02.2017, Saat:21:51
Son Yorum: dgc51
Wink Klasik bir soru; yaşı ve cinsiyeti hakkında yorum yapaibilir misiniz? conquset 2 143 30.01.2017, Saat:13:34
Son Yorum: mehmetAA
  Kuşlarımin cinsiyeti hakkinda bilgi verirmisiniz Serdarhant 6 209 29.01.2017, Saat:23:44
Son Yorum: candark4349
  Cinsiyet ve yas hakkinda tahmin Erdi154 5 144 29.01.2017, Saat:20:56
Son Yorum: Erdi154
  cinsiyetleri hakkinda endiselerim war acaba yardimci olurmusunuz ? hdr942 4 131 23.01.2017, Saat:01:30
Son Yorum: HarunÇ
  cinsiyet hakkında bilgi bahar00 10 333 15.01.2017, Saat:22:08
Son Yorum: bahar00



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status