Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

mehmet yılmaz avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- tkkkf festivalinden aldığım sultanım


 Konu: tkkkf festivalinden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:13:19
#1
Fazla soru sorup kafa açmak istemiyorum Smile Sadece yaşı merak ediyorum.
Ayak ve dışkı fotolarını çektim.
Anormallik gören olup belirtirse hoş olr, tabi çözümleriyle birlikte.
Kuş baya pis, zamanla temizlicem elbet.
Çok yem yiyor, su da iyi içiyor.
Mazlum mazlum duruyor Smile
Şuan güneşe koydum hayvan güneş yesin az.
Tünekleri söylemeyin haledicem onu Smile

Fotoların linkini koyuyorum ki boyutları büyük olduğu için sayfada sorun olmasın.

Bu dışkısı:
fv9qu.jpg

Ayak fotoları:
fv9s1.jpg
fv9t8.jpg
fv9ug.jpg

Kuşa ait fotolar:
fv9vl.jpg
fv9x6.jpg
fvb08.jpg
fvb2c.jpg
fvb49.jpg
fvb6c.jpg
fvb7u.jpg
fvb9k.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:13:38
#2
çok sakine benziyor Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:14:47
#3
güzel kuş mehmet.
amma çok pasaklı (geldiği ortamdan dolayı) o nedenle bir yıka derim ortamı sıcak tutabilirsen bu şekilde hasta olur yavrucak,enfeksiyon kapar.
bunların dışında yaşıda genç daha girmemiş yaşına Smile hayırlı-uğurlu olsun Smile
he önlem olarak 1 hafta vitaform ver derim pis ortamlardan geçiyorlar.
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:14:52
#4
Sakin baya, ilk gün kafeste bana gelemk için delirdi Smile Kafesi çaviriyorum yine benim olduğum tarafa geliyordu. Biraz saldım. Çok kirli olduğu için inanılmaz ağır kokuyor hayvan. Hele bir temizleyeyim o zaman görün Smile

Vitaform mu vereyim yoksa avi vit mi ?

(12.11.2012, Saat:14:47)Nurdan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: güzel kuş mehmet.
amma çok pasaklı (geldiği ortamdan dolayı) o nedenle bir yıka derim ortamı sıcak tutabilirsen bu şekilde hasta olur yavrucak,enfeksiyon kapar.
bunların dışında yaşıda genç daha girmemiş yaşına Smile hayırlı-uğurlu olsun Smile
he önlem olarak 1 hafta vitaform ver derim pis ortamlardan geçiyorlar.
Dün bir yıkama orerasyonu yapayım dedim, haliyle ısırmasından korktuğum için biraz zahmet çektim ama baktım beceremicem hayvanıda sıkmak istemedim bıraktım Smile Üzerine su döktüm az tabi şu fısfıslarla Smile Biraz kendini temizledi. İyice alıştırayım kendimi gerisi kolay. Güneş yedirdim bugün biraz, rahatsızda olmadı, geri aldım şimdi güneşten.
1 hafta derken 1 hafta boyunca mı yoksa haftada 1 mi vereyim ? Veya 1'er gün aralıklarla mı ?
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:03
#5
gün aşırı kullan bir gün ver diğer gün verme.bu şekilde iç organlarda dezenfekte olur ben dün yıkadım bi güzel Smile sonrada kuruttu kendini sobanın önünde Smile
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:08
#6
İşte dün yıkayım dedim birazda tısladı koydum geri kafese Smile
Dışkısı normal mi peki ? Kıvam olarak iyi geldi bana ama rengi çok açık gibi.
Son soru, dışkısı ne renk olursa hastalık belirtisidir ? Muhabbetle aynı şekildeyse gerisiini halederim Smile
Hayvan paso yiyor valla. Somali den getirmişler sanırım Smile
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:08
#7
ne güzzel benımm sultanımçok korkuyodu şimdi yeni yeni kafasını okşatıyor 5 ay fıla noldu alalı mesela bagzı kuşlar 1 yıl da alışır b başına ama kaynaştıkbiz ısırsasa çok acıtmıyor çekirden uzattım mesela gecen 2 parmagımla ikramgagasıyla vurdu alimeistemıyorum diye sonra kaynaştık :Ç)Smile
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:22
#8
Ben şanslıyımdır valla Acik-agizli-gulumseme Zaten kafesin dibinde mazlum mazlum duruyordu, kuşun poposuna ayağına bakamdan kaptım hemen Smile
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:22
#9
Maşallah kardeş güzel bi kuş bulmuşsun hayırlı uğurlu olsun biran önce temizle albino bakmak zordur çok çabuk pislenir Smile Kuşa Kenevir tohumu ver asla hayır demez çok çabuk toparlanır.
Ara
 Konu: Cvp: Feshaneden aldığım sultanım
 Tarih: 12.11.2012, Saat:15:25
#10
(12.11.2012, Saat:15:22)ultramar1987 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Maşallah kardeş güzel bi kuş bulmuşsun hayırlı uğurlu olsun biran önce temizle albino bakmak zordur çok çabuk pislenir Smile Kuşa Kenevir tohumu ver asla hayır demez çok çabuk toparlanır.

Öyle valla Smile Hatta siyah gözlülerden sandım, muhabbetlerde oluyor hani beyaz renk siyah göz, bende de var beyaz siyah gözlü muhabbet 2 tane. Bunu da öyle sandım feshanede belli olmuyordu gözü, incelemedim de. Otobüste ışık çarpınca anladım kırmızı olduğunu. Alıcam diye gözümü baya karartmışım Acik-agizli-gulumseme
Ara
 


tkkkf festivalinden aldığım sultanım konusu
tkkkf festivalinden aldığım sultanım Konusunun Linki Direk Link
tkkkf festivalinden aldığım sultanım Konusunun HTML Kodu HTML Link
tkkkf festivalinden aldığım sultanım Konusu BBCode Linki BBCode Link
tkkkf festivalinden aldığım sultanım Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ilk sultanım cinsiyet ve yaş söyler misiniz metuzo 6 172 04.12.2016, Saat:10:59
Son Yorum: Bıcırık17
  sultanım dişi mi erkek mi ? herkesyolunda 5 267 11.10.2016, Saat:23:50
Son Yorum: herkesyolunda
  yeni sultanım ZaZa 3 253 20.07.2016, Saat:11:38
Son Yorum: ZaZa
  Arkadaşlar yenı cift diye aldıgım papağanlarım hakkında yardım edermısınız cınsıyet borabey10 8 408 14.07.2016, Saat:17:35
Son Yorum: Alperen8
Fikir Yeni aldığım kuşun cinsiyeti umutak 5 510 15.05.2016, Saat:23:27
Son Yorum: ikbal2121
  Yeni aldığım sultan cinsiyeti için yardım sametyilmazzz41 1 450 13.05.2016, Saat:22:18
Son Yorum: newceri
  yeni aldığım sultanımın cinsiyeti nedir sizce emrahcan5891 6 434 07.04.2016, Saat:13:15
Son Yorum: emrahcan5891
  Bugün eş diye aldığım sultanıma bakar mısınız? ofcelen 14 648 06.04.2016, Saat:00:58
Son Yorum: Gogopesttgo
Fikir yeni aldığım papağan ( lütfen yorumlayın ) emrealtan 17 978 19.03.2016, Saat:00:21
Son Yorum: emrealtan
  Yeni Sultanım erge 5 530 28.02.2016, Saat:02:23
Son Yorum: Agarta_544



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status