Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Atacan Vurgun avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Tıslaması geçmedi


 Konu: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:18:19
#1
Arkadaşlar papağanımı alalı 1 ay oldu ama hala tıslıyor ve ele gelmiyor ayrıca kafesinde zilli oyuncak var o hareket edince çok sinirleniyor çıkartmalı mıyım?
Türk Milleti bağımsız yaşamış ve bağımsızlığı varolmalarının yegane koşulu olarak kabul etmiş cesur insanların torunlarıdır bu millet hiç hür olmadan yaşamamıştır,yaşamaz ve yaşamayacaktır

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:19:00
#2
(02.03.2013, Saat:18:19)Atacan Vurgun demiş ki: Arkadaşlar papağanımı alalı 1 ay oldu ama hala tıslıyor ve ele gelmiyor ayrıca kafesinde zilli oyuncak var o hareket edince çok sinirleniyor çıkartmalı mıyım?

benim kuş 4 aydır bende daha yeni yeni tıslaması geciyo onunla ilgilen konuş küçük ikramlar ver ve en önemlisi sabret kuşu korkutmadan incitmeden kuyruğunu filan sev ben öyle yaptım tıslaması geçti sana iyi şanslar
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:19:56
#3
Teşekkürler
Türk Milleti bağımsız yaşamış ve bağımsızlığı varolmalarının yegane koşulu olarak kabul etmiş cesur insanların torunlarıdır bu millet hiç hür olmadan yaşamamıştır,yaşamaz ve yaşamayacaktır

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:22:17
#4
Benim kuşumda aynı nasıl düzelecek bilmiyorum.Sürekli ilgilenmeye çalışıyorum
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:23:43
#5
kuşunuzun yanında ani hareketler yapmayın birde onu sıkıştırmak yerine önce tüneğine sonra parmağınıza gelmesini sağlayın böylece parmağıda tünek zannedip daha kolay alışıyorlar yani bir tünek bir parmak merdiven oynatınSmile
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:23:44
#6
Benim kuşularım evcil olmasına rağmen korkunca, ani hareket olunca tıslama yapıyor.
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 02.03.2013, Saat:23:47
#7
(02.03.2013, Saat:23:44)trm demiş ki: Benim kuşularım evcil olmasına rağmen korkunca, ani hareket olunca tıslama yapıyor.

çok doğru söylüyosun o kuşun kendini savunma hareketidir o geçmez oyüzden çok korkutmamaya bakıcazAlkis
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 03.03.2013, Saat:21:22
#8
Arkadaşlar bugün elimden çekirdek yedirdim ve oynasın diye tünek aldım üstüne çıktı tabi tüneği takmadım elimde tuttum korkmadan çıktı kafasını sevdirdi ve tıslaması artık çok azGulumsemeAlkis
Türk Milleti bağımsız yaşamış ve bağımsızlığı varolmalarının yegane koşulu olarak kabul etmiş cesur insanların torunlarıdır bu millet hiç hür olmadan yaşamamıştır,yaşamaz ve yaşamayacaktır

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 04.03.2013, Saat:15:38
#9
Dediğim gibi çok evcilde olsa tıslama devam eder korktuğunda Gulumseme
 Konu: Cvp: Tıslaması geçmedi
 Tarih: 20.01.2014, Saat:23:42
#10
Merhaba arkadaşlar. Benim sultanım normalde pek tıslamazdı ama 2-3 gündür sakin ortamda bile sürekli tıslıyor. Vücudunda acaba bir problem mi var. Banyo yaptırdıktan sonra oldu. Ancak hapşırma ya da uyuklama yok.
 


Tıslaması geçmedi konusu
Tıslaması geçmedi Konusunun Linki Direk Link
Tıslaması geçmedi Konusunun HTML Kodu HTML Link
Tıslaması geçmedi Konusu BBCode Linki BBCode Link
Tıslaması geçmedi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status