• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tekila'nın gagasımı kırıldı acaba?
#1
Arkadaşlar bu gün havuc yedirirken birşeye dikkat ettim alt gagası kırılmış gibi yada ben mi yanlış gördüm anlamadım. alt gagası sivri değil sanki ortası kırılmışda 2 tane sivrilik oluşmus yada yapısımı öyle anlamadım fotograf almaya çalıştım ama alamadım yardımcı olursanız sevinirim.

#2
Tek parça sivri bir uç olması gerek. Bazen biraz körelmiş halde olabiliyor ama fotoğraf koymadan yorum yapmak çok doğru olmaz.

#3
sultanımın alt gagası da öyle kırık gibi değil ama sivri de değil normal alt gaga sorun olacağını sanmıyorum gagasını kapattığında açıklık kalmıyorsa yem yerken zorlanmıyorsa sorun yoktur

#4
ya kırık gibi değil zaten gayet simetrik oval kedinin kulağı gibi ama azı kapalıyken sıkıntı yok dışatan ilginiz için teşekkür ediyorum ben yine bu gün petshopa gidip diğerlerinin gagasına bi bakayım aynımı Gulumseme

#5
Sultanların alt gagasının ortası yarım daire şeklindedir iki tarafı sivri ortası ice dönük yarım daire gibi. Yani sizin sultanınız normal.

Acemi Sultancik sahibi
#6
Alt gaga demişsiniz onu kaçırmışım okurken. Kusura bakmayın yanlış anlatım için Aglama



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Küstü mü acaba ? Nykleus 5 262 07.02.2017, Saat:22:24
Son Yorum: Ayşe32
  Acaba eş mi istiyor? Srkya00 6 443 15.06.2016, Saat:10:24
Son Yorum: hks
  Ayagına bişey mi oldu acaba ygtozgur 5 707 06.04.2016, Saat:19:15
Son Yorum: ygtozgur
Sad Papaganimin kanadi kirildi lutfen yardimm damlah 7 651 26.03.2016, Saat:16:03
Son Yorum: damlah
Rainbow YEM ve CİNSİYETİ nedir acaba ? power875 5 1,085 14.09.2015, Saat:21:59
Son Yorum: power875
  kuşlarımın ikiside erkekmi acaba tast1234 1 555 15.08.2015, Saat:14:02
Son Yorum: sezer Bey
  Paşam eşmi istiyor acaba :) garipleşti :) ultra_dadas 6 718 15.07.2015, Saat:16:52
Son Yorum: Eski55
  Sultanimin tuyu kirildi cani yaniyor Burakkcicek 2 680 04.06.2015, Saat:08:58
Son Yorum: Burakkcicek
  kuşlara verilen kurd doğrumu acaba cebo0606 2 575 09.03.2015, Saat:18:31
Son Yorum: YunusFF
  Acaba çiftleşmek mi istiyor ozkan12321 3 750 08.09.2013, Saat:16:30
Son Yorum: Damla Kuran



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi