Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Emirrr avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Tarihi Geçmiş Konular


 Konu: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:06
#1
Arkadaşlar üzerinden 2-3 hatta 4-5 ay geçmiş konulara yorum yazarak tekrar gündeme getirmeyelim gündeme geldiklerinde güncel konular kayboluyor en önemliside hastalık konuları zaten ilgi az hastalık konularına birde eski konulara yorum yaparak iyice yok etmeyelim konularımızı. Hepimiz yorum yapmadan önce konuların tarihe bakarsak daha iyi olur ilginize Teşekkür ederim.
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:14
#2
İyi düşünmüşsün Emir kardeşim, 7 aylık konuları tekrar güncelliyorlar.
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:15
#3
Bildirim sistemine noldu ?
F57
1 Grey sultan .Dişi. 2007 doğumlu
1 Dişi WF Clearpied sultan.
1 WF Heavy clear pied sultan- Erkek
1 Çift Jardine Papağanı
1 Dişi Highland Straigh Silver kedi
http://i.imgur.com/RWPgfi6.jpg

Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:17
#4
Kaldırmışlar.. Site şu anda tam anlamıyla çok karıştı.. Online yetkili yok sanırım yeni konular gitti 3-5 aylık konular öne çıktı.. Huh
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:21
#5
arkadaşlar biz buradayız Smile bildirim sistemi eklentisi eskidiği için hatalar vermeye başladı güncel sürümünün gelmesini bekliyoruz...
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:30
#6
Arkadaşlar bu konuda yanlış düşünüyorsunuz. Herkes, her konuya kurallar çerçevesinde istediği gibi yorum yapma hakkında özgürdür.
Forumu sadece güncel konular kısmında takip etmemelisiniz.
Sağlık, üretim vs gibi konularda öğrenmek istediğiniz birşey varsa bu sadece güncel konularda değil eski konularda da mevcuttur.
Zaten admin arkadaşlar ayrıca bir arama butonu yapmış. Orada da sorunuza cevap bulamadığınızda konu açarak fikir alabilirsiniz.
Ben bile eski konulara bazen yorum yapabiliyorum.
Böyle birşey için kimseyi kısıtlayamazsınız kanımca.

Sevgilerimle.
Pearl Dişi - Hürrem Sultan
White Face Erkek - Sultan Süleyman

Alkis
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:32
#7
(04.03.2013, Saat:16:30)uguurlu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bu konuda yanlış düşünüyorsunuz. Herkes, her konuya kurallar çerçevesinde istediği gibi yorum yapma hakkında özgürdür.
Forumu sadece güncel konular kısmında takip etmemelisiniz.
Sağlık, üretim vs gibi konularda öğrenmek istediğiniz birşey varsa bu sadece güncel konularda değil eski konularda da mevcuttur.
Zaten admin arkadaşlar ayrıca bir arama butonu yapmış. Orada da sorunuza cevap bulamadığınızda konu açarak fikir alabilirsiniz.
Ben bile eski konulara bazen yorum yapabiliyorum.
Böyle birşey için kimseyi kısıtlayamazsınız kanımca.

Sevgilerimle.

Abicim Tamam ama 8 ay önce yumurtadan çıkan yavru konusuna hayırlı olsun yada kafes yapımı konusuna 5 ay oncekı bişey belli olmuyor falan bunlar ögrenmeye dayalı degılkı ? öğrenme amaçlı olsa tamam ama genelde 'oyş maşallah,çok güzeller,çirkin,hayırlı olsun,tebrikler'.
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:33
#8
Mantıklı şekilde yazana kimse bişey demez, ama sen gidip 7 aylık konuya "hayırlı olsun" yazarsan iş değişir. :okey:
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:45
#9
Neden değişsinki? Yazımın başında belirttiğim gibi forum kurallarında böyle bir yasak yok. Zaten olması da biraz saçma olur. Ayrıca takdir edersiniz ki herkes sizin gibi foruma hakim olmayabilir.
Konuyu görür, yorumunu yapar. Burada 13 yaşında da üye var, 40 yaşında da Smile

Bence dikkat çekecek, konu açılıp tartışılacak çok daha önemli hususlar var Smile
Pearl Dişi - Hürrem Sultan
White Face Erkek - Sultan Süleyman

Alkis
Ara
 Konu: Cvp: Tarihi Geçmiş Konular
 Tarih: 04.03.2013, Saat:16:56
#10
Forum dilinde buna gereksiz post kasmak denir. Herkesin aynı şekilde yaptığını düşünün, forum kirliliğinden başka bişey olmaz.
Ara
 


Tarihi Geçmiş Konular konusu
Tarihi Geçmiş Konular Konusunun Linki Direk Link
Tarihi Geçmiş Konular Konusunun HTML Kodu HTML Link
Tarihi Geçmiş Konular Konusu BBCode Linki BBCode Link
Tarihi Geçmiş Konular Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Konular liyarpiring 4 393 05.04.2016, Saat:19:28
Son Yorum: öztekin
  Güncel Konular sultanşükrü 0 610 17.12.2014, Saat:22:57
Son Yorum: sultanşükrü
  Açılan konular hakkında akap 0 629 13.10.2014, Saat:22:53
Son Yorum: akap
  Acil Konular Mücahit_ 1 1,060 06.11.2013, Saat:14:11
Son Yorum: AhmetŞ
  Yanlış açılan konular. trm 87 6,458 22.02.2013, Saat:18:14
Son Yorum: trm
  sabit konular gorkem87 4 1,427 13.09.2011, Saat:02:43
Son Yorum: Mehmet



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status