Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

lucky1905 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler


 Konu: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:00:59
#1
Merhaba arkadaslar,

Bitane cips buldum sultanlar sorunsuz yiyebiliyor onuSmile Hem zarai felanda yok. Hipp in TR sayfasina baktim ama TR de bu ürün yok. Belki baska markalarin vardir. Yani cocuklar icin cips, tuzsuz sekersiz diger ek maddelern olmadigi bio bir cips.
4062300158542_s_1.jpg

Ayrica Hipp in TR sayfasina baktim oradaki reisewaffelarida cok seviyor sultanlar. Benimkini verdim mi kemirmeyei felan cok seviyor onu. Bu sayfadaki reiswaffellari alip deneyebilirsiniz.

http://www.hipp.com.tr/index.php?id=1225

Bunlarda benim asiyenin cips ve waffel keyfi Smile

ceyg8cor.jpg

nek3balt.jpg

yaogqo7x.jpg

q5c7io6d.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:11
#2
Çok pasaklı bunlar çooook =)
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:16
#3
cipskuıruyemiş felan bu tarz şeylern içinde tuz yag felan oluyo ve sultanlara zararlıdır.
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:20
#4
(26.01.2013, Saat:01:16)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: cipskuıruyemiş felan bu tarz şeylern içinde tuz yag felan oluyo ve sultanlara zararlıdır.

Ahh be hocam az bi zahmet edipde yazdigim mesajida okusaydin. SAdece basligi okumayip.
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:21
#5
yağ yokmu yani??
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:28
#6
Hala zahmet edip bakmiyosun madem ben koyuverim.
Verdigim linkte, her ürünün altina tikladigin zaman icindekileri yaziyor.
Bu benim koydugum cipsin besin degerleri.

1 tanesinde 0.1gr im altinda yag var. Yani yok denecek kadar az. (fett yazan yag)

olanytho.jpg

Buda koydugum reiswaffelarin besin degerleri.
Buda yine ayni sekilde 0.1gr im altinda.
bweche8z.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:33
#7
Hipp marka ürünleri biliyorum, Türkiye dede satılan ürünleri var
Faydalı bir cipse benziyor, zaten bebekler için üretilen bi çok gıda sultanlar içinde ek besin olarak verilebilir tarzda.
Yaşamak Güzeldir, Ölmekte Öyle...!
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:37
#8
vallahi ben ne tür olrsa olsun kendim bile cips yemiyorum. kaldı ki sultanıma hiç vermemSmile
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:38
#9
Acılı pringles zararsız gayette güzel yani Acik-agizli-gulumseme
Padişahım Smile Sultan dersem beni döver:
Efem <3

Yaşayan Mubişlerim:
Gıdık
Cingöz Smile
Ölen Mubişlerim:Bıdık <3 Şirin
Anna Maria <3 Gümüş [R.I.P] Güzel kuşlarım Sad
Ara
 Konu: Cvp: Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler
 Tarih: 26.01.2013, Saat:01:40
#10
(26.01.2013, Saat:01:37)akdeniz06 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: vallahi ben ne tür olrsa olsun kendim bile cips yemiyorum. kaldı ki sultanıma hiç vermemSmile
Hipp, bebek malzemeleri ve gıdaları üzerine çalışan markadır, normal cipsilerle karıştırmayın. Yağ oranları ve katkı maddeleri zarar verici ölçüde olmadıktan sonra neden verilmesin
Yaşamak Güzeldir, Ölmekte Öyle...!
Ara
 


Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler konusu
Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler Konusunun Linki Direk Link
Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultanlarin Yiyebilecegi Cips ve Benzeri Seyler Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  dişi sultanların kanatları niye düşük olur ? salih43 5 401 22.01.2016, Saat:23:28
Son Yorum: salih43
  Sadece o küçük şeyler sison 1 486 26.06.2014, Saat:22:44
Son Yorum: mehmet yılmaz
  Kuşlarımızın Yiyebileceği Sebzeler,Meyveler, Tahıllar, Tohumlar ve Nutlar Koala 26 4,452 15.05.2014, Saat:21:22
Son Yorum: Mücahit_
  Sultanımıza Cips Yapımı.. Maverick58 4 1,058 10.10.2013, Saat:22:10
Son Yorum: sinan45
  Kuş İçin Cips Ne kadar ZararLıdır erdinc7878 5 877 07.02.2013, Saat:21:28
Son Yorum: İbrahimmm
  Papağanıma yemek istediğim şeyler. farukbas77 14 2,599 31.07.2012, Saat:23:46
Son Yorum: wiki06



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status