Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

jjburak avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- sultanların çevreyi kirletmesi


 Konu: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:04
#1
arkadaşlar bu ızdırabı bir tek ben mi çekiyorum acaba.dışkısını sağa sola yapmasını geçtim kafesin tülünü sirkelerken tüy içinde kalıyorum.siz temizliği nasıl yapıyorsunuz.
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:22
#2
bunu bilmiyormuydunuz alırken Smile

benim kafesde tül bile yok Smile tırnakları takılıyor diye
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:29
#3
biliyordum ama davulun sesi uzaktan hoş geldi galiba
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:41
#4
sultan papağanlari bulundukları yerlerde bir çok hayvanı besler, bir yiyeceğin tamamını hiç bir zaman yemezlerSmile yediklerinin kırıntıları ile başka hayvanlar beslenir, bunun dışında sürekli tüyleri kendini yenileme halindedirSmile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:43
#5
arkadaşlar resim nasıl yükleniyo biri yardım etsin kuşumu yükleyim cinsiyetine bi bakın
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:19:51
#6
(07.02.2013, Saat:19:43)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar resim nasıl yükleniyo biri yardım etsin kuşumu yükleyim cinsiyetine bi bakın
yeni konu açmanız lazım http://www.sultanpapaganlari.com/resimyukle.html
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:20:02
#7
tmm açtım orayada resmi yükledim bi link çıktı sonra napcam
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:20:04
#8
(07.02.2013, Saat:20:02)padisah_40 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: tmm açtım orayada resmi yükledim bi link çıktı sonra napcam
o link i yorum yazılan yere kopyala
 Konu: Ynt: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:20:05
#9
Gülü seven dikenine katlanir Smile

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ara
 Konu: Cvp: sultanların çevreyi kirletmesi
 Tarih: 07.02.2013, Saat:20:34
#10
valla kardeşım benımkıler televızyonun ustune gıdıolar dantellerı ısırıorlar bozuk paraları atıyorlar televızyonun ustu bok tuy dolu Acik-agizli-gulumseme
Ara
 


sultanların çevreyi kirletmesi konusu
sultanların çevreyi kirletmesi Konusunun Linki Direk Link
sultanların çevreyi kirletmesi Konusunun HTML Kodu HTML Link
sultanların çevreyi kirletmesi Konusu BBCode Linki BBCode Link
sultanların çevreyi kirletmesi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sultanların tırnakları kesiliyor mu? hnnsnc 7 1,469 15.02.2015, Saat:16:36
Son Yorum: nebukadnezar
  yumurta ve sultanlarin tasinmasi euqenie 0 352 18.08.2014, Saat:21:41
Son Yorum: euqenie
  Erkek Sultanların Büyük Kaka Yapması mutlukiraz 8 1,627 31.03.2013, Saat:00:11
Son Yorum: AhmetŞ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status