• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultanlarımın eş tutması hakkında bilgi lütfen...
#1
Arkdaşlar sultanları yan yana koyalı 5 gün oldu ve yuvalık olmadığı için eyitimlere devam edioyorum erkek zaten eşi benzeri olmayan bişi 1.5 aydır daha elimden dal darı bile yemedi Acik-agizli-gulumseme ama dişi daha 5. gün de parmağıma çıktı ve birbirlerine kur yapıyorlar erek dişiyi kaşıyor dişide onuj kaşıyor yarın yuvalık alıp takıyımmı yoks ayitime devammı ediyim acil cevaplarınız sevinirim şimdiden teşşekkürler he bide parmağıma çıkınca sultanıma çekirdek veremmi ne dersiniz
önceki konu altına yorum yapmadım çünki kimse bakmıyor adminlerden ricam bu konuyu silemsinler
[Resim: fotoraf0079h.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

[Resim: http://www.resimagaci.com/img/rd95hb.jpg]

Grey split to pied erkek
pearl pied dişi.

#2
dişişiler herzaman erkeklerden önde gelişirler onun için erkeğede biraz daha zaman verirsen iyi olur cekirdek için de bişey olmaz herhalde Gulumseme

kazım, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 26.08.2011 tarihinde katılmıştır.
#3
daha ne istiyorsun.bence yuvalığı takarsan eğitime ara vermen gerekicek.yada eğitime devam edip yuvalığı takmıcam. Daha benimkiler gözgöze bile gelmiyorlar.

Tıbbi Laboratuvar Teknikeri
#4
ozaman yarın yuvalık alıp takıcam ama bir sorum daha olcak dişi kuşum uçamıyor az bi uçup düşüyor neden olur bu bide sürekli uyukluyor arda uyanıp kendini ve erkek sultanımı kaşıo sonra tekrar uyuyo kur sırasında uyuyya kalıo bu neden olur ??

[Resim: http://www.resimagaci.com/img/rd95hb.jpg]

Grey split to pied erkek
pearl pied dişi.

#5
Dişiyi yeni mi aldınız dışkısı nasıl her hangi bir ishal durumu var mı kontrol ettiniz mi? Artı olarak kuşların yakından ve net yüz ve ayak resimlerini de paylaşırmısınız.

-Lütfen Spam, Reklam, Argo ya da Hakaret Gibi Uygunsuz İçeriğe Sahip ve T.C. Yasaları İle Ahlak, Dil ve de Forum Kurallarına Uygun Olmadığını Düşündüğünüz Konu ve Yorumları Hemen Altındaki "RAPOR ET" Butonuna Tıklayarak Yöneticilere Rapor Ediniz.
-Mutlaka Bilgi Bankamızı okuyun.
-Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!

FACEBOOK: CengaverSedat
#6
dişimi alalı yaklaşık 5 gün oldu aldığımda samsundan kastamonuya getirdim biraz ishali vardı ama şu anda dışkısı iyi normal yani

dişi sultanım resimleri ( pakize Smile
[Resim: fotoraf0081y.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0082o.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0084a.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0086i.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0087uy.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

bu da erkek sultanım (mülayim Smile

[Resim: fotoraf0001ox.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0002ec.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0005t.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
[Resim: fotoraf0006jb.jpg]
çekebildiğim resimler bunlar daha sonra dijital foto makinası ile çekip koyarım

[Resim: http://www.resimagaci.com/img/rd95hb.jpg]

Grey split to pied erkek
pearl pied dişi.



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Lütfen yorum alabilir miyim ? berkantkeskin28 14 334 18.04.2017, Saat:17:20
Son Mesaj: berkantkeskin28
  Kuşumun durumu ortada, lütfen yardım ! berkantkeskin28 19 576 18.03.2017, Saat:00:08
Son Mesaj: raifmeric
  Kuşların durduğu oda hakkında rumeliruzgari 2 138 15.03.2017, Saat:04:41
Son Mesaj: Emrullah
  Papağanım hakkında bir şey sorucam BirYabancı 15 528 20.02.2017, Saat:16:45
Son Mesaj: MİÇO129
  Çiftleşme hakkında yardım rumeliruzgari 2 191 04.02.2017, Saat:23:30
Son Mesaj: paşa40
  ötüşü hakkında video yükledim bakar mısınız arkadaşlar paşa40 2 218 31.01.2017, Saat:06:27
Son Mesaj: muratyildiz27
  Petshoplar hakkında BirYabancı 11 480 29.01.2017, Saat:20:31
Son Mesaj: BirYabancı
  Evcilleştirme hakkında bi sorum var BirYabancı 3 231 26.01.2017, Saat:00:24
Son Mesaj: BirYabancı
  Lutino Sultan Papağanı hakkında DarkPassenger 10 492 21.01.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: DarkPassenger
Bilgi Arkadaşlar monk papağanı hakkında bilgi verirmisiniz Alperen8 1 205 13.01.2017, Saat:21:27
Son Mesaj: Alperen8



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi