Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

slymn avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- sultanlarımın davranışları


 Konu: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:12:55
#1








arkadaşlar kuşlarımın cinsiyeti hakkında bilgi istiyorum. ötmeyen kesinlikle erkek ama ötenin ne olduğunu anlayamıyorum birde böyle ötmesinin sebebi nedir?
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:13:12
#2
2. videoda sol taraftaki kuş erkek ve yaptığı ötüş kur ötüşü, dişiye kur ötüşü yapıyor. Yani çiftleşmek istiyor.
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:13:40
#3
İkiside erkek o zaman
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:14:54
#4
hahaha Acik-agizli-gulumseme resmen istiyo dişiden de dişiniz hiç pas vermiyor Smile
Heart
Heart
Heart
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:17:12
#5
Bende de durum sizinkinin tam tersi dişi kur ötüşü yapıyor ama erkek pas vermıyo. Bende bekledım sabırla yuvalık falan taktım erkekde yuvaya girip cıkmaya basladı sizinde beklemekden baska yapacagınız yok.
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:17:44
#6
(30.03.2013, Saat:14:54)cicikuş Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hahaha Acik-agizli-gulumseme resmen istiyo dişiden de dişiniz hiç pas vermiyor Smile

nasıl versin oda erkekmiş Clap Blank
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 30.03.2013, Saat:23:41
#7
(30.03.2013, Saat:17:44)cafer-seher Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(30.03.2013, Saat:14:54)cicikuş Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hahaha Acik-agizli-gulumseme resmen istiyo dişiden de dişiniz hiç pas vermiyor Smile

nasıl versin oda erkekmiş Clap Blank

Acik-agizli-gulumseme hadi ya Acik-agizli-gulumseme Acik-agizli-gulumseme bilmiyodumBlush
Heart
Heart
Heart
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 31.03.2013, Saat:00:31
#8
F04 Acik-agizli-gulumseme Gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 31.03.2013, Saat:00:33
#9
BlankBlankBlankBlankBlankBlankBlankBlank
Ara
 Konu: Cvp: sultanlarımın davranışları
 Tarih: 31.03.2013, Saat:09:32
#10
(30.03.2013, Saat:14:54)cicikuş Nickli Kullanıcıdan Alıntı: hahaha Acik-agizli-gulumseme resmen istiyo dişiden de dişiniz hiç pas vermiyor Smile

ben öteni dişi diye almıştımSmile)) ama benim bu 3. vaka'm sürekli ikiside erkek çıkıyo ya o yüzden ikiside birbirinden istiyoSmilehahahaha

(30.03.2013, Saat:13:12)trm Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 2. videoda sol taraftaki kuş erkek ve yaptığı ötüş kur ötüşü, dişiye kur ötüşü yapıyor. Yani çiftleşmek istiyor.

bu ötene kesinlikle erkek diyebilirmiyiz?
Ara
 


sultanlarımın davranışları konusu
sultanlarımın davranışları Konusunun Linki Direk Link
sultanlarımın davranışları Konusunun HTML Kodu HTML Link
sultanlarımın davranışları Konusu BBCode Linki BBCode Link
sultanlarımın davranışları Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Resim Sultanlarımın cinsiyet ve yaşları hakkında ErcanÖzkaya 1 177 22.11.2016, Saat:01:55
Son Yorum: ErcanÖzkaya
  selamlar sultanlarımın cinsiyet ayrımı için bilgilerinize ihtiyacım var fiastama 16 353 23.10.2016, Saat:01:43
Son Yorum: mazlum
Heart Sultanlarımın cinsiyetleri ve yaşlarını bilmiyorum. adikazanova 2 409 02.11.2015, Saat:20:49
Son Yorum: adikazanova
  sultanlarımın yaşları yetkin58 8 559 16.07.2015, Saat:16:22
Son Yorum: yetkin58
Exclamation Sultanlarımın Hangisi Dişi Hangisi Erkek Anlamadım Yardımcı Olur musunuz ? xemrahx 6 807 30.06.2015, Saat:10:10
Son Yorum: Abdullah Parlar
  Sultanlarımın Cinsiyeti Hakkında Bilgi canolx 0 330 26.06.2015, Saat:16:25
Son Yorum: canolx
  yavru sultanlarımın cinsiyeti nedir ? raven 5 784 24.06.2015, Saat:22:50
Son Yorum: raven
  Sultanlarımın cinsiyerleri hakkında yardımcı olur musunuz? YavuzSelim 8 649 21.06.2015, Saat:22:42
Son Yorum: Haluké
  Sultanlarımın yaşı mickeythebird 6 536 27.05.2015, Saat:14:50
Son Yorum: mickeythebird
  sultanlarimin cinsiyeti nedir? ahmet8411 4 548 25.05.2015, Saat:20:11
Son Yorum: samettt



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status