• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultanlarım ne zaman çiftleşir ?
#1
Merhaba arkadaşlar,
Sultanlarım ne zaman çiftleşecekler ? Dişi sultanı alalı yaklaşık 4 ay oluyor, yuvalığa girip çıkıyorlar ama hiç çiftleştiklerini görmedim, ikisi de aynı anda yuvaya giriyorlar 5 dk falan duruyorlar içeriden tıkır tıkır sesler geliyor sonra da çıkıyorlar, ne yaptıklarını bir türlü anlamadım, hiç yumurtlama da olmadı, bazen erkek olan diğerini dövüyor, bazende erkek dişiye kafasını kaşıtıyor iyi anlaşıyorlar, ne yapamam gerekiyor bu konuda bana bilgi vermenizi rica ediyorum. Nasil Videolarını da ekliyorum şimdiden teşekkür ederim.





#2
çaki sesleir duyar duymaz ötmeye başladığı için videoların sesinden pek bişey anlayamadım Acik-agizli-gulumseme hiç çiftleşme olduğunu gördünüzmü* yaşları ve olgunlukları tam olmadığı için yavrulama olmuyor olabilir.

KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
#3
dişinin cinsiyetinden eminmisiniz ikiside erkek olma ihtimali var . grey kesin erkek ama diğeri dişimi çözemedim Smile

#4
(20.02.2013, Saat:01:13)mervano demiş ki: dişinin cinsiyetinden eminmisiniz ikiside erkek olma ihtimali var . grey kesin erkek ama diğeri dişimi çözemedim Smile

daha önce arkadaşlar dişi olduğunu söylediler, ayrıca hep tek tip öttü hiç diğer erkek gibi melodik öttüğünü görmedim. önceki konu linki de budur. http://www.sultanpapaganlari.com/konu-pa...-6855.html

Sultanlarım;

Normal Gri Erkek : Bıcırık
Pearly Dişi : Bıcırnaz
#5
valla bilmiyorum arkadaşlar neye dayanarak dişi demişler ama bana dış görünüşü daha çok erkeği andırdı tabi yanılıyor olma ihtimalim var zamanı geldiğinde kur yaptığında en doğru sonucu görürsün .

#6
(20.02.2013, Saat:01:26)mervano demiş ki: valla bilmiyorum arkadaşlar neye dayanarak dişi demişler ama bana dış görünüşü daha çok erkeği andırdı tabi yanılıyor olma ihtimalim var zamanı geldiğinde kur yaptığında en doğru sonucu görürsün .

İyide erkek olsa 4 aydır bir erkek ötüşü sergilemez mi ? hep tek tip ötüyor, erkek olan konuşuyor zaten, ama ben halen neden çiftleşme olmadı onu merak ediyorum, kızgınlık yumurtlaması da olmadı. ama sizden başkada yardımcı olan arkadaş yok galiba size de ayrıca teşekkür ediyorum.

Sultanlarım;

Normal Gri Erkek : Bıcırık
Pearly Dişi : Bıcırnaz


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  sultanlarım çifleşemiyor bsrcnrkskn 0 112 19.03.2017, Saat:21:03
Son Mesaj: bsrcnrkskn
  sultanlarım sonunda yumurta yaptı lokumm 5 193 13.03.2017, Saat:23:41
Son Mesaj: lokumm
  Yavru Ne Zaman Yem Kırmaya Başlar? ünal64 0 117 02.03.2017, Saat:18:26
Son Mesaj: ünal64
  ne zaman yanına eş atmalıyım paşa40 6 229 18.02.2017, Saat:22:46
Son Mesaj: paşa40
  Sultanlarım çiftleştikleri halde yumurta vermiyorlar!! lokumm 13 459 08.02.2017, Saat:12:07
Son Mesaj: lokumm
Question Papağanım Saldirgan Ciftlesir mi? Enes Bey 2 207 06.02.2017, Saat:01:13
Son Mesaj: Enes Bey
  Eşe ne zaman atılır? kırmızıpapağan 2 242 09.12.2016, Saat:21:36
Son Mesaj: murat3576
  Sultanlarım çiftleşmiyor BademTarçın 6 429 01.11.2016, Saat:20:38
Son Mesaj: Alperen8
  sultanlarım çiftleşmiyor acar41 0 211 01.11.2016, Saat:15:53
Son Mesaj: acar41
  Çiftleşme ne kadar zaman sürer. Yuvanın içi nasıl olmalı. xyerhan 9 1,199 01.08.2016, Saat:23:41
Son Mesaj: xyerhan



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi