Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

hatratom94 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?


 Konu: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:18:44
#1
Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
Herhangi bir zararı olur mu?
Cevaplarınızı bekliyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:18:56
#2
Çoğu kişi yararlı der ama zararlı zararı şudur sulatnlar midelerinde ait salgılayarak sindirimi sağlamazlar o yüzden sirke midelerinde asit oluşumuna sebeb olur ve sindirim sistemine zarar verir benim bilgim bu diğer arkadaşlarda yorum yazarsa oturur konuşuruz.
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:18:58
#3
Tuna abiye katılıyorum.
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:20
#4
Aslında bende internetten okudum dünyaca ünlü bir veteriner bile sirkenin ne kadar zararlı oldugunu yazmış o yuzden bir foruma yazayım ne kadar dogru ne kadar yanlıs sagolasınız tuna bey bilgileriniz için vitamine devam =)
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:29
#5
Birşey değil Aykut bey Vitamine devam edin Gulumseme
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:31
#6
ben elma sirkesini bonyo suyuna katıyordum tüyleye ve vücuduna iyi geliyordu daha parlak oluyordu
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:31
#7
elma sirkesi zaten besin olarak degıl dedıgınız gıbı asit etkisi yaparak iç parazitleri temizlemesi için kullanılıyo.genel parazitler için yani
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:35
#8
(20.02.2013, Saat:19:31)Bilecik-İzmir demiş ki: elma sirkesi zaten besin olarak degıl dedıgınız gıbı asit etkisi yaparak iç parazitleri temizlemesi için kullanılıyo.genel parazitler için yani

Zaralı birşey farzedelim temizliyo ama bu kuşun midesi asit üretmiyo onun için o asit zarar veriyo emin olun bunu hiçbir veteinerde önermez
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:39
#9
(20.02.2013, Saat:19:35)tuna demiş ki:
(20.02.2013, Saat:19:31)Bilecik-İzmir demiş ki: elma sirkesi zaten besin olarak degıl dedıgınız gıbı asit etkisi yaparak iç parazitleri temizlemesi için kullanılıyo.genel parazitler için yani

Zaralı birşey farzedelim temizliyo ama bu kuşun midesi asit üretmiyo onun için o asit zarar veriyo emin olun bunu hiçbir veteinerde önermez

polemiğe girmicem ama cogu tecrübeli üretici elma sirkesi kullanılıyo.ben bunu bılıyrum
 Konu: Cvp: Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi?
 Tarih: 20.02.2013, Saat:19:42
#10
(20.02.2013, Saat:19:39)Bilecik-İzmir demiş ki:
(20.02.2013, Saat:19:35)tuna demiş ki:
(20.02.2013, Saat:19:31)Bilecik-İzmir demiş ki: elma sirkesi zaten besin olarak degıl dedıgınız gıbı asit etkisi yaparak iç parazitleri temizlemesi için kullanılıyo.genel parazitler için yani

Zaralı birşey farzedelim temizliyo ama bu kuşun midesi asit üretmiyo onun için o asit zarar veriyo emin olun bunu hiçbir veteinerde önermez

polemiğe girmicem ama cogu tecrübeli üretici elma sirkesi kullanılıyo.ben bunu bılıyrum
Zaten amacım polemik yaratmak değil burda herkes bilgisini paylaşıyo Bende gerek veteriner arkadaslarım gerekse uzman veteriner videolarından bunu öğrendim uyguluyorum kuşlarıma
 


Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi? konusu
Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi? Konusunun Linki Direk Link
Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultanımın suyuna elma sirkesi damlatsam sorun teşkil eder mi? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  bugun aldıgım sultanımın yaşı carl 7 438 19.03.2017, Saat:01:22
Son Mesaj: ngnmtl
  Dün gece ölen yavru sultanımın ardından ; berkantkeskin28 8 155 19.03.2017, Saat:01:19
Son Mesaj: ngnmtl
  Sultan papaganımın suyuna portakal suyu katsam bi sakıncası olurmu ? emrahkolcu25 4 137 11.03.2017, Saat:01:09
Son Mesaj: emrahkolcu25
  sultanımın videodaki ötüşü ve hareketleri ne anlama geliyor paşa40 9 174 05.03.2017, Saat:22:33
Son Mesaj: raifmeric
Sad Sultanımın dışkısını yaptığı yer srykgtc 3 351 23.02.2017, Saat:11:27
Son Mesaj: srykgtc
  Sultanımın göz enfeksiyonu olabilirmi ? SelinTsn 1 292 23.07.2016, Saat:15:46
Son Mesaj: SelinTsn
Star sultanımın ayna sevdası. SelinTsn 6 321 18.07.2016, Saat:22:38
Son Mesaj: SelinTsn
  sultanımın gözünün etrafındaki tüyler döküldü. SelinTsn 2 240 18.07.2016, Saat:22:30
Son Mesaj: SelinTsn
Heart sultanımın kafes sıkıntısı SelinTsn 2 284 18.07.2016, Saat:22:20
Son Mesaj: SelinTsn
Star İki sultan papaganimda erkek sorun olur mu Pamukyamur 6 414 20.06.2016, Saat:15:25
Son Mesaj: Pamukyamur



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status