• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultanımın sesı çıkmaz oldu neden acaba ?
#1
mrhb arkadaslar papagı alalı 1 hafda oldu geldigi 2 gün ötüyodu son günlerde hiç ötmüyo sürekli dalgın pasifleşdi ben yenı oldugum için bilmiorum neden böyle yapdıgını bilen warmı acaba ?


#2
Hep neşeli olcak diye birşey yok fakat ; ishal de olabilir . dışkısına bakarsanız iyi olur.

Jako Papağanı = Yakup
#3
ilk aldıgımda ishaldide şimdi normal geçdi yani birde muhabbet kuşlarına verılen küncü şeklinde bi yem war adını bilmiyorum Smile sadece onu yiyor çekirledgi kuruyo içini geri atıyo darı türü yeşillik türü hiçbişey yemiyo mamada yapdım verdim nafile alışamadıgındanmı acaba ?

#4
ondada olabilir yeni oldugu için sonuçda daha yadırgar dedigim gibi hepde ötücek diye birşey yok Smile

Jako Papağanı = Yakup
#5
bizimki hiç ötmüyor deli oluyorum bu kadar ilgiyi başka bi kşa göstersem dil öğretmeni olurduBlank

#6
arkadaşlar benim 2tane sulan papanım var hangisi erkek hangisi dişi bilmiyorum nasıl ögrenirim lutfen bana yardımcı olurmusunuz



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultanımın kafa tüyleri koptu yerine çıkarmı :( CansuHakan 2 274 19.03.2017, Saat:14:16
Son Yorum: CansuHakan
  böyle durmasının sebebi nedir acaba? miracmusmul61 0 203 23.02.2017, Saat:12:43
Son Yorum: miracmusmul61
  Neden kur otusu yapmiyor ? Erdi154 4 251 21.02.2017, Saat:18:14
Son Yorum: raifmeric
  papağanım neden tüm vaktini bir örtünün içinde geçiriyor TahinPekmez 3 282 18.02.2017, Saat:00:03
Son Yorum: Eminepelin
  Neden böyle yapıyor? pırpır 2 267 24.12.2016, Saat:21:46
Son Yorum: pırpır
  acaba şimdide ishalmi oldu niloya 1 218 13.12.2016, Saat:13:54
Son Yorum: niloya
  Bizimkine bi haller oldu Derdar 2 770 10.06.2016, Saat:18:34
Son Yorum: chachaafb
  Sultanımı alalı bir hafta oldu acaba dışarı mı çıkmak istiyor 7gokhan 9 759 30.01.2016, Saat:14:59
Son Yorum: 7gokhan
  Bu neden böyle yapıyor ? ynskc 5 886 03.01.2016, Saat:13:10
Son Yorum: nomercy
  sizce bu ötüsler neden bl0ody41 8 1,397 20.12.2015, Saat:23:43
Son Yorum: SedatCengaver



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi