• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultanımın kuyruklarını çektim
#1
Arkadaş geçen hafta aldığım sultanımın kuyrukları kırık kırık yamuk yumuktu internetten kısa bir araştırma yaptım ve çektim hepsini hiç kanama falan olmadı sizce bi sıkıntı olurmu sizce sonradan içim rahat etmedi.

#2
neden ? benimkinin de kırıktı zamanla kendi kendine düştü. çekmekteki amacını anlamadım açıkçası. keşke çekmeseydin.

    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




#3
(11.04.2012, Saat:20:31)magnelizma demiş ki: Arkadaş geçen hafta aldığım sultanımın kuyrukları kırık kırık yamuk yumuktu internetten kısa bir araştırma yaptım ve çektim hepsini hiç kanama falan olmadı sizce bi sıkıntı olurmu sizce sonradan içim rahat etmedi.

Arda keşke böyle birşey yapmadan önce sorup,ondan sonra yapsaydın.İş işten geçtikten sonra sormanın pek bir anlamı yok, hiç iyi birşey yapmamışsın...

#4
artık evcilin seni öcü gibi görürse şaşırma.

#5
Bence kesseydin daha iyi olurdu .Çekmektense

Padişahım Smile Sultan dersem beni döver:
Efem <3

Yaşayan Mubişlerim:
Gıdık
Cingöz Smile
Ölen Mubişlerim:Bıdık <3 Şirin
Anna Maria <3 Gümüş [R.I.P] Güzel kuşlarım Sad
#6
(11.04.2012, Saat:20:31)magnelizma demiş ki: Arkadaş geçen hafta aldığım sultanımın kuyrukları kırık kırık yamuk yumuktu internetten kısa bir araştırma yaptım ve çektim hepsini hiç kanama falan olmadı sizce bi sıkıntı olurmu sizce sonradan içim rahat etmedi.

bende ilk erkeği aldığımda aynen dediğin gibiydi kuşun her tüğünde kırık vardı nerdeyse hiç dokunmadım 7 ay fln oldu şimdi kuğu gibi bi tane yamukluk yok zaten bu hayvanlar günlerinin neredeyse çoğunu tüylerini düzelterek geçiriyolar neyse toparlar inşAllah

:::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  bugun aldıgım sultanımın yaşı carl 7 566 19.03.2017, Saat:01:22
Son Mesaj: ngnmtl
  Dün gece ölen yavru sultanımın ardından ; berkantkeskin28 8 294 19.03.2017, Saat:01:19
Son Mesaj: ngnmtl
  sultanımın videodaki ötüşü ve hareketleri ne anlama geliyor paşa40 9 285 05.03.2017, Saat:22:33
Son Mesaj: raifmeric
Sad Sultanımın dışkısını yaptığı yer srykgtc 3 399 23.02.2017, Saat:11:27
Son Mesaj: srykgtc
  arkadaşlar videoyuda çektim bi bakar mısınız paşa40 5 253 27.01.2017, Saat:15:49
Son Mesaj: paşa40
  Sultanımın göz enfeksiyonu olabilirmi ? SelinTsn 1 335 23.07.2016, Saat:15:46
Son Mesaj: SelinTsn
Star sultanımın ayna sevdası. SelinTsn 6 398 18.07.2016, Saat:22:38
Son Mesaj: SelinTsn
  sultanımın gözünün etrafındaki tüyler döküldü. SelinTsn 2 274 18.07.2016, Saat:22:30
Son Mesaj: SelinTsn
Heart sultanımın kafes sıkıntısı SelinTsn 2 326 18.07.2016, Saat:22:20
Son Mesaj: SelinTsn
  dişi sultanımın duvar kemirmesi prens3331 2 461 16.05.2016, Saat:17:01
Son Mesaj: sultan hastası



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi