• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultanımın cinsiyeti ve yaşı hakkında yardımcı olurmusunuz
#1
Fikir 
Merhaba Arkadaşlar 13 kasım 2011 de gezerken bir petshop a girerek bu kuşları gördüm ve çok hosuma gitti kuş dıyorum cunku o gune kadar hakkında hıcbır fıkrım bılgım yoktu Smile
Kafesten içeri parmağımı soktum ve ilk tepki veren bu kuştu ve bunu alacağım dedim.Eve geldim ve derin araştırmalara girdim dişi kuşların tek tip ses cıkardıgını okudum ılk gece sadece curk curk yapıyordu sabah degıstırecektım ama sabahın korunde olmadık sesler cıkarmaya basladı ve degıstırmekten vazgectım.

[Resim: 79700731.jpg]
[Resim: 13449063.jpg]
[Resim: 72919952.jpg]
[Resim: 39896108.jpg]
[Resim: 71226266.jpg]
[Resim: 98721818.jpg]
[Resim: 83652750.jpg]

Fiziki özellikleri yani tüy rengi filan dişi oldugunu gosterıyor ama ötüşleri erkekliğini gösteriyor olabilirmi? bu videodakinden daha degısık seslerde cıkarıyor.Hatta Sanki cicikuş dercesine ötüyor (:

Bugun sultanıma elimden cekirdek yedırtmenın mutlulugunu yasadım Smile)


buda ses videosu





buda başka bir ses videosu




#2
Kafasında sarı lekeler oluşmaya başlamış erkek olabilir ama asıl ötüşlerini bilmeden kesin bir sonuç söylenemez.1-2 hafta kadar bekleyin ve kafesteki marul galiba onu alın arada bir bolca yıkayarak siz verin.Yoksa ishal olabilir ve yemliğinde çok fazla çekirdek bulunmasın günlük sadece 5-6 tane yemesi gerekir.

#3
kuşunuz erkek sağlıkla yaşasın

serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#4
Faruk ve Serkan hocam cevaplarınız için çok teskkür ederim

Marulu aldım dediğiniz gibi yapacagım kafeste sadece cekirdek yok kuş yemi var ama kucuk bır tasa bugun cekırdek koydum ve bıraz yedı zaten fazla yemesının sakıncalı oldugunu okudum tedbirli davranıyorum.

Serkan hocam çok kesin konuştunuz nasıl emin olabildiniz?merak ettim sadece dişi resimlerine baktıgımda ben benimki galıba dişidir demiştim.

Birde yaşı hakkında birşeyler söylenebilirmi?

#5
koç gibi erkek olcak bu... (tahmindir)

Bir varmış Bir yokmuş....
#6
teşekkür ederim ibrahim hocam yaşı hakkında bir tahminde bulunabilirmiyiz? birde erkek resimlerine ne kadar baktıysam yanakları sapsarı benımkı ise gri kafam karısıyor dişi diye korkuyorum Smile



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  ACİL YARDIM!!! Yaş hakkında Bilgilendirirmisiniz lütfen. Gezgin 1 27 3 saat önce
Son Mesaj: Nsp
  8 Aylık kusum cinsiyeti ne yardım ci olurmusunuz Kamilnahide 2 137 10 saat önce
Son Mesaj: raifmeric
  Yaşı hakkımda yardım edermisiniz erayigdeli 7 120 Dün, Saat:13:30
Son Mesaj: erayigdeli
  cinsiyeti ve yaşı hakkında bilgi alabilir miyim arkadaşlar miracmusmul61 3 75 Dün, Saat:05:54
Son Mesaj: miracmusmul61
  Cinsiyeti ne olabilir..? badkit 6 140 26.04.2017, Saat:18:50
Son Mesaj: papi_35
  2 aylık acaba cinsiyeti nedir xkaan27x 4 129 25.04.2017, Saat:18:14
Son Mesaj: xkaan27x
  Cinsiyet ve Yaşı yardım. ElestiriBey 4 97 25.04.2017, Saat:12:48
Son Mesaj: raifmeric
  Papağanımın cinsiyeti belirlenemiyor ErtugrulSahin 2 140 23.04.2017, Saat:20:09
Son Mesaj: ErtugrulSahin
  Lutino cinsiyeti Aksoy65 1 127 22.04.2017, Saat:16:08
Son Mesaj: Emrullah
  Cinsiyeti bilen çıkmadı daha Esmer24006 18 413 22.04.2017, Saat:15:40
Son Mesaj: Esmer24006



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi