• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultanımı alalı 1 ay oldu kafesinden çıkarmalı mıyım?
#1
benım bı sultan papaganım var yaklaşim 1 ay oldu kafesınden yavaş yavaş dışarıya cıkartmam ıcın ne yapmalıyım bana yardımcı olurmusunuz

#2
Merhaba doruk 1 aydır hiç salmadın mı kuşu?
Kafes içi eğitimi tamamladın mı peki? yani parmagını uzattıgında gel dediğinde geliyor mu?

#3
eyıtımı cok ıyı ama kafesten dışarı cıkarmak ıstıyorum bıde şöyle bışeyvar kafesın kapısını actıgımda tıslıyo kfeste gezınıyo oynuya ama dışarıya cıkaramıyorum bunun sebebı nedır acaba
bı ara cıkarmaya calıştım korktugunu hıssettıyımden cıkartmadım bende önce bılgı alıyım oyle hareket edıyım dedım
valla parmagımı uzattıgımda tıslıyo

#4
'' eyıtımı cok ıyı ama kafesten dışarı cıkarmak ıstıyorum bıde şöyle bışeyvar kafesın kapısını actıgımda tıslıyo ''


eğitimden kastın nedir burak? eğer eğitimi iyi ise kapıyı açtığında parmagına rahatlıkla gelmesi gerek

#5
elıme bazen gelı bagzen tıslıyo


#6
Forumda önerilen; kafes içinde eline tamalıştırmadan dısarıya salmamanız.

Ama ben de derim ki; kafesin kapısını aç parmagına gelmesını sagla gelmıyorsa da gerı cekıl rahat bırak kendısı sonunda cıkacaktır.1aydır kafeste kuşcağız.



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Alalı 3 ay oldu 6aylık kuşum ötmüyor. Fmc25 4 242 21.04.2017, Saat:18:51
Son Yorum: raifmeric
  bir şeyler oldu hırçınlaşdı Fahrist 4 325 10.01.2017, Saat:17:15
Son Yorum: cibuti
  Almalı mıyım ? by12 1 276 21.12.2016, Saat:21:09
Son Yorum: erkanmedeni®
  Sultanımı 5 aydır eğitemedim. muharremp 9 939 30.05.2016, Saat:07:52
Son Yorum: hkn345
  Arkadaşlar 3 ay oldu hala alışmadı resmen kafayı yedirir. stevejobs25 13 1,469 11.05.2016, Saat:11:38
Son Yorum: Feyza Nur
  20 gün oldu alışmıyor marmaris 13 1,582 26.04.2016, Saat:21:28
Son Yorum: cagrisev
  3 hafta oldu anlasamiyoruz.. Hasanyildiz 10 1,467 21.04.2016, Saat:08:56
Son Yorum: HarunÇ
  Eve geleli 4 gün oldu. Derdar 4 671 08.04.2016, Saat:09:01
Son Yorum: Derdar
  Elimden korkar oldu. ofcelen 6 921 16.02.2016, Saat:18:03
Son Yorum: ofcelen
  1 ay oldu hala benden korkuyor!! İbrahim061 5 1,352 16.02.2016, Saat:16:39
Son Yorum: EKOL



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi