Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
gorkamorka avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- sultanımda sanırım bi problem var :(


 Konu: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:07
#1
Hiç yem yemiyor, ben dışarı çıkarıp ağzına tutuyorum ancak öyle yediriyorum, su içtiğini de nadiren görüyorum, biraz keyifsiz gibi fazla hareket etmiyor.. genellikle bir uyku halinde ve titriyor dışkısı normal gözüküyor kontrol ediyorum sürekli.. evin içi 21 derece civarında.. nesi var anlamadım, suyuna vitamin ekledim ama başka napabilirim bilmiyorum..
2s0ekxh.jpg
mhjrt.jpg
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:33
#2
o tünek ne öyle...
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:36
#3
doğal ortamındaki gibi olsun dedim..
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:43
#4
kafes tercihin çok yanlış

Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:47
#5
ilk önce kafesinizi ve tüneklerinizi değiştirmenizi öneririm kare yada dikdörtgen kafeslerden kullanmalısınız.
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:47
#6
ben ne diyorum siz ne diyosunuz yaa*? eleştiri yapın diye açılmadı başlık dikkat ederseniz, yardımcı olabilirseniz diye açıldı..
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:49
#7
doğal ortam gibi olsun diyorsanız 1meyva ağacı dalı kesin bence yapmış olduğunuz şekildeki dünekte durmak sultancık için çok daha zahmetli ,ayrıca yem yemiyor demişsiniz nekadar süredir yemiyor genel durumu iyi gözüküyor çünkü
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:15:54
#8
biraz önce yem yedi, suda içti ama yemlikleri kafesin yukarısına çıkarmam gerekti, beni daha çok titremesi ve uyuklar halleri endişelendiriyor
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:17:09
#9
evin içi 21 derece demişsin. belki bi an düşmüş olabilir malum illa ki cam pencere kapı açabiliyoruz. soğuk almış olabilir. sıcaklığı sabit tutabilirsin ya da biraz daha yükseltebilirsin.

kafes için yapılan yorumlara katılıyorum fakat o şuan için ikinci planda. öncelikle kuş bi kendine gelsin. ve foto makinesinden mi bilemiyorum ama o dışkının beyaz olan kısmı pembe mi bana mı öyle geliyor çekim moduyla alakalı bişi mi yoksa ?

ayrıca kafesi hemen değiştiremesen de tüneği en acilinden değiştirmeni tavsiye ederim kuşunun rahatlığı açısından Wink
inşallah tez zamanda iyileşir.

hatta şuan tüneği şu şekilde değiştirebilirsin; iki çubuk üst üste değil de yan yana olsa daha rahat basabilir gibime geliyor... bi de öyle dene bakalım nasıl olacak Smile
1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
Ara
 Konu: Cvp: sultanımda sanırım bi problem var :(
 Tarih: 11.11.2012, Saat:18:42
#10
(11.11.2012, Saat:17:09)deniz Nickli Kullanıcıdan Alıntı: evin içi 21 derece demişsin. belki bi an düşmüş olabilir malum illa ki cam pencere kapı açabiliyoruz. soğuk almış olabilir. sıcaklığı sabit tutabilirsin ya da biraz daha yükseltebilirsin.

kafes için yapılan yorumlara katılıyorum fakat o şuan için ikinci planda. öncelikle kuş bi kendine gelsin. ve foto makinesinden mi bilemiyorum ama o dışkının beyaz olan kısmı pembe mi bana mı öyle geliyor çekim moduyla alakalı bişi mi yoksa ?

ayrıca kafesi hemen değiştiremesen de tüneği en acilinden değiştirmeni tavsiye ederim kuşunun rahatlığı açısından Wink
inşallah tez zamanda iyileşir.

hatta şuan tüneği şu şekilde değiştirebilirsin; iki çubuk üst üste değil de yan yana olsa daha rahat basabilir gibime geliyor... bi de öyle dene bakalım nasıl olacak Smile

Tüneği hallettim, zaten kafesi değiştiricem şimdilik iyileşmesi için bekliyorum..
şu an daha iyi gibi titremesi geçmiş ve daha az kabarık duruyor ama uyku hali devam ayrıca kendisi yem yerken ve su içerkende gördüm..
Ara
 


sultanımda sanırım bi problem var :( konusu
sultanımda sanırım bi problem var :( Konusunun Linki Direk Link
sultanımda sanırım bi problem var :( Konusunun HTML Kodu HTML Link
sultanımda sanırım bi problem var :( Konusu BBCode Linki BBCode Link
sultanımda sanırım bi problem var :( Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation Kanadında Problem sezginaly 0 70 07.02.2017, Saat:17:51
Son Yorum: sezginaly
  Sanırım ölümün eşiğinde. Nykleus 1 124 24.01.2017, Saat:15:11
Son Yorum: AhmetŞ
  Sanırım Hastalandı. Fikrinizi Almak İsterim. (Video+Foto) emrah.b 2 242 07.11.2016, Saat:12:10
Son Yorum: emrah.b
  Dişi sultanımda bir haftadır durgunluk var Doganay1806 0 202 30.07.2016, Saat:15:50
Son Yorum: Doganay1806
Exclamation Limon sanırım grip oldu LimonluKek 9 765 10.07.2016, Saat:11:14
Son Yorum: Pasa1461
  Dilinde yara oluştu sanırım Pasa1461 0 193 10.07.2016, Saat:11:02
Son Yorum: Pasa1461
Star Dilinde yara oluştu sanırım Pasa1461 0 193 09.07.2016, Saat:13:04
Son Yorum: Pasa1461
  Sanırım hasta , bilen arkadaşlar fikir verebilir mi? CanAydinli 9 608 18.03.2016, Saat:15:46
Son Yorum: Gogopesttgo
  Kanadındaki problem nedir? Omery 7 594 15.02.2016, Saat:23:30
Son Yorum: newceri
  Sanırım kuşumun kanadı kırık brskktn 2 436 31.01.2016, Saat:04:39
Son Yorum: brskktn



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status