• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sultanima kendi yasindan buyuk disi alsam uygunmu ?
#1
Selam arkadaslar benim sultanim 2 yasinda w.face erkek ve ben es almak istiyorm buldugum bi disi var 4-5 yasinda felanmis. Onu alsam es olarak kabullenirmi ?

#2
idare edicek artık yapıcak bişey yok

#3
(15.01.2013, Saat:23:55)lewent_86 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: idare edicek artık yapıcak bişey yok

Nasi yani Acik-agizli-gulumseme idare edemem derse Acik-agizli-gulumseme es olmazmi Acik-agizli-gulumsemeD ???

#4



bu çocuk gibi bağırır artık idare edemezse Acik-agizli-gulumseme

#5
(16.01.2013, Saat:00:01)lewent_86 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:


bu çocuk gibi bağırır artık idare edemezse Acik-agizli-gulumseme

Koptum yaaaa Smile ugrasilmaz o zmnn issirrir beni Acik-agizli-gulumseme

#6
bence genç bir dişi bul performans düşük olur 5 yaşındaki kuşun Dodgy



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sinirli disi soude 6 221 03.07.2017, Saat:16:57
Son Yorum: soude
  (Lütfen, Yardım, Help Yazmak yasak) Erkek öldü Dişi kuluçka yapar mı? SultanLeyla 13 239 06.06.2017, Saat:14:24
Son Yorum: harun3446
  yeni erkek sultan aldim disi ilgilenmiyor. bi yardim melodi0704 0 184 21.04.2017, Saat:23:08
Son Yorum: melodi0704
Sad Dişi kuşum çiftleşmek istemiyor. Ne yapmalıyım Yardım Eder misiniz? isaenes_ 6 381 09.04.2017, Saat:23:27
Son Yorum: raifmeric
  Dişi sultan günde kaç saat yumurtaya oturur? murat3576 6 434 06.04.2017, Saat:15:46
Son Yorum: candark4349
  dişi sultanım çiftleşme isteği mi duyuyor? melodi0704 5 435 04.04.2017, Saat:23:16
Son Yorum: melodi0704
  dişi erkeğin ayağını ısırarak kanattı murat3576 0 123 03.04.2017, Saat:16:32
Son Yorum: murat3576
  Erkek yumurtaya yatıyo disi yatmıyor Goztepeli 9 443 25.02.2017, Saat:09:39
Son Yorum: Goztepeli
  Dişi kuş burak0699 2 251 02.02.2017, Saat:14:47
Son Yorum: AhmetŞ
  dişi kuşum öldü yumurtalarım ne olacak okaann85 1 319 27.01.2017, Saat:15:51
Son Yorum: paşa40



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi