Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Kerem34 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Sultanım İshal!


 Konu: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:11:01
#1
Arkadaşlar sultanım ishal oldu. Dışkısı sulu sarı ve yeşil. Fakat ekmek içi yem ve suyunu sürekli bol şekilde yiyor fakat çok halsiz genelde uyukluyo. Sizce ne yapabilirim avidiare bir günlük suyuna koydum akşamına geri alıp normal su koydum. Patates haşlamasını sevmiyo ama ekmek içini yiyor. Genelde yem yerken şöyle bir yol izliyor:
1. ekmek içi yiyor
2. muhabbet kuşu yemi
3. dal darı bunu uzun süre tekrarlıyor sonra suyunu içip tekrar uyku moduna geçiyor..
ama ishal i bir türlü kesilmedi sizce ne yapabilirim bir cevap verirseniz sevinirim.
Ara
 Konu: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:11:33
#2
(03.09.2012, Saat:11:01)Kerem34 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sultanım ishal oldu. Dışkısı sulu sarı ve yeşil. Fakat ekmek içi yem ve suyunu sürekli bol şekilde yiyor fakat çok halsiz genelde uyukluyo. Sizce ne yapabilirim avidiare bir günlük suyuna koydum akşamına geri alıp normal su koydum. Patates haşlamasını sevmiyo ama ekmek içini yiyor. Genelde yem yerken şöyle bir yol izliyor:
1. ekmek içi yiyor
2. muhabbet kuşu yemi
3. dal darı bunu uzun süre tekrarlıyor sonra suyunu içip tekrar uyku moduna geçiyor..
ama ishal i bir türlü kesilmedi sizce ne yapabilirim bir cevap verirseniz sevinirim.

ilacı düzenli kullan bir kesip bir verme
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:11:37
#3
(03.09.2012, Saat:11:33)suşi Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(03.09.2012, Saat:11:01)Kerem34 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sultanım ishal oldu. Dışkısı sulu sarı ve yeşil. Fakat ekmek içi yem ve suyunu sürekli bol şekilde yiyor fakat çok halsiz genelde uyukluyo. Sizce ne yapabilirim avidiare bir günlük suyuna koydum akşamına geri alıp normal su koydum. Patates haşlamasını sevmiyo ama ekmek içini yiyor. Genelde yem yerken şöyle bir yol izliyor:
1. ekmek içi yiyor
2. muhabbet kuşu yemi
3. dal darı bunu uzun süre tekrarlıyor sonra suyunu içip tekrar uyku moduna geçiyor..
ama ishal i bir türlü kesilmedi sizce ne yapabilirim bir cevap verirseniz sevinirim.

ilacı düzenli kullan bir kesip bir verme

Bana söylenen ise ilaç en son düşünülcek şeymiş. Ama evdekileri aradığıma göre kuşum canlanmış biraz ama hala ishal i devam ediyormuş olmadı akşam tekrar ilaç a başliyim ve 1 hafta kullanim inşallah daha iyi olucak
Ara
 Konu: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:11:37
#4
Pirinç haşlayıp,suyunu kuşuna vermeni tavsiye ederim ishali kesilir.tabi iç parazit kaynaklı değil ise :S
 Konu: Cvp: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:11:43
#5
(03.09.2012, Saat:11:37)NURDAN Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Pirinç haşlayıp,suyunu kuşuna vermeni tavsiye ederim ishali kesilir.tabi iç parazit kaynaklı değil ise :S

Nurdan hanım yorumunuz için teşekkürler. Kuşu aldığımda eminönünde otobüs beklerken çok rüzgarlı bi hava vardı büyük ihtimal kutuda üşüttü diye tahmin ediyorum. İç parazit olduğunu nasıl anlayabilirim?
Ara
 Konu: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:13:03
#6
zayıflığından anlaşılır zaten.mesajınıza cevap verdim ayrıntıları ordan öğrenebilirsiniz Smile
 Konu: Cvp: Sultanım İshal!
 Tarih: 03.09.2012, Saat:17:57
#7
merhaba

haşlanmış patates vs. kuşların ishaline iyi geldiği söyleniyor fakat bazı kuşlar bu besinleri yemiyorlar malesef. baktınız olucak gibi değil "Vitaform" adlı antibiyotiği kullanabilirsiniz.
Ara
 


Sultanım İshal! konusu
Sultanım İshal! Konusunun Linki Direk Link
Sultanım İshal! Konusunun HTML Kodu HTML Link
Sultanım İshal! Konusu BBCode Linki BBCode Link
Sultanım İshal! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sultan papağanı titreme, ishal ve kabarıklık candark4349 4 251 26.11.2016, Saat:23:45
Son Yorum: candark4349
  Sürekli ishal ve aşırı sıvı dışkılama wairhumer 3 116 21.11.2016, Saat:14:01
Son Yorum: wairhumer
  kuşum ishal ve halsiz bahat21 1 146 06.11.2016, Saat:22:10
Son Yorum: korsan81
  SULTANIM ölüyor acil yardım lCnsnRl 7 289 02.11.2016, Saat:17:12
Son Yorum: ngnmtl
Star SULTANIM ÖLDÜ azadnil 11 409 02.11.2016, Saat:09:43
Son Yorum: azadnil
  Sultanım Hastamı acaba ? ulytau 1 168 30.10.2016, Saat:11:10
Son Yorum: Nsp
  yeni yavru sultanım TamerCkr44 0 135 30.10.2016, Saat:10:55
Son Yorum: TamerCkr44
  Sultanım kabarık duruyor Poyraz23 1 149 27.10.2016, Saat:23:45
Son Yorum: Kübraa
  kanlı ishal ve kusma yardımm bsrcnrkskn 6 185 09.10.2016, Saat:23:15
Son Yorum: bsrcnrkskn
Video Sultan papagan nesi var Tuyleri kabarik hafif ishal bladesaw 1 177 05.10.2016, Saat:23:29
Son Yorum: cnnc



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status