• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sultanı Tutma Şekli
#1
İyi günler.Benim sultan papaganım kanatlarını yaraladı evde uçarken sağa sola çarpmasından dolayı sanırım. Kanatında çok küçük sıyrıklar var.Abim birşey olmaz ama batticon sür yinede dedi fakat kuş batticon sürmeyi bırak elimi görse kaçar oldu yaralandıktan sonra.Abim de denedi yapamayınca bana laboratuar dayken fareleri özel bi şekilde tutardık bu sayede ısıramazlarda harekette edemezler dedi.Sultan papaganmıda ısırmıycak ve hareket edemiycek bir şekilde nasıl tuta bilirim ?
Akana, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 27.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#2
Öncelikle bir resim eklermisin ece nur. özellikle sıyrıkların oldugu kısma
#3
Üzgünüm, kuş cep telefonunu görünce yerinde durmuyor ve çektigim tüm resimlerde yarası gözükmüyor yarası çok küçük.Yara netten buldugum bu resimdeki omuz ve kanat başlangıcı yazan yerde.Kanaması yok.

[Resim: muh_fiziksel_yapi3.jpg]
Akana, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 27.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#4
Çok küçük ise müdahale etmeni gerektircek bişey görmüyorum . Supervit vitamin ve probiyotik vermeni öneririm ayrıca daha salmamanızı ve gerekirse uçmaması için tüneklerini bile cıkarmalısınız. Kanadına hiçbişey sürmeyiniz Kuşu daha fazla elinize alıp ürkütmemenizi öneririm.Ayrıca o yara kendini yolmadanda kaynaklanabilecegini düşünüyorum??? hareketleri falan nasıl sizi görünce?
#5
Kedine zarar vermedi yok.Bugün kafesin dışına çıkardım her hafta çarşamba çıkarıp 2-3 saat uçmalarına izin veririm.Bu gün epey bir yere çarptı bende zaten yarım saat sonra kafesine koydum.Beni görünce normal tepki veriyor fakat elimi yaklaştırınca kaçmaya başlıyor artık.Kanatını yaraladıgında resmen agladı yani yüzünden agladı belliydi.Fakat benim merak ettigim kuşu nası hareketsiz bir şekilde tutabilirim? Ben hep parmagımın ucuna çıkartıp kafesten çıkarıp kafese koyuyordum fakat böyle bir duruma karşın veya böyle birşeyle yine karşılaştıgımda uygulamak için nası tutmam gerektigini ögrenmek istiyorum.
Akana, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 27.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#6
Ben ısıran bir kuşu hep havluyla yakalar öle kafesine koyarım çünkü hem kendine zarar veremezz hemde sana


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Böyle bi uyku şekli varmı ya ? Emre.Adana.01 14 1,649 08.10.2015, Saat:11:48
Son Mesaj: hamster
  sultani kafesten cikartma ademusta 11 1,230 22.09.2014, Saat:09:26
Son Mesaj: ademusta
  sultanı alsammı almasammı ahmet. 3 760 31.05.2013, Saat:07:58
Son Mesaj: Haluké
  dişi sultanı konusan var mı... tekilaa 15 2,054 15.04.2013, Saat:22:48
Son Mesaj: tekilaa
  1 yaşında eğitimli sultanı tercih ettim padisah_40 17 2,231 18.03.2013, Saat:22:52
Son Mesaj: padisah_40
  Uyuma şekli normal mi ve cinsiyeti nedir? Atacan Vurgun 1 800 06.03.2013, Saat:22:42
Son Mesaj: AhmetŞ
  Sultanı Değiştim :) fıstık34 8 1,071 19.01.2013, Saat:21:26
Son Mesaj: fıstık34
  yok artık sultanı sokakda gezdirme sfkztrk 22 3,107 20.11.2012, Saat:23:45
Son Mesaj: yk2
  Sultanı Balkona Koymak Sakıncalımıdır ? erto57 17 2,439 28.03.2012, Saat:16:37
Son Mesaj: Okan



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi